Gå till innehåll

Hasse^Bra månad


Haslo

Recommended Posts

  • Svars 898
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Funderat lite mer och hoppas på att eventuella nyförvärv är "fina" sportsmän som vet hur man uppför sig på en fotbollsplan och ger 110% i alla lägen. En sak kan jag ärligt säga, det ska bli jävligt skönt att slippa se Ronaldos brist på hemjobb och allt hans gnällande, bölande och pekande så fort han inte får som han vill. Klart man är ett fan och vill att han ska stanna men jag tycker hans inställning blev klart sämre igen denna säsongen och började störa mig mer och mer. Inte till den grad att jag började ogilla honom (enda spelaren i United jag någonsin direkt ogillat är Nani) men ändå :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderat lite mer och hoppas på att eventuella nyförvärv är "fina" sportsmän som vet hur man uppför sig på en fotbollsplan och ger 110% i alla lägen. En sak kan jag ärligt säga, det ska bli jävligt skönt att slippa se Ronaldos brist på hemjobb och allt hans gnällande, bölande och pekande så fort han inte får som han vill. Klart man är ett fan och vill att han ska stanna men jag tycker hans inställning blev klart sämre igen denna säsongen och började störa mig mer och mer. Inte till den grad att jag började ogilla honom (enda spelaren i United jag någonsin direkt ogillat är Nani) men ändå :)

 

Han är ju Underbar när allt funkar... Men £80m kan man ju göra fina nyförvärv med......

 

Btw Har Franco NÅGONSIN köpt en Talang? Bara spelare på topp!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderat lite mer och hoppas på att eventuella nyförvärv är "fina" sportsmän som vet hur man uppför sig på en fotbollsplan och ger 110% i alla lägen. En sak kan jag ärligt säga, det ska bli jävligt skönt att slippa se Ronaldos brist på hemjobb och allt hans gnällande, bölande och pekande så fort han inte får som han vill. Klart man är ett fan och vill att han ska stanna men jag tycker hans inställning blev klart sämre igen denna säsongen och började störa mig mer och mer. Inte till den grad att jag började ogilla honom (enda spelaren i United jag någonsin direkt ogillat är Nani) men ändå :)

 

+10^6

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste erkänna att jag alltid varit stolt att Ronaldo spelar i United. Han har varit en stor bidragande orsak till United framgång dom senaste åren. Visst, även jag kan hålla med att hans gnäll/uppträdande många gånger är fel men alla är inte perfekta. Jag kan inte räkna på gånger jag skäms när han gjort bort sig på plan. Men är man en sådan oerhörd talang och en av världens bästa målskyttar så har jag valt att acceptera hans "dåliga" sidor.

 

Jag blev oehört besviken när jag fick reda på att han går till Real, men samtidigt inte förvånad.

 

Nu hoppas jag Sir Alex fixar nya grymma spelare så vi tar hem tripplen nästa år!

 

 

Glory, Glory Man United!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHA ja Nani. Alltså det är synd för han har ju råtalangen. Men ja, han kan få bli bortspolad.

 

Sen håller jag med angående Ronaldo att han vart tjurig och grinig i år. Synd! Han behöver inte syssla med sånt. Men faktum kvarstår, han är top 3 i världen och troligtvis den mest ambitiösa spelaren i dagens fotboll. Han vill bli bäst och tränar förmodligen mest oxå. Lixom anlita Usain Bolt för att få ett effektivare steg. Som Erik Niva sa "det säger lite om den killen".

 

Men sen tycker även jag att det lixom va dags för Ronaldo och United att gå skilda vägar nu. Sagan va över. Men Manchester kommer hitta nån ny talang och fostra till top 3 i världen. Det är jag säker på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är dålig på att uppdatera av många anledningar.

 

1. Jag spelar inte så mycket.

2. Jag springer dåligt som en böghora nu.

3. Jag har typ fortsatta problem med min mage. Doktorn nästa?!?!

 

Sen så slutade msn fungera plötsligt oxå. Jippi!! JAPP OCH SAMTIDIGT så slutar telefonen att fungera oxå. Allt detta strax efter att jag torskat nåra inköp på CG. WOHO!! FAN VA JAG ÄLSKAR LIVET!

 

Funderar på att ta en paus helt i några dagar. Kanske casha ut och typ sätta in på nån annan sida. Ska sova på saken.

 

Tills dess!

 

FML!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej kära dagbok!

 

Har inte spelat nånting nästan sen sist jag uppdatera.

 

Var hos doktorn i torsdags. Dom snodde väl ca 5-6 blodprov från mig för att analysera. Får svaren nästa vecka eller nåt. Ska även dit igen på måndag och lämna skittest. Hoppas dom hittar va felet är. Jag blev även testad för diabetes men det hade jag inte. Något dom anmärkte på redan i torsdags va att jag hade högt blodvärde eller nåt sånt.

 

Ikväll tänkte jag dock spela FTP:s ftp turrar. 3 st till ett garanterat värde av 250k sammanlagt. Tänkte vinna alla tre. Sen blir det säkert lite plo8 cash och nån annan turre.

 

Edit: Ska sätta in delar av rullen på ipoker. Need R to the B.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oväntat att man inte ens vinner halva potten.

 

Full Tilt Poker Game #12945100398: Table Haste (6 max) - $0.10/$0.25 - No Limit Omaha H/L - 12:02:49 ET - 2009/06/21

Seat 1: vanou944 ($51.86)

Seat 2: jonmechanye ($22.16)

Seat 3: CardsFan2006 ($32.48)

Seat 4: Yosash ($8.25)

Seat 5: xWAKANTANKAx ($8.63), is sitting out

Seat 6: Haslo ($25)

Haslo posts the small blind of $0.10

vanou944 posts the big blind of $0.25

The button is in seat #4

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Haslo 7 of Spades2 of HeartsAce of Hearts7 of Clubs

jonmechanye calls $0.25

CardsFan2006 folds

Yosash calls $0.25

Haslo calls $0.15

xWAKANTANKAx stands up

vanou944 checks

*** FLOP *** King of Hearts5 of Diamonds7 of Hearts

Haslo has 15 seconds left to act

Haslo bets $1

vanou944 has 15 seconds left to act

vanou944 calls $1

jonmechanye calls $1

Yosash folds

*** TURN *** King of Hearts5 of Diamonds7 of HeartsQueen of Spades

Haslo bets $2.75

vanou944 folds

jonmechanye calls $2.75

*** RIVER *** King of Hearts5 of Diamonds7 of HeartsQueen of SpadesAce of Spades

Haslo has 15 seconds left to act

Haslo bets $6.75

jonmechanye calls $6.75

*** SHOW DOWN ***

Haslo shows 7 of Spades2 of HeartsAce of Hearts7 of Clubs three of a kind, Sevens, for high

jonmechanye shows King of Diamonds8 of Clubs4 of HeartsKing of Clubs three of a kind, Kings, for high and 8,7,5,4,A, for low

jonmechanye wins the high pot ($10.93) with three of a kind, Kings

jonmechanye wins the low pot ($10.92) with 8,7,5,4,A

Haslo adds $10.75

*** SUMMARY ***

Total pot $23 | Rake $1.15

Board: King of Hearts5 of Diamonds7 of HeartsQueen of SpadesAce of Spades

Seat 1: vanou944 (big blind) folded on the Turn

Seat 2: jonmechanye showed King of Diamonds8 of Clubs4 of HeartsKing of Clubs and won ($21.85) with HI: three of a kind, Kings; LO: 8,7,5,4,A

Seat 3: CardsFan2006 didn't bet (folded)

Seat 4: Yosash (button) folded on the Flop

Seat 5: xWAKANTANKAx is sitting out

Seat 6: Haslo (small blind) showed 7 of Spades2 of HeartsAce of Hearts7 of Clubs and lost with HI: three of a kind, Sevens

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär. Första sessionen på ipoker avklarad. Slutade +165kr. woho.

 

Blev bland annat nersynad av A hög när jag hade nuts i en stor pott. Sen gjorde även mellanpar ett donkspel mot mina aces. Ska försöka fixa så jag kan lägga upp HH:s.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såhär runbad är jag i turrar just nu. Tragiskt att se. Detta va back to back. HAHAHA fml!

 

Full Tilt Poker Game #12976245916: Face the Ace - Final Qualifier (92204989), Table 54 - 60/120 - No Limit Hold'em - 22:34:13 ET - 2009/06/22

Seat 1: Haslo (7,305)

Seat 2: JamelPoker (1,104)

Seat 3: TerminatorOSU (10,545)

Seat 4: hofmeester (6,855)

Seat 5: gregor1903 (5,900)

Seat 6: Duncan217 (3,860)

Seat 8: wertworm72 (6,505)

Seat 9: dupenguyen (3,925)

wertworm72 posts the small blind of 60

dupenguyen posts the big blind of 120

The button is in seat #7

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Haslo Jack of HeartsJack of Diamonds

Haslo has 15 seconds left to act

Haslo raises to 300

JamelPoker raises to 1,104, and is all in

TerminatorOSU folds

hofmeester folds

gregor1903 folds

Duncan217 folds

wertworm72 folds

dupenguyen folds

Haslo calls 804

JamelPoker shows Queen of ClubsJack of Spades

Haslo shows Jack of HeartsJack of Diamonds

*** FLOP *** Queen of Hearts2 of Diamonds9 of Diamonds

*** TURN *** Queen of Hearts2 of Diamonds9 of Diamonds9 of Clubs

*** RIVER *** Queen of Hearts2 of Diamonds9 of Diamonds9 of ClubsAce of Hearts

JamelPoker shows two pair, Queens and Nines

Haslo shows two pair, Jacks and Nines

JamelPoker wins the pot (2,388) with two pair, Queens and Nines

*** SUMMARY ***

Total pot 2,388 | Rake 0

Board: Queen of Hearts2 of Diamonds9 of Diamonds9 of ClubsAce of Hearts

Seat 1: Haslo showed Jack of HeartsJack of Diamonds and lost with two pair, Jacks and Nines

Seat 2: JamelPoker showed Queen of ClubsJack of Spades and won (2,388) with two pair, Queens and Nines

Seat 3: TerminatorOSU didn't bet (folded)

Seat 4: hofmeester didn't bet (folded)

Seat 5: gregor1903 didn't bet (folded)

Seat 6: Duncan217 didn't bet (folded)

Seat 8: wertworm72 (small blind) folded before the Flop

Seat 9: dupenguyen (big blind) folded before the Flop

 

 

 

Full Tilt Poker Game #12976257200: Face the Ace - Final Qualifier (92204989), Table 54 - 60/120 - No Limit Hold'em - 22:34:50 ET - 2009/06/22

Seat 1: Haslo (6,201)

Seat 2: JamelPoker (2,388)

Seat 3: TerminatorOSU (10,545)

Seat 4: hofmeester (6,855)

Seat 5: gregor1903 (5,900)

Seat 6: Duncan217 (3,860)

Seat 8: wertworm72 (6,445)

Seat 9: dupenguyen (3,805)

dupenguyen posts the small blind of 60

Haslo posts the big blind of 120

The button is in seat #8

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Haslo King of ClubsKing of Spades

JamelPoker folds

TerminatorOSU calls 120

hofmeester folds

gregor1903 folds

Duncan217 folds

wertworm72 folds

dupenguyen calls 60

Haslo raises to 375

TerminatorOSU calls 255

dupenguyen folds

*** FLOP *** 7 of Spades2 of ClubsJack of Clubs

Haslo bets 600

TerminatorOSU raises to 2,670

Haslo raises to 5,826, and is all in

TerminatorOSU calls 3,156

Haslo shows King of ClubsKing of Spades

TerminatorOSU shows Ace of ClubsAce of Spades

*** TURN *** 7 of Spades2 of ClubsJack of ClubsJack of Spades

*** RIVER *** 7 of Spades2 of ClubsJack of ClubsJack of SpadesJack of Hearts

Haslo shows a full house, Jacks full of Kings

TerminatorOSU shows a full house, Jacks full of Aces

TerminatorOSU wins the pot (12,522) with a full house, Jacks full of Aces

*** SUMMARY ***

Total pot 12,522 | Rake 0

Board: 7 of Spades2 of ClubsJack of ClubsJack of SpadesJack of Hearts

Seat 1: Haslo (big blind) showed King of ClubsKing of Spades and lost with a full house, Jacks full of Kings

Seat 2: JamelPoker didn't bet (folded)

Seat 3: TerminatorOSU showed Ace of ClubsAce of Spades and won (12,522) with a full house, Jacks full of Aces

Seat 4: hofmeester didn't bet (folded)

Seat 5: gregor1903 didn't bet (folded)

Seat 6: Duncan217 didn't bet (folded)

Seat 8: wertworm72 (button) didn't bet (folded)

Seat 9: dupenguyen (small blind) folded before the Flop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha hade en likadan tidigare. Fick in det typ 30-40bb djupt med AA v 62 och han satte ju obv fyrtalet :-P

 

haha. Otur ;)

 

Lirar en turre nu och ett bord plo8 samtidigt som jag railar plo 10k ft. Är rätt trött och ska till doktorn tidigt men orkar inte sova.

 

Bjuder iaf på en ruskigt bra låt

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fortfarande spelat rätt lite poker. Har varit så fint väder juh! Men det gör inte så mycket faktiskt. Har iaf gått plus dom gånger jag lirat och det ser ut som det blir min fjärde raka plusmånad iaf. :-)

 

Igår var jag och såg Transformers 2 på bio. Fyfan va jag älskar dom filmerna. Vad gäller filmkvalitet så kanske det inte är det bästa som någonsin gjorts men vad gäller underhållning vettefan om jag sett en bättre film. Humor, action och Megan Fox. WOW! Ska se den på bio igen hade jag tänkt innan det blir ett frenitiskt väntande på dvdn.

 

Idag fick jag besök runt 11 och vi la oss och sola på balkongen. Sen möttes vi upp lite senare och la oss i en park och sola ännu mer. Riktigt härlig dag faktiskt. Det är ju så jävla varmt ute och i mitt rum. Alltså mitt rum går knappt att vara i. Fast man ska väl inte klaga.

 

Imorgon ska jag säga upp min lägenhet. Har pluggat klart här i Borlänge och ska flytta hem nästa månad. Jag vill inte det egentligen men har inte mycket till val. Sökte ett restprogramm på Örebros Universitet igår. Filmprogrammet. Så om jag kommer in där så blir jag nog bara hemmaboende cirka 1 månad. Om jag inte kommer in så blir det nog lite längre. Jag får plugga lite komvux och söka jobb. Oavsett vad så kommer det bli 2 månader med förändringar vilket kommer bli både positivt och negativt.

 

Back to pokern igen då. Är uppe i 2 stycken turrar just nu. MSOP event 54 och nån plo8 turre på VC poker. Återkommer med resultat sen om jag cashar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow. Jag fick nästan damputbrott flera gånger med alla deras dumma "skämt" och översentimentalt hollywood-dravvel :cry: Men visst, som ren monsteraction/megablockbuster funkar den ju.

 

Är inte Foxen föööör snygg? Tycker hon stjäl typ alla scener hon är med i genom att man bara sitter och stirrar på henne. Självklart överdriver de allt de kan och lägger in massa hjärndöda klipp där de bara zoomar in på hennes ansikte eller låta henne springa i ett urringat linne så man ser brösten guppa upp och ner.

 

Min tjej tokälskade filmen fwiw :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow. Jag fick nästan damputbrott flera gånger med alla deras dumma "skämt" och översentimentalt hollywood-dravvel :cry: Men visst, som ren monsteraction/megablockbuster funkar den ju.

 

Är inte Foxen föööör snygg? Tycker hon stjäl typ alla scener hon är med i genom att man bara sitter och stirrar på henne. Självklart överdriver de allt de kan och lägger in massa hjärndöda klipp där de bara zoomar in på hennes ansikte eller låta henne springa i ett urringat linne så man ser brösten guppa upp och ner.

 

Min tjej tokälskade filmen fwiw :mrgreen:

 

Haha alltså ja det är ju larvigt egentligen hur dom utnyttjar henne. Min kompis sa samma sak som dig. Fast hon e så sjukligt snygg att det inte gör nåt för mig. Sen har jag aldrig vart nån som älskar djupa, seriösa filmer(överlag) utan jag njuter av sådan här slags underhållning. Kill Bill är min favoritfilm någonsin.

 

Men jag förstår folk som inte gillar den alls. Det är ju inte en speciellt bra film "filmkritiskt" sett :D

 

Fast din tjej verkar ju iaf förstå vad underhållning ska va, bra där ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...