SPÄDIS Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Försökt kicka igång skiten i fyra timmar nu och det går inte. Fel på mig/mina saker eller på hela Boss(Redbet om det spelar ngn roll)? Citera
schlibbe Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Verkar vara ngt allmänt fel. EuroSuperPoker kan man inte logga in på heller eller celeb.... Den som väntar på ngt gott..... Citera
prookelito Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Det är paj för mig också. Skönt att det inte bara är jag som har problem. Då hade ångesten vart värre. ^ Citera
ripsson Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Det är fel på hela boss. Något som gått paj på Malta. Något om en Submarine Cable (vad nu det kan vara) Är inte så tekniskt lagt, inte vad gäller kablar iaf. Där ligger problemet iaf. Citera
ogawumbp Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Låter som en kabel som ligger under vattnet (sjökabel), Malta är väl en Ö?? Citera
Supertequila Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Försökt kicka igång skiten i fyra timmar nu och det går inte. Fel på mig/mina saker eller på hela Boss(Redbet om det spelar ngn roll)? gör som jag,,, häng på b2b tills det är löst. Redbet har ju den goa möjligheten. Citera
brainslicer Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 En möjlighet till sista tidens strul kan ju vara modifierade DNS servar, patchen som sades fixa det för en vecka sedan var tydligen verkningslös => även "patchade" servrar verkar fortfarande vara sårbara... Citera
Recommended Posts