Gå till innehåll

Allt om OS i Peking 2008


ApoteketAB

Recommended Posts

jag tycker hela dopingsnacket som går nu är äckligt.

 

någon råkar äta en amerikansk biff av en dopad kossa, får pyttelitet utslag på något test för någon månad sedan och hela världen hatar personen. okej, de bröt mot en regel, åkte dit, vann inte tävlingen. där borde det sluta, allt moraliserande är så vidrigt.

 

so what om någon är dopad? de andra är ju knappast normala de heller. äter kosttillskott hela dagarna, tränar i rum med sänkt lufttryck, har kläder som tar 30min att få på sig, rakar varje fjun från sin kropp, har snetränat hela livet för att få en kropp som är lämpat för ett moment som knappast var tänkt av evolutionen.

 

jag hade det tyckt det vore kul att se öppet dopade tävla, se monstermänniskor slå varje världsrekord. speciellt sporter som brottning, MMA, tyngdlyftning så hade det varit extra ballt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 56
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag tycker hela dopingsnacket som går nu är äckligt.

 

någon råkar äta en amerikansk biff av en dopad kossa, får pyttelitet utslag på något test för någon månad sedan och hela världen hatar personen. okej, de bröt mot en regel, åkte dit, vann inte tävlingen. där borde det sluta, allt moraliserande är så vidrigt.

 

so what om någon är dopad? de andra är ju knappast normala de heller. äter kosttillskott hela dagarna, tränar i rum med sänkt lufttryck, har kläder som tar 30min att få på sig, rakar varje fjun från sin kropp, har snetränat hela livet för att få en kropp som är lämpat för ett moment som knappast var tänkt av evolutionen.

 

jag hade det tyckt det vore kul att se öppet dopade tävla, se monstermänniskor slå varje världsrekord. speciellt sporter som brottning, MMA, tyngdlyftning så hade det varit extra ballt.

 

Aahhh, härliga minnen från östtyska idrottskvinnor med skönt djupa röster och skäggstubb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns nästan som Jörgen är den enda svensk som möjligen överpresterat i detta OS, tyvärr räcker det nog inte till medalj. Cyklisterna i all ära men det verkar onekligen som cykelbranchen inte var särskilt överaskade över dom svenska framgångarna. Dock verkar det som rätt många i bordennisbranschen med glädje lyfter både på hatten och ögonbrynen inför Jörgens prestationer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...