Haslo Postad 10 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 Btw. Inget lir idag. Ska möta upp en kompis runt 18 på centralen för att sen dra till huddinge för att se fotbollen och så. Vet ej om det blir utgång men jag hoppas på det. Diggar denna låten som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 11 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 Det sög ju hästpung att sverige losa. OCH sen när folket man såg matchen med bangar på utgång just pga det så suger det ännu mer hästpung. Fittfasoner! Edit: HAHAHA fyfan vad jag hatar basshunter-reklamen på spotify. Skjut mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 11 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kingsofcards Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 yoyoyoyooyoyoy några bets på NFL ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 11 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 yoyoyoyooyoyoy några bets på NFL ikväll? Jag tänkte försöka faktiskt. Så kolla in innan kl 18 så kommer det nog =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kingsofcards Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 Jag tänkte försöka faktiskt. Så kolla in innan kl 18 så kommer det nog =) sweeet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 11 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 Alltså jag försöker hitta bra och värda odds mer än "säkra" Det är roligare så. Så om ni vill ha mer säker tippning ska ni nog inte tippa som mig. 18:00 St Louis Rams (10.5) 1.900 Minnesota Vikings (-10.5) 1.900 -10 på minnesota här känns väldigt bra. STL suger och Minnesota siktar på att vinna super bowl i år. Dom har Brett Favre som QB och ångvälten Adrian Peterson som springer 1 miljon yards per match. Minnesota har lyckats försvara sin spread i 3 av 4 matcher hitills denna säsong och tvärtom för STL. Det här är STL resultat hitills. Misslyckats att göra poäng i 2 matcher(!!). @SF L 0-35 GB L 17-36 @WAS L 7-9 @SEA L 0-28 så minnesota -10.5 till oddset 1.9 känns värt. Sen är Detroit Lions - Pittsburgh Steelers Över/under Över 44 poäng. Detroit är fortfarande ett rätt uselt lag trots att dom värvat QB Matthew Stafford. Det han bidrar med i denna matche och denna säsong är att detroit kommer göra poäng. Men försvaret är fortfarande för dåligt. Pitts har ju inte inlett så bra för att vara regerande mästare. Deras försvar, som ju va nyckeln till super bowl förra säsongen, har inte alls stämt som det ska hitills. Men i denna matchen kommer det inte spela någon roll. Sen tror jag mycket på dessa två resultat Carolina - Washinghton 1a till 1.4 Kansas - Dallas Cowboys 2a till 1.250 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kingsofcards Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 Ska rygga några stycken då jag är en riktig gröngöling på NFL.. Har i stort sett bara sett Super Bowl matcherna tidigare och det är först den här säsongen jag börjat fatta intresse för sporten. Ska bli kul att titta ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 11 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 Ska rygga några stycken då jag är en riktig gröngöling på NFL.. Har i stort sett bara sett Super Bowl matcherna tidigare och det är först den här säsongen jag börjat fatta intresse för sporten. Ska bli kul att titta ikväll. ja det är en jäkligt intressant sport faktiskt Edit: Har haft problem med streams senaste veckorna. Har fuckat upp sig totalt när jag ska kolla men ska testa nåt nytt denna vecka som kallas streamtorrent. Har hört att det ska va bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 11 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 Såja. Jag får va nöjd med aftonen då jag satte alla mina bets. Dallas avgjorde på övertid som tur va. Poker har jag bara spelat 21 händer idag. Dåligt. Men imorn siktar jag på 3k+ iaf. 1/10: +$42.33 2/10: -$12.69 3/10: +$41.67 4/10: +$4.67 5/10: -69.09 6/10: +$44.79 7/10: +$115.63 8/10: +$66.27 9/10: -$113.49 10/10: Inget spel 11/10: +$9.72 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 12 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 Mitt internet gick ner idag när jag va grindsugen så blev inget spel alls. BUUUUU! Har hittat två sköna poplåtar. Lite äckligt av mig att gilla dom men hey, thats me. Videorna är det ju dock inget fel på =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 16 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2009 Faaan va BOOORING jag har det. Är inge sugen alls på poker heller, har sett alla serier jag vill se. Har inge alkohol hemma. Har inge gott alls. Skjut mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kingsofcards Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2009 Ryck upp dig, snart är det idol med Toooooove Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 16 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2009 Ryck upp dig, snart är det idol med Toooooove Sant! Sen fick du faktiskt min kväll att bli bättre med hästlåten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kingsofcards Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2009 Sant! Sen fick du faktiskt min kväll att bli bättre med hästlåten. Hehe en känsla av att den låten kan förgylla vilken tillställning som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 16 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2009 Jag har så kul att jag ladda ner Johan Falk GSI. Hoppas den kan underhålla lite. btw: sms tove till 72400 tele 09941406 gogogogoogog PF hjälp till att rädda Tove! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 18 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 Dagens NFL New England Patriots(-9.5) - Tennessee Titans(+9.5) Förra året var Titans ligans bästa lag. I år har dom inlett med 0 vinster och 5 förluster. Patriots har inte inlett så jättebra heller utan har 3 vinster och 2 förluster. Tom Brady har inte vart på topp. Fast denna vecka så kommer Tom Brady vilja visa att han är bäst. Så jag tror patriots kommer köra över titans på hemmaplan. Patriots -9.5 till oddset 1.9 Washington Redskins(-6) - Kansas City chiefs(+6) Washington har inlett uselt mot usla lag. Vunnit 2 av 5 matcher. Kansas har 0 vinster och 5 förluster men lyckades ta det till förlägning senast mot Dallas. Washington har gjort 17 pts som mest i en match denna säsongen vilket visar på att deras offensiv inte funkar alls. Jag tror på Kansas till +6 i denna. Kansas har haft ett mycket tuffare schema och är inte så usla som deras resultatrad visar. Jag tror på en jämn match vilket gör att +6 känns riktigt bra. Kansas +6 till oddset 1.9 Sen har vi en dubbel igen. Atlanta Falcons - Chicago Bears: 1a Cincinnati Bengals(+5) - Houston Texans(-5): 2a Atlanta har Matt Ryan som är en av mina favorit QBs. cinci - houston tror jag blir en jämn match och det känns lite som cinci har haft lite tur i vissa matcher. Tror det kommer ett bakslag snart. Oddset på dubbeln blir 2.86 Lets go! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 18 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 YESSS. Min kompis ville göra ett bet igår när det stod 2-2 mellan Yankees och LA i baseball i 8e inningen. Jag fick välja vilket lag jag trodde på. Förloraren skulle få betala den andras biljett till Rise Against på Arenan i sthlm sista okt. Jag valde Yankees och vann. wohooo. Yankees avgjorde i 13e inningen hihi. Här är ett smakprov om ni aldrig hört dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 Har du nåt kul spel i matchen Sains vs Giants? Let's go Giants btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigShot Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 Har du nåt kul spel i matchen Sains vs Giants? Let's go Giants btw. Över 47.5p Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 18 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 Över 47.5p this! Fast nu e ju matchen stängd för spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 this! Fast nu e ju matchen stängd för spel. Mjo. Kan bli en anfallsglad historia ialf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 19 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2009 Dagens NFL New England Patriots(-9.5) - Tennessee Titans(+9.5) Förra året var Titans ligans bästa lag. I år har dom inlett med 0 vinster och 5 förluster. Patriots har inte inlett så jättebra heller utan har 3 vinster och 2 förluster. Tom Brady har inte vart på topp. Fast denna vecka så kommer Tom Brady vilja visa att han är bäst. Så jag tror patriots kommer köra över titans på hemmaplan. Patriots -9.5 till oddset 1.9 Washington Redskins(-6) - Kansas City chiefs(+6) Washington har inlett uselt mot usla lag. Vunnit 2 av 5 matcher. Kansas har 0 vinster och 5 förluster men lyckades ta det till förlägning senast mot Dallas. Washington har gjort 17 pts som mest i en match denna säsongen vilket visar på att deras offensiv inte funkar alls. Jag tror på Kansas till +6 i denna. Kansas har haft ett mycket tuffare schema och är inte så usla som deras resultatrad visar. Jag tror på en jämn match vilket gör att +6 känns riktigt bra. Kansas +6 till oddset 1.9 Sen har vi en dubbel igen. Atlanta Falcons - Chicago Bears: 1a Cincinnati Bengals(+5) - Houston Texans(-5): 2a Atlanta har Matt Ryan som är en av mina favorit QBs. cinci - houston tror jag blir en jämn match och det känns lite som cinci har haft lite tur i vissa matcher. Tror det kommer ett bakslag snart. Oddset på dubbeln blir 2.86 Lets go! Kom igen nu. Jobba in Atlanta nu då!!! 14-7 till dom med 7 minuter kvar i sista quartern. Annars har jag vart spot on med alla rätt. Går riktigt bra nu med mina nfl tips. Alla rätt förra söndagen och alla rätt nu. hihi:D:D Btw: Imorn måste jag fan dra igång med grinden igen. Dåligt med poker senaste veckan.´ Edit: FUCK! 14-14 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 19 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2009 hahaha omg vilken match. YES Atlanta vann. Chicago hade såååå sjukt läge att kvittera med 30 sekunder kvar men Atlantas försvar fixa det. TACK! Så fint plus idag på tipset i och med alla rätt. Godnatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fmylife Postad 1 November , 2009 Rapport Share Postad 1 November , 2009 hola amigo! de ar sa man halsar har i barcelona. nagra skona nfl bets infor kvallen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts