Gå till innehåll

Spärra möjlighet till spel på högre nivåer på sajter


maskineri

Recommended Posts

Grindar förtillfället på ipoker på carlospoker. Har inte hört mig av till dom än för att fråga följande, men har senaste åren ständigt torskat rullar efter rullar på skott och tilt. Har tagit pokern på större allvar de senaste månaderna och seminötgrindar på nl50/nl100 och har hittat helt ok plus senaste två månaderna. så iförrgår fick jag lite återfall och torska 4-500 på nl200 hu efter att ha torskat 2-300 över 2k händersgrind nl50.

 

jag VET, att jag hade kunnat stänga ner borden och tagit en paus för att sedan återuppta grinden och ha grymt mkt mer kraft och vilja om jag så bara inte hade möjligheten att ta skott.

 

hört att man på ftp kunnat låsa sig för cashgame helt och bara kunna lira sng/mtt. är ute efter ngt liknande, att enbart kunna lira en nivå i taget.

 

antar att det är för mkt jobb för en support att erbjuda ngt sånt för en spelare och så skulle nog även förlusterna kunna räknas på fler än en hand om detta erbjöds av nån site.

 

vad tycker ni om iden? finns detta möjligt någonstans? typ, att man låter meddela supporten att man bara ska kunna lira nl100 (då kan man lira alla nivåer upp till just nl100). när man ska upp, mailar man supporten och efter 24h kan man lira nl200 etc

 

det kan låta larvigt att ta till detta, jag vet, då det är ett prob jag måste bearbeta mig själv med, men vill fortf ta upp ämnet för diskussion då jag tycker det vore en grym grej och jag tror att det hade kunnat funka riktigt bra och hjälpt mig riktigt mkt med min disciplin iaf. man stannar ändå 1-2 månader på samma nivå vanligtvis, iaf för mig som bestämt mig för att lira med 35-40xbuyin för varje nivå och inte lirar mer än 20k händer om månaden. iaf när man närmar sig nl200 och uppåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...