heltok Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 jag tycker hela dopingsnacket som går nu är äckligt. någon råkar äta en amerikansk biff av en dopad kossa, får pyttelitet utslag på något test för någon månad sedan och hela världen hatar personen. okej, de bröt mot en regel, åkte dit, vann inte tävlingen. där borde det sluta, allt moraliserande är så vidrigt. so what om någon är dopad? de andra är ju knappast normala de heller. äter kosttillskott hela dagarna, tränar i rum med sänkt lufttryck, har kläder som tar 30min att få på sig, rakar varje fjun från sin kropp, har snetränat hela livet för att få en kropp som är lämpat för ett moment som knappast var tänkt av evolutionen. jag hade det tyckt det vore kul att se öppet dopade tävla, se monstermänniskor slå varje världsrekord. speciellt sporter som brottning, MMA, tyngdlyftning så hade det varit extra ballt. Citera
tamtaram Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 jag tycker hela dopingsnacket som går nu är äckligt. någon råkar äta en amerikansk biff av en dopad kossa, får pyttelitet utslag på något test för någon månad sedan och hela världen hatar personen. okej, de bröt mot en regel, åkte dit, vann inte tävlingen. där borde det sluta, allt moraliserande är så vidrigt. so what om någon är dopad? de andra är ju knappast normala de heller. äter kosttillskott hela dagarna, tränar i rum med sänkt lufttryck, har kläder som tar 30min att få på sig, rakar varje fjun från sin kropp, har snetränat hela livet för att få en kropp som är lämpat för ett moment som knappast var tänkt av evolutionen. jag hade det tyckt det vore kul att se öppet dopade tävla, se monstermänniskor slå varje världsrekord. speciellt sporter som brottning, MMA, tyngdlyftning så hade det varit extra ballt. Aahhh, härliga minnen från östtyska idrottskvinnor med skönt djupa röster och skäggstubb. Citera
CopShootCop Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 Håller med, det vore ju coolt att ha en parallell olympiad för dopade. Kanske bara i utvalda grenar där olika sorters dopning ger mest förbättring av resultatet. Skulle troligen vara lite stigmatiserat till en början men sånt släpper väl efter ett tag. Citera
pisak84 Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 mer bilder på fina olympiska chicks plz Citera
KingCosmoKramer Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 Kelci Bryant, Simhopp Bia and Branca Feres, Konstsim. Dom verkar inte ha kvalificerat sig men dom får komma med i denna tråd ändå imo. Citera
KingCosmoKramer Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 lol George W Bushaments Citera
gdaily Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 "You will be USA and you will be Iraq I will fuck you both" Citera
MacDaddy Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Är svenskar födda förlorare lr är de flockdjur är frågan. Citera
AdslVerbe Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Jag vill inte verka gayig eller nått i den här tråden , men FAN vad grym den gamle gubben var idag . Citera
Supertequila Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Vem är den söta blondinen under George Bush-bilden? O då menar jag inte Jörgen. Citera
AdslVerbe Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Spontant ser det ut som en simhopperska, men jag känner inte riktigt igen henne. Vad finns det mer för sporter där damerna använder denna typ av baddräkt? Citera
brainslicer Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 Vem är den söta blondinen under George Bush-bilden? O då menar jag inte Jörgen. Hanna-Maria Seppälä btw: 4a på 100m fritt, om det nu intresserar nån http://en.wikipedia.org/wiki/Hanna-Maria_Sepp%C3%A4l%C3%A4 Citera
Appel Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 För oss som är uppe innan tuppen kan nämnas att nu börjar Jörgen Perssons kvartsfinal. (08.30) på ettan. Citera
brainslicer Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 För oss som är uppe innan tuppen kan nämnas att nu börjar Jörgen Perssons kvartsfinal. (08.30) på ettan. Och nu är stålfarfar i semifinal Citera
Appel Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 Den nya Skanåkers på G En massa grattis från en soffpotatis! Citera
eurythmech Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 Helt sjukt. Bara det att han spelat sex OS var stort, liksom. Citera
MJ Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 Mitt pingishjärta bultar av stolthet. Citera
Laagen13 Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 hittade det jag sökte, om 1 timme börjar han vägen mot en os final, GOGO Citera
brainslicer Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 hittade det jag sökte, om 1 timme börjar han vägen mot en os final, GOGO Det vore en bedrift större än ...hmm, ja jag vet inte vad:shock: Men klart vi ska hejja, skäms alla sovande fyllon. Citera
AdslVerbe Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 Känns nästan som Jörgen är den enda svensk som möjligen överpresterat i detta OS, tyvärr räcker det nog inte till medalj. Cyklisterna i all ära men det verkar onekligen som cykelbranchen inte var särskilt överaskade över dom svenska framgångarna. Dock verkar det som rätt många i bordennisbranschen med glädje lyfter både på hatten och ögonbrynen inför Jörgens prestationer. Citera
Loveless Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 Nja, Larsson var väl en outsider med topp tio kapacitet så silver är ju en riktigt bra prestation. Sen tycker jag nog tenniskillarna gjorde riktigt bra ifrån sig. Citera
Recommended Posts