pt-_- Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 grattis m8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 24 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 Grattis fan! Tack! grattis Tackar! grattis m8 TYty SIR! It's on now:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 24 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 Dragit igång med lite lir. en 27$ FO en 22$FO och en 5$+r plo8 turre. Börjar med dom. Får se om det blir nå mer sen. Är rätt trött vilket inte är det optimala för pokerspel men det gäller ju att surfa på riggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 24 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 Sjukt jävla bra låt. En sång som berör... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 24 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 är chipleader i en plo8 turre med 13 pers kvar. 980$ till 1an. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 24 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 ligger 5a av 6 på FT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 Draaa hem det då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 24 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 WOW va sick pott jag vann. 1a av 4a nu. PokerStars Game #32013177313: Tournament #188959521, $5.00+$0.50 USD Omaha Hi/Lo No Limit - Level XXII (4000/8000) - 2009/08/24 17:14:51 ET Table '188959521 15' 9-max Seat #5 is the button Seat 1: rockbot (158699 in chips) Seat 3: Stilige_Mari (259213 in chips) Seat 5: Linaland (342278 in chips) Seat 8: sandiegoflea (56635 in chips) Seat 9: haslo1986 (114175 in chips) sandiegoflea: posts small blind 4000 haslo1986: posts big blind 8000 *** HOLE CARDS *** Dealt to haslo1986 rockbot: calls 8000 Stilige_Mari: folds Linaland: calls 8000 sandiegoflea: raises 48635 to 56635 and is all-in haslo1986: raises 57540 to 114175 and is all-in rockbot: folds Linaland: calls 106175 *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** haslo1986: shows (HI: two pair, Queens and Sixes) Linaland: shows (HI: high card Ace) haslo1986 collected 115080 from side pot sandiegoflea: shows (HI: a pair of Jacks) haslo1986 collected 177905 from main pot No low hand qualified *** SUMMARY *** Total pot 292985 Main pot 177905. Side pot 115080. | Rake 0 Board Seat 1: rockbot folded before Flop Seat 3: Stilige_Mari folded before Flop (didn't bet) Seat 5: Linaland (button) showed and lost with HI: high card Ace Seat 8: sandiegoflea (small blind) showed and lost with HI: a pair of Jacks Seat 9: haslo1986 (big blind) showed and won (292985) with HI: two pair, Queens and Sixes edit: 2 av 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 24 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 HU nu! Jag kommer obv förlora som jag alltid gör hu i turrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 Glgl:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 24 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2009 bah! 2a igen. Fick iaf 690$ 2 riktigt bra dagar nu. Känns skönt att ta en 2 veckors paus nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Yoo! Det fanns inet i min syrras lägenhet som tur va. Första dagen igår på örebro universitet. Va lite nervöst sådär men det gick bra. Sen på kvällen började nu nollningen. Vi samlades vid univers. och gick sen till en lokal där vi fick våra nollebrickor. Sen va vi där och söp och lärde känna massa nytt folk. Det va kul najs. Sen drog en del ut och så även jag. Vi hamnade på ett riktigt nice uteställe. Jag brände dock lite väl mycket pengar. GAH! Idag ere chilldag. Är så bakis så hade ändå inte orkat supa. Sen har jag supit bort mina nycklar andra dagen i örebro. BRA! Eftersom jag bor hos min syrra och hon har den andra så kan jag lixom inte gå nånstans. Får försöka fixa det där imorn. Blir nog som sagt inte så mycket poker närmsta tiden. Kommer lira en del sngs och lite CG kanske men inga turrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 GLORY FUCKING GLORY!!!! FAN VA BRA!!! Nu ska det firas med att festa sönder sig sjv. TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Overkligt Jävla Skönt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 hihi, ja det va skönt. Var fest på kåren här igår igen. Adam Tensta skulle tydligen komma. Men han dök inte upp vad jag såg. Inte för att jag bryr mig. Var väl sådär kul. Idag ere utomhosbio här men jag tänkte dissa det och ha en grindsöndag. Är sjukt taggad för det vilket borde betyda att jag kommer lira bra. Nu ska jag fixa med tvätten och skaffa mat. Later! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Taggad för klonk ikväll igen haslo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Taggad för klonk ikväll igen haslo? Fan asså jag är inte så taggad längre. Fast ska titta lite i vings resekatalog i pausen så jag kommer igång igen Vill så gärna dra iväg på resa. Har iaf igång 4 turrar just nu. Kommer starta upp säkert en 5-10 stycken till oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Sen har jag supit bort mina nycklar andra dagen i örebro. BRA! Jag tappa bort mina innan jag ens hade flyttat in i min studentlya...suger rätt hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 31 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Hmm! Mår inte så bra just nu rent psykiskt. Det känns inte dåligt hela tiden men det går som en berg och dalbana vilket nästan är jobbigare. Hoppar av programmet jag börjat och flyttar hem än en gång. Olika orsaker. Har inte något direkt mål med livet just nu vilket oxå bidrar till att man mår som man gör. Måste iaf börja ta tag i saker och fundera över massa. Att jag och min flickvän gjorde slut för 1 vecka sen gör ju inte saken bättre. Tungt känns det. Finns inte nån dag nu när jag mår mer bra än dåligt. Aja. Stänger inte ner dagboken för jag kommer säkert vilja skriva av mig lite då och då och kommer fortfarande spela lite poker. Det är väl det enda som går bra i livet just nu. Tills vi hörs. Peace out! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 1 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2009 Ok! Första dagens som arbetslös, deprimerad, ickestudent. This can be fun. Har iaf mått helt ok idag. Mycket tack vare denna låt som får mig att känna mig glad. Skottade även lite NL50 HU och slutade 70 dollar plus. Tänkte lira 3 stycken turrar med start om ca 40 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 1 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2009 Beställde även denna boken som Zumsar rek. i nån dagbok. Kan ju aldrig skada att läsa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 Trist att du mår dåligt. Har också känt mig depp nu under sensommaren. Känns som att min och Orres resa till Kina kommer göra susen för psyket. Tror det är nyttigt med lite vardagsombyte. Du har inte tänkt på att resa eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 1 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2009 Trist att du mår dåligt. Har också känt mig depp nu under sensommaren. Känns som att min och Orres resa till Kina kommer göra susen för psyket. Tror det är nyttigt med lite vardagsombyte. Du har inte tänkt på att resa eller så? yupp det har jag. Har känt att jag bara vill åka iväg, ligga på en strand och läsa min nyinköpta bok, kanske spela lite poker. Ladda om mentalt. Men vi får se. Dom flesta av mina närmsta vänner har börjat plugga och andra har helt enkelt inte tid just nu. Sen vet jag inte om jag har råd riktigt än. Har inte räknat på det. Men jag får väl spela ihop lite pengar så man kan dra iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 2 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2009 Hart vart en helt ok dag/kväll som nu övergått i natt. Kvällen har vart betydligt lättare än igår då jag verkligen mådde piss. Var på ikea med min mor och inhandlade en billig skitsäng som jag ska sova på. Är inte så kräsen med sånt där. Sen hade vi tajmat in det perfekt så jag skulle kunna hämta ut boken+lite filmer jag beställt från cdon. Men dom hade tydligen gjort om systemet på ICA så jag fick inte hämta ut det idag, lite lamt. Har även lirat lite poker idag. Dagspasset slutade minus ca 120dollar. Kvällspasset slutar plus ca 120 så dagen slutar så gott som +-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 2 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2009 Lirade 7 stycken 9manna sngs på ftp precis. Det blev det sämsta setet jag någonsin spelat. Jag kom 7a,7a,6a,6a,8a,9a och sen kom jag 3a i den sista efter denna handen. FML! Full Tilt Poker Game #14426542789: $10 + $1 Sit & Go (106118266), Table 1 - 80/160 - No Limit Hold'em - 7:07:04 ET - 2009/09/02 Seat 2: Haslo (3,205) Seat 4: tyzian (4,640) Seat 5: CinderAndSmoke (1,325) Seat 9: hasher4 (4,330) Haslo posts the small blind of 80 tyzian posts the big blind of 160 The button is in seat #9 *** HOLE CARDS *** Dealt to Haslo CinderAndSmoke has 15 seconds left to act CinderAndSmoke raises to 1,325, and is all in hasher4 folds Haslo calls 1,245 tyzian raises to 4,640, and is all in Haslo calls 1,880, and is all in tyzian shows CinderAndSmoke shows Haslo shows Uncalled bet of 1,435 returned to tyzian *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** tyzian shows a full house, Aces full of Kings Haslo shows a full house, Kings full of Aces tyzian wins the side pot (3,760) with a full house, Aces full of Kings CinderAndSmoke shows three of a kind, Aces tyzian wins the main pot (3,975) with a full house, Aces full of Kings CinderAndSmoke stands up Haslo stands up *** SUMMARY *** Total pot 7,735 Main pot 3,975. Side pot 3,760. | Rake 0 Board: Seat 2: Haslo (small blind) showed and lost with a full house, Kings full of Aces Seat 4: tyzian (big blind) showed and won (7,735) with a full house, Aces full of Kings Seat 5: CinderAndSmoke showed and lost with three of a kind, Aces Seat 9: hasher4 (button) didn't bet (folded) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts