sulla Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Har sett en del tveksamma nick på en del sidor,men frågan är kan man heta vad som helst? Har svårt att se att typ hitler skulle gå igenom, men var går gränsen till för vad som kan väcka anstöt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Har sett en del tveksamma nick på en del sidor,men frågan är kan man heta vad som helst? Har svårt att se att typ hitler skulle gå igenom, men var går gränsen till för vad som kan väcka anstöt? Vet bara att en polare till mig som ville nicka "rövhål" på svs inte fick igenom det, de autokorrigerade det till rovhal.. Smidigt svs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 En gång när jag var en liten pojke och ville vara lika tuff som theterrorist så försökte jag nicka "Terroristen" , det gick inte igenom:oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Vet bara att en polare till mig som ville nicka "rövhål" på svs inte fick igenom det, de autokorrigerade det till rovhal.. Smidigt svs.. LOL ...lite kul. Min bror fick sitt nick RövKnullad godkänt på svs när den typ startade upp, men när han en dag loggade in så var nicket helt plötsligt RovUll (inte helt säker på det nya namnet men något liknande). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 LOL ...lite kul. Min bror fick sitt nick RövKnullad godkänt på svs när den typ startade upp, men när han en dag loggade in så var nicket helt plötsligt RovUll (inte helt säker på det nya namnet men något liknande). Hehe, jo men det var typ samma sak här har jag för mig.. Han spelade under rövhål i ett par veckor men sen fick han ett mejl om att hans nick var olämpligt och ändrades till mkt diskretare Rovhal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Jag hette IdiAmin på sv spel tills en svensonpolis sa till pkrmgr. Dom ändrade till nåt obegripligt, men jag ringde till dom och frågade om dom visste vad det betydde på mitt hemspråk?! (jag e svensk, men har skumt namn) Min bluff gick hem, jag fick själv välja nytt nick! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Jag hette IdiAmin på sv spel tills en svensonpolis sa till pkrmgr.Dom ändrade till nåt obegripligt, men jag ringde till dom och frågade om dom visste vad det betydde på mitt hemspråk?! (jag e svensk, men har skumt namn) Min bluff gick hem, jag fick själv välja nytt nick! Hahaha. Så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 HataB2B hette HataSvS på SvS tills de bytte hans nick till HataVHS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Jag spelade med "Kuken" på Full tilt en gång, men eftersom jag inte är nån kyrktant, blev jag varken chockerad eller arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerponkass Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 spela med kuken?.. wow.. skill =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TTOIA Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 spela med kuken?.. wow.. skill =) lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Jag heter tidelag på Titan, jag tänkte dom skulle ge mej deg för att byta namn, men spelar aldrig där ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pata Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Nickar stryprunkare på Everest, alltid lika roligt när man får deras mail som börjar med: Hej Stryprunkare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Finns en regular på party som nickar ICryWhenICum. Inte superbra på nåt sätt men jag har sjuk respekt för nån som väljer det nicket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Apex Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Det fanns för en tid sedan en norrman på Crypto som kallade sig för Himmler. Vet inte vad som hände med honom dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Seat open kommer bli mitt nästa nick. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beidegard Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Tjugo_slak funkar fint på svs iaf Många glada kommentarer ger det med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 en god vä n skulle regga sitt första pokerkonto. Det blev pokerstars och jag fick välja nick! han heter snippan där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 HataB2B hette HataSvS på SvS tills de bytte hans nick till HataVHS. jag trodde han nickade ryskturapa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 pokeherestars undra om det går.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 jag trodde han nickade ryskturapa Jepp det gör han men jag tror han mailade sitt missnöje över att de bytt hans nick vilket ledde till att han fick välja ett nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
misternils Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Spelade just mot åderpåle på SvS. Han verkar ha ramlat igenom deras filter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2008 Kommer fortfarande ihåg typ första veckan jag spelade online på Expekt och upptäckte att man med ett klick fick se varifrån spelarna kom. Det visade sig att nicket "bajskorven" hade location "i toaletten" ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klanton Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts