Mikael__F Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Postad 1 Augusti , 2008 Hej. Jag tänkte starta en dagbok så att jag kan komma igång och bokföra mitt pokerspelande igen. Jag kommer spela på B2B (och kanske ibland på Boss Media, p.g.a. raken är så mycket lägre där (om man spelar med USD eller TRY)). Jag spelar endast SH NL Hold'em, och det brukar bli ca. 6 bord uppe samtidigt. Ibland blir det några turneringar också, fast bara de som kostar VIP-poäng. Jag var ledig från mitt jobb i princip hela juli, och har därför haft tid att spela en hel del poker. Det mesta spelet har varit på NL50, men även lite på NL100. Givetvis råkade jag ut för en av mina värsta backdagar någonsin samma dag som jag klev upp på NL100 (över 7 inköp back). Därför fick jag snällt gå ner på NL50 igen. Sammanlagt plussade jag väl ungefär €1600 + RB på ca €1000 (som jag inte får förrän den 11/8) i juli. Min bankrulle vid månadens början, ligger på €2612.19. På måndag börjar jag jobba igen, och veckan efter det åker jag med flickvännen till Turkiet så jag tror inte att jag kommer kunna spela speciellt mycket i augusti tyvärr. I slutet av augusti börjar på min utbildning dock, och då kommer jag få mycker mer tid över hoppas jag. Jag ska dock sätta utbildningen och flickvännen i första hand, men jag hoppas ändå kunna spela en 20k händer i månaden iaf, fr.o.m. september månad. Då var det första inlägget avklarat. Jag kommer försöka uppdatera varje dag, iaf när jag har spelat. /Mikael__F Citera
green__ Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Postad 1 Augusti , 2008 Lycka till! Lirar på samma nivåer på b2b så vi har säkerligen mötts, nick? Citera
Mikael__F Postad 6 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Hej igen! Jag har bara spelat en enda session hittills i augusti. 1/8 - 2/8 - 3/8 -€82.34 4/8 - 5/8 - Totalt i augusti: -€82.34 Totalt inspelade VIP-poäng i augusti: 107 Jag kommer uppdatera med en sådan här lista efter varje dag jag har spelat poker. Det kommer inte bli speciellt mycket poker denna månaden, som jag har nämnt innan. Detta för att jag har en del annat att göra på dagarna, samt att jag ska åka till Turkiet på lördag. Dagboken kommer nog inte dra igång på allvar förrän i slutet av augusti eller i början av september. Nu är det dags för mig att dra till jobbet! Jag kommer försöka att inte avslöja mitt nick här på forumet, men jag har redan listat ut ditt nick, green__ . Citera
Mikael__F Postad 6 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Jag cashade precis ut €400 från mitt pokerkonto, för köp av ny dator! Jag kommer även köpa en ny TV ganska snart, så jag tänkte att det var lika bra att ta ut lite. Jag vill också testa så att det fungerar smidigt att casha ut från siten där jag spelar för tillfället, eftersom jag inte har gjort det förut. Jag spelar på 110bet.com, är det någon som vet hur pass snabbt det går att göra ett uttag till VISA-kortet där? Förövrigt sitter jag och spelar nu och det går ganska bra faktiskt, är plus ca. fem inköp as we speak. Kan minska betydligt dock. Jag ska nog inte spela så länge till så jag förlorar förhoppningsvis inte så många inköp! Jag återkommer senare med uppdatering hur det gick! /SnigelMF Citera
Mikael__F Postad 6 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Jag avslutade precis min session. Den slutade på strax över fem inköp plus, så jag är väldigt nöjd idag måste jag säga. Det har gått väldigt dåligt för mig i mina senaste sessioner, så det var skönt att få plussa lite! 1/8 - 2/8 - 3/8 -€82.34 4/8 - 5/8 - 6/8 +€265.21 (Uttag på €400) Totalt i augusti: +€182.87 Totalt inspelade VIP-poäng i augusti: 187 Citera
Mikael__F Postad 7 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Det har blivit en lång session på strax över 2.5 timmar nu på kvällen eftersom tjejen är borta. Sessionen började bra, men sedan tappade jag ner till back €100 ungefär. Jag låg och pendlade mellan back €100 och €50 i typ en och en halv timma. Den sista kvarten råkade jag dock ut för två feta bad beats, så slutresultatet för dagen blev ganska precis back €200 . Riktigt tråkigt, men det är sådant som händer! 1/8 - 2/8 - 3/8 -€82.34 4/8 - 5/8 - 6/8 +€265.21 (Uttag på €400) 7/8 -€200.10 Totalt i augusti: -€17.23 Totalt inspelade VIP-poäng i augusti: 352 Citera
Recommended Posts