ValdemarOlsson Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 NL20 Players(max 6): StingnWo (EUR 27.25 in seat 1) Grippen (EUR 24.66 in seat 2) ValdemarOlsson (EUR 38.43 in seat 4) beatrix (EUR 26.92 in seat 6) Dealer: beatrix Small Blind: StingnWo (0.10) Big Blind: Grippen (0.20) Valdemarolsson was dealt: Jd - Jc ValdemarOlsson Raise (0.60) beatrix Fold StingnWo Call (0.50) Grippen Fold Flop 7c - Qd - Qc StingnWo Check ValdemarOlsson Check Turn 7c - Qd - Qc - Kc StingnWo Bet (1.00) ValdemarOlsson Call (1.00) River 7c - Qd - Qc - Kc - Js StingnWo Bet (2.00) ValdemarOlsson Raise (6.00) StingnWo All-In (23.65) Har ganska dålig koll på hur snubben spelat tidigare händer. Det som talar för fold enligt mig är hans blixt all-in efter min höjning på rivern, detta händer mycket sällan på NL20 och det är knappast en marginell hand som spelas så. Knektarna är endast sjätte bästa handen just nu (Q-Q,K-K, K-Q, Q-J, Q-7). Talar för syn: Han kan faktiskt sitta på högsta färgen som han spelar mycket hårt. Han kan visserligen sitta på pocket sjuor eller en triss i damer, typ A-Q som han spelar mycket hårt. Torskar man den här är det en cooler. Några ideer? Citera
Elitloppet Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Betta flop. Som spelat, syna river. A-hög färg är nötterna på dessa nivåer Citera
Scaniac Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Skulle nästan vilja säga stege, helt ärligt. eller färg, men vem vet! Citera
gdaily Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Lägga kåk online? När du använder båda korten? Och det finns stegar och färger? För något som bara liknar 100bb? I cashgame? SYN. Citera
smidig Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 River 7c - Qd - Qc - Kc - Js StingnWo Bet (2.00) Dan Glimne Fold där är en glimne fold och en kommentar i stil med "eftersom han checka flop måste han ha QQ" Citera
ProToss Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Dan Glimne gör Dan Glimne-läggninar. Vi andra synar alla dagar i veckan. River 7c - Qd - Qc - Kc - Js StingnWo Bet (2.00) Dan Glimne Fold där är en glimne fold och en kommentar i stil med "eftersom han checka flop måste han ha QQ" Du glömde ett "Rätt svar:". Citera
jackbalsam Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 känns som en fold faktiskt, blixtallin 3bet känns jättenötigt imo. Citera
gdaily Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 känns som en fold faktiskt, blixtallin 3bet känns jättenötigt imo.Det ska man bara skita i. Vissa händer är du colddeckade i, men om du börjar fundera och lägger dig här så kan jag lova att du lägger dig i alldeles för många andra situationer. Syna, och svär lite om du förlorar. Jag skulle inte kunna se mig själv i spegeln om jag la denna hand online. Antar att man inte spelar med alla pengar man har... Citera
strater Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 vafan, glimne hamnar aldrig i det läget, han kallsynar betten endast. Sedan så är en glimnefold där att vika KK/KQ i samma läge... Citera
riosatiy Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 nej fold finns inte i denna hand Citera
ValdemarOlsson Postad 4 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Han hade K-Q. Var inte ens nära att folda kåken med J-J faktiskt. Såg det som en cooler om jag var slagen. Spelet efter rivern är egentligen inte mycket att snacka om antar jag, kan klagas mer på synen från mig på turn. Citera
logicsense Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Syna å blunda, och svär ibland, men med bra värde. Citera
BaadBoooy Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 På den där nivån är de synar jag 90% av gångerna om jag inte vet att FI är nötspelare. Hans range är ganska bred där, han kan göra samma spel med AA,AK,AQ,AT, och färgen från 3-A. I längden tror jag de är rätt och syna på den där nivån Citera
Rosell Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 beta efter floppen för att se vad du står, re raisar han dig så är det väl rätt troligt att han sitter på damen. Men efter det här spelet så är det en solklar syn efter river. Citera
jo_ocke Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 bet/call postflop, check/fold turn, och som spelad så hade jag synat river. Citera
Recommended Posts