Bill_SWE Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Full Tilt Poker Game #7554515522: Table Rattle (6 max) - $0.50/$1 - Limit Hold'em - 21:28:08 ET - 2008/08/07 Seat 1: Hero ($59.95) Seat 3: HamboneNo1 ($20.15) Seat 4: mmatchboxfan ($13.15) Seat 6: Coldbillion ($20.95) Coldbillion posts the small blind of $0.25 Hero posts the big blind of $0.50 The button is in seat #4 *** HOLE CARDS *** Dealt to Hero mmatchboxfan is feeling normal HamboneNo1 folds mmatchboxfan folds Coldbillion calls $0.25 Hero raises to $1 Coldbillion calls $0.50 *** FLOP *** Coldbillion bets $0.50 Hero raises to $1 Coldbillion calls $0.50 *** TURN *** Coldbillion checks Hero bets $1 Coldbillion calls $1 Christina72 sits down *** RIVER *** Coldbillion bets $1 Christina72 adds $5 Hero has 15 seconds left to act Hero calls $1 *** SHOW DOWN *** Coldbillion shows a pair of Twos Hero shows a pair of Twos Hero wins the pot ($7.60) with a pair of Twos *** SUMMARY *** Total pot $8 | Rake $0.40 Board: Seat 1: Hero (big blind) showed and won ($7.60) with a pair of Twos Seat 3: HamboneNo1 didn't bet (folded) Seat 4: mmatchboxfan (button) didn't bet (folded) Seat 6: Coldbillion (small blind) showed and lost with a pair of Twos Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 hmm gör du en tråd för detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bill_SWE Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Givetvis för jag känner mig så cool nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Grattis, vad vill du ha ut av det här då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 6 hög syn http://www.pokerhand.nu/hand/8764 nu fick ju jag bara split iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bill_SWE Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Grattis, vad vill du ha ut av det här då? Nöjet av att höra alla kommentarer om hur dålig jag är! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bill_SWE Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 6 hög syn http://www.pokerhand.nu/hand/8764 nu fick ju jag bara split iofs. Sämsta synen jag sett! Någon logik bakom din syn? Antar att du såg fel och trodde det var kåk på bordet eller missclick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Sämsta synen jag sett! Någon logik bakom din syn? Antar att du såg fel och trodde det var kåk på bordet eller nått? nej jag resonerade som så att han va bb och har en usel hand. Han checka blixtsnabbt varje gata. och bara betar en hand han inte vinner i showdown med, eller supernötterna såklart. Tror han hade checkat allt till 10 hög. Sen hade jag en gut feeling. Får du aldrig sånna? Var ju inte så dyrt för att ta reda på om den stämde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bill_SWE Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 nej jag resonerade som så att han va bb och bara betar en hand han inte vinner i showdown med. Tror han hade checkat allt till 10 hög. Sen hade jag en gut feeling. Får aldrig sånna? Men du slår ju inte tillräckligt med händer för att kunna syna! Varför höjer du inte river och får 7 hög att folda t.ex? Du menar en "gut feeling" som att syna allin på turn med flushdrag för att jag känner på mig att rivern kommer ge mig färg? Nej aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Men du slår ju inte tillräckligt med händer för att kunna syna! Varför höjer du inte river och får 7 hög att folda t.ex?Du menar en "gut feeling" som att syna allin på turn med flushdrag för att jag känner på mig att rivern kommer ge mig färg? Nej aldrig... haha ja precis. För om jag höjer riskerar jag ju mer pengar om han skulle ha nötterna. Som sagt han va bb blixtchecka alla gator. Han skulle aldrig beta ut river med a k eller q hög bakom mig där. som sagt det va nötterna eller 23, 24 Säger inte att det va rätt matematiskt eller rätt på något sätt. Hade bara en sjuk känsla över hela handen som gjorde att jag syna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 aaaa whatever finns ingen som nånsin kommer tycka det är en bra syn hur mycket jag än förklarar mig Dessutom handlar denna tråd om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bill_SWE Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 haha ja precis. För om jag höjer riskerar jag ju mer pengar om han skulle ha nötterna. Som sagt han va bb blixtchecka alla gator. Han skulle aldrig beta ut river med a k eller q hög bakom mig där. som sagt det va nötterna eller 23, 24 Säger inte att det va rätt matematiskt eller rätt på något sätt. Hade bara en sjuk känsla över hela handen som gjorde att jag syna. Önskar jag hade din ESP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riosatiy Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 en halv cheeseburgare är la inget att skryta om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 snygg minraise på flopp, way to go! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 snygg minraise på flopp, way to go! Går inte att satsa så mycket mer i det där skitspelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Går inte att satsa så mycket mer i det där skitspelet. Oj såg nu hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 det är ju limit i nötskal alltid syna för att se vad dom har och 1 av 300 har man rätt så kan man skryta om det på forum och därmed var det värt pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ProToss Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 I klass med TLK's 4hög vs 3hög syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bill_SWE Postad 10 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2008 Sick call Billy har gjort det igen. 5 spelare, nyanledd spelare postar BB, han checkar, alla lägger till mig i riktiga BB och jag checkar med Js8h. Floppen kommer 4s9d2d, jag donkar och fi instasynar. Ac kommer på turn och jag satsar igen, fi instasynar. På rivern kommer Ah, jag chekar och fi instasatar och jag synar, fi visar 5d6c och instalämnar bordet8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts