Gå till innehåll

Prima representanter, se hit!


bjornufknu

Recommended Posts

När kommer Primas klienter att uppdateras?! Det finns en lång tråd om alla problem med klienterna här.

 

Hur lång tid kommer det ta att införa autoreload?

[X] always reload my stack to 100BB before each hand is dealt

 

Det är ju helt sanslöst dåligt som det är nu. Att man måste vänta tills nästa hand börjar för att fylla på det man förlorat i en hand. Det innebär ju att man startar nästa hand med inte ett fullt inköp. Detta förlorar man massor med pengar på i längden som spelare! :evil: :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välj den funktionen under preferences->global table options. Kryssa i både "wait for BB" och "auto post BB".

 

Sweet, det hade jag missat. Men det är ju iofs inte lätt att hålla koll på vad dom lägger till eller ändrar när det kommer uppdateringar. Dom borde ha en sida där dom berättar vad som är nytt i klienten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag såg tråden först nu. Jag har plitat ner åsikterna här i tråden och skickat vidare till MG. Låter inte som alltför stora grejer som behöver åtgärdas men det kan trots det ta några veckor.

 

Med all respekt så vet du mycket väl om att även en snöboll har större chans i helvetet än att du lyckas få MG att agera "inom några veckor"..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sedan får klienten gärna bli snabbare att starta. Tar ca 4-5 minuter för den att starta för mig. Och tar ofta lika lång tid att få fram handhistoriken om man spelat ett tag vid ett bord.

 

Problemet måste vara lokalt i din burk. Hos mig startar klienten upp snabbare än en "Phil Hellmuth-syn all-in".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borden läggs på kö, när du är klar med det första kommer andra fram, osv...

 

Precis. Om du tex har några bord ovanpå varandra och det kommer ett beslut på ett bord så poppar det längs upp och väntar tills du gjort ditt val i handen. Sedan poppar det bord upp som ligger näst i kö för ett beslut upp. Mycket bra funktion som jag inte begriper varför inte alla klienter har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är antagligen för att din HH-databas i primaklienten är proppfull. Den går att tömma genom PT.

 

Skulle kunna vara så, men isåfall är det ju en bug. För vad finns det för anledning att ens göra nåt med handhistoryn när klienten startar? Och inte ens när man tar fram handhistoriken på ett bord så behöver ju klienten ladda annat än senaste handen i ett första skede.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Sorry, sorry. Japp, jag jobbar på Betway.

 

Skickade in allt sist och har, hör och häpna, inte fått ngt svar. Jag vet dock att de har lagt allt krut på att flytta internadresser de senaste veckorna. Hade ngt med USA-lagstiftningen att göra. Jag är dator-analfabet och vet inte hur sånt funkar så bättre förklaring än så får ni inte. =)

 

Jag skickar ett nytt mail imorgon och kollar var det ligger på prio-listan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...