strater Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Funderar på att flytta till nextpoker, någon som har någon erfarenhet (bra/dålig) av denna sida och vill dela med sig? Såg även att de ingår i redbet koncernen, liksom ett annat ongame-skin (whitebet), är de helt fristående eller är det små murveltrådar dem emellan? och inget snack om rb eller liknande TACK... Citera
calloway Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Jag ger dom 4/5. Bra snabb support,hyffsat snabba utbet till neteller(ej provat annat) En vipshop hade gett högsta betyg. Citera
nolll Postad 2 September , 2008 Rapport Postad 2 September , 2008 Utbetalning till bank funkar också snabbt och bra. Jag är också nöjd med Nextpoker, förutom att det saknas vip-shop och att borden är rätt fula. Citera
el_kryddo Postad 2 September , 2008 Rapport Postad 2 September , 2008 Bra support, bra bonusar, snabba bankutbetalningar med schysst kurs. Dock ingen vipshop och de rakerace dom brukar köra är bara för cg-spelare. Citera
MJ Postad 2 September , 2008 Rapport Postad 2 September , 2008 Kommer starta där ikväll. Cashiern är i Euro, men spelet i $!? Citera
nolll Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Kommer starta där ikväll. Cashiern är i Euro, men spelet i $!? Ja, det är ju också en lite märklig detalj Citera
Max Cady Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Jag har spelat ett tag på Next och tycker att de är väldigt bra faktiskt! Trivs så pass bra att jag inte har några planer på att byta heller. Rekomenderas med andra ord! Citera
strater Postad 3 September , 2008 Författare Rapport Postad 3 September , 2008 jupp, funkar fint, även om färgerna nog är det sämsta hittils på de sajter ja kört, lite svårt att se om folk sitter ut eller inte. Tror det kommer en shop snart btw... € är såklart lite irriterande, dock smidigt när man cashar ut då iaf min bank ej tar växlingsavgift (i % iaf) mot just € Citera
Moleskin Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Tror det kommer en shop snart btw... Nice om det stämmer! Finns inget man kan göra för sina poäng nu va? Citera
jensax Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Nice om det stämmer! Finns inget man kan göra för sina poäng nu va? Dom tar poängen för bonuserna tror jag. Orkar inte kolla... Citera
nolll Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Dom tar poängen för bonuserna tror jag. Orkar inte kolla... Nä de gör de inte. Jag är iaf stolt ägare till 116K poäng som inte går att använda till nåt Citera
dlinder Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Nån som kollat närmare på växlingskurserna? När ändras de? Tappar man på att växla fram och tillbaka? Lite jobbigt om det är dolda avgifter. Hittar inget ang detta på deras sida. Citera
Cosmo_Kramer Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Postad 4 Oktober , 2008 Nån som kollat närmare på växlingskurserna? När ändras de? Tappar man på att växla fram och tillbaka? Lite jobbigt om det är dolda avgifter. Hittar inget ang detta på deras sida. +1 Citera
Recommended Posts