dragonDonk Postad 31 Juli , 2008 Rapport Postad 31 Juli , 2008 Som tidigare nämnt så blåste ju arrangören av ELAAPP mig på en plats i kvalet. Nu har dom slagit till igen, de försöker hämnas, troligen för att jag svartmålade deras verksamhet. Nu är det helt enkelt på Martinspoker, den andra sidan ägda av samma bolag. Jag spelar hela tiden med depositbonusar för att öka cashbacken med 25%. Jag har givetvis stenkoll på dessa och för excelark över införskaffade vip-poäng. Då jag spelat ihop 10.000 vip poäng och frågar hur det går med utbetalningen får jag ett svar att det tydligen köats fel och att jag måste spela in 2286 vip till. Jaha tänker jag, skumt, men jag spelar ihop dessa och skickar ett nytt mail. Nej gissa vad. Då hävdar dom att det är YTTERLIGARE 3600 vip poäng kvar. Att få bedriva pokerverksamhet med den här typen av marknadsföring och kundbemötande borde tamefan vara olagligt. Och LGA vägrar ju givetvis svara på mail då man klagar på hur verksamheten skötts. Om det är 1% eller 2% att mutor är involverat är den stora frågan. En sak är iaf klar, sånna här bluff-företag kommer aldrig kunna sköta sin verksamhet från icke-korrupterade stater. Kan VERKLIGEN rekommendera alla att hålla er borta från 24hpoker och Martinspoker fortsättningsvis. Citera
dragonDonk Postad 31 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2008 Helt jävla sanslöst hur små företag kan försöka blåsa sina kunder gång på gång, tror de själva att det är deras chans att överleva på en konkurrensutsatt marknad? Ja alltså, om dom lyckas med det här scamet också tänker jag ALDRIG sluta svartmåla deras verksamhet. Ska tamefan slå upp protestsidor över hela jävla internet. Då är det inte bara jag som lämnar siten kan jag säga. Så sjukt bara att LGA som ska fungera som kontrollorgan verkar strunta totalt i sånt här. Citera
Shahin86 Postad 31 Juli , 2008 Rapport Postad 31 Juli , 2008 Relativt säker på att det inte är nåt sätt o blåsa dig, det är inget sajten är kända för. Däremot är dom kända för otroligt dålig organisation.. Tror det är där det brister. Citera
dragonDonk Postad 31 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2008 Tror tyvärr inte detta ytterligare ett fel av supporten, så inkompetent personal går inte att finna. Att LGA inte svarar på mina mail samt att de nu försöker scamma mig på bonusen måste vara relaterat till att jag klagade så pass kraftigt på deras tidigare bedrägeri. Citera
Othello Postad 31 Juli , 2008 Rapport Postad 31 Juli , 2008 Jag petar på rubriken så den beskriver vad det hela handlar om, ok? Citera
dragonDonk Postad 11 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2008 2 veckor har gått och fortfarande inga pengar. Oväntat? Bluffsiten nr 1 Citera
Recommended Posts