Anderssj Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Postad 1 Augusti , 2008 Hur brukar ni spela då? Säg att ni spelar en 6-manna SNG och det är 3-4 spelare kvar, hur gör ni när sitter som dealer och det är foldat fram till dig, om dom som sitter på blindsen är medel tighta/agressiva, hur gör ni, raisar ni nästan alltid, spelar det någon roll vilken hand ni har? Hur gör ni? Citera
petla Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Postad 1 Augusti , 2008 Det beror väl på hur stora blindsen är om dom är väldigt höga så kan jag ställa med vad som. Det intressanta är väl om blindsen är på typ 50-100 personligen vill jag gärna ha nåt som liknar en hand som 97s eller K10o om jag ska stjäla, spännande och se vad proffsen skriver Citera
Sideshow Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Postad 1 Augusti , 2008 Det beror väl på hur stora blindsen är om dom är väldigt höga så kan jag ställa med vad som. Det intressanta är väl om blindsen är på typ 50-100 personligen vill jag gärna ha nåt som liknar en hand som 97s eller K10o om jag ska stjäla, spännande och se vad proffsen skriver Jag har det jättesvårt när blindsen är 50-100, det är den hemskaste nivån som finns lol Nej men seriöst hur aggressivt du ska spela på knappen beror helt på hur ditt M ser ut och vilka stackar blindsen sitter på. Citera
padrinosftw Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Postad 2 Augusti , 2008 Jag har det jättesvårt när blindsen är 50-100, det är den hemskaste nivån som finns lol Nej men seriöst hur aggressivt du ska spela på knappen beror helt på hur ditt M ser ut och vilka stackar blindsen sitter på. Samt vad du har för read på dina motspelare, ungefär hur ofta de slår om eller är extra synvilliga tex. Dessutom viktigt att tänka på din egen image, har du spelat tight hela vägen fram tills slutet så kommer du oftare undan med button steals såklart. Citera
Recommended Posts