Pedroboy Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Postad 1 Augusti , 2008 Tror ni att det är EV+ att skriva TY hehe eller lol efter man gjort en massiv utdragning, samt vilket är bäst? Ty tror jag väger tyngst. Citera
pwned Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Postad 1 Augusti , 2008 haha ja skriver alltid nh och reloadar Citera
Pedroboy Postad 1 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2008 hahaja skriver alltid nh och reloadar vadå reloadar? du har ju vunnit potten..... Jag menar alltså skriva TY när du fått in pengarna som underdog och dragit ut en bra spelare... Citera
Drunken_Penguin Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Postad 1 Augusti , 2008 vadå reloadar? du har ju vunnit potten..... Jag menar alltså skriva TY när du fått in pengarna som underdog och dragit ut en bra spelare... ...och det händer dig tillräckligt ofta för att du ska behöva fundera över vad ditt nästa move ska vara? Citera
riosatiy Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Postad 1 Augusti , 2008 Hahah pedroboy vinner pris för årets EV+ trådar? keep it up man Citera
pwned Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Postad 1 Augusti , 2008 hehe ok då fatta ja fel..då är det ju klart man säger TY, GG Citera
Applefish Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Postad 2 Augusti , 2008 Jag tycker inte man ska skriva något... möjligtvis sorry.... men erkänner att jag blir lite tiltad när någon kass spelare drar ut och skriver ty elelr dylikt.. Citera
Pedroboy Postad 2 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2008 Jag tycker inte man ska skriva något... möjligtvis sorry.... men erkänner att jag blir lite tiltad när någon kass spelare drar ut och skriver ty elelr dylikt.. Tack då vet jag att det funkar då... Citera
boenana Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Postad 2 Augusti , 2008 att kommentera förlorarens spel är vinnande.. Citera
Plupp Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Postad 2 Augusti , 2008 jag tiltar mer av kommentaren än av utdragning, mycket mer. Så visst funkar det. Men det finns ett hemligt ninjatrick för att klara sig ifrån det. Man kan stänga av chatten, sparar sjukt mycket pengar åt mig. Citera
DrRoland Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Postad 2 Augusti , 2008 Gillar man att bete sig som ett arsel så ska man såklart säga ty. vadå reloadar? du har ju vunnit potten..... Jag menar alltså skriva TY när du fått in pengarna som underdog och dragit ut en bra spelare... Ok, då fattar jag varför folk säger ty till mig hela tiden. Det lär ju knappast vara +EV att säga det till en fisk. Han kommer ju bara dra från bordet Citera
sneakycastro Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Postad 2 Augusti , 2008 Det lär ju knappast vara +EV att säga det till en fisk. Han kommer ju bara dra från bordet Det där tror jag också, förstår verkligen inte varför vissa envisas med att håna fiskar som uppenbart gör stora misstag, kanske handlar det om att bejaka sitt ego. Oftast lämnar de istället bordet och man går miste om ett mycket bra värde. Här om dagen vann jag två snabba all-in pre mot en grinder där fi var underdog båda gångerna och lite senare drog jag ut med AK mot AA och skrev något, minns ej vad dock. Det resulterade i en mega-tilt och spelaren gick all-in minst 30ggr på raken med any two cards. Citera
JohnH Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Postad 2 Augusti , 2008 hejhejhallå nötter! Fisken var ju pedro drog ut ju! Jag tror på nh. Citera
DrRoland Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Postad 5 Augusti , 2008 hejhejhallå nötter! Fisken var ju pedro drog ut ju! Och då kan han inte Fi varit en fisk eftersom: 1, En fisk aldrig sitter med bästa handen och: 2, Det är omöjligt att dra ut en fisk??? Citera
heltok Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Postad 5 Augusti , 2008 jag brukar skriva typ "lol fish you are so bad" efter att ha hittat tiltsynen utan odds och dragit ut. Citera
Tottyville Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Postad 5 Augusti , 2008 Haha... Thx mate! Fungerar bra eller "lol so easy, you suck". Helt klart EV+ rent ekonomiskt att trakassera motståndarna när du drar ut. Citera
Recommended Posts