Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Investmentsanalytiker.

Följdfråga:

Jobbar med analys av högrisksinvesteringar baserad på matematiska och psykologiska grunder. Har du sett filmen "A Beautiful Mind"? Ja just det, han som fick Nobelpriset. Det är hans teorier jag jobbar med.

Postad
Investmentsanalytiker.

Följdfråga:

Jobbar med analys av högrisksinvesteringar baserad på matematiska och psykologiska grunder. Har du sett filmen "A Beautiful Mind"? Ja just det, han som fick Nobelpriset. Det är hans teorier jag jobbar med.

Sådärja nuså:) det låter riktigt riktigt bra det där, haha. klockrent.

Folk lär ju bli tysta iaf!! ty

Postad

Jäklar, många bra svar blev det.

Man kan säga att man jobbar inom "the waste management business"..

(Om personen kan sin Sopranos vill säga...)

Om personen inte kan sin sopranos så blir man sopåkare vilket kanske inte är lika creddigt.. hmmm :-D:roll:

Postad

Jag har också pratat med polarna om detta, jag säger hellre att jag är arbetslös (livsnjutare) än att jag är pokerproffs, iaf om man är semi-pro som jag ..det e bara pinsamt då + massa följdfrågor som bara e jobbiga..hehe

en kompis kom undan med "alkoholtestare" på krogen en gång..

Postad
Du får ligga mkt va? ;)

brukar du få ligga för att du säger att du är vad du nu är? isåf vill jag ha ditt jobb..

fan ingen som bryr sig eg. bara man klarar frågan utan att se ut som en idiot (vilket man gör om man säger pokerproffs) så är det inget o hänga upp sig på.

Vet folk som är arbetslösa lr jobbar på sunkiga hak typ donkan lr BK o får leka så nog ska det gå :D

Postad
Okey..men tror inte du får ligga bara för du ljuger om vilket yrke du har.. vad brukar du säga isåf? jag är nyfiken.

Klart man får.

"hej jag är kassabiträde på ica" eller "hej jag är prinsen av världen"

Nu kanske inte prins är ett yrke men ändå.

Postad

Hehe typ exakt samma som du Zumsar, men jag är 22 år redan och jag går ju inte på universitet än så det är därför alla alltid får för sig att "jaha, här har vi en kille som inte kan få tummen ur" typ.

Ibland brukar de fråga vad jag gör för att få in pengar och då kan man ju smyga in att man spelar lite poker.

Postad
Hehe typ exakt samma som du Zumsar, men jag är 22 år redan och jag går ju inte på universitet än så det är därför alla alltid får för sig att "jaha, här har vi en kille som inte kan få tummen ur" typ.

Ibland brukar de fråga vad jag gör för att få in pengar och då kan man ju smyga in att man spelar lite poker.

då låter du som en redig slacker.."smyga in att man spelar lite poker"

bättre ljuga då.

btw ne man får inte ligga pga något yrke jag kan komma på, porrskådisar får väl ligga en del iof höhö..men charmen sitter knappast i vilket yrke man har det kan jag garantera. o ingen ocharmig människa får till det även om han är ambassadör för sexytown