Gå till innehåll

Jonas spelar SNG på Full Tilt


Zalon

Recommended Posts

Hej,

 

Här tänkte jag rapportera hh och resultat från mitt SNG-spelande på Full tilt. Kommer fokusera på att spela HORSE och Omaha high/low-sngs, främst 10+1$ men även en nån 20+2$ (främst high/low då, eftersom jag känner att det är mitt starkaste spel). Jag kommer uppdatera det här inlägget med mer information när jag har tid.

 

Bankroll: 150.53$ (på tok för lite för 10+1$, men jag skjuter till mer cash om det behövs)

 

Mål: Jag ska försöka att lira 100 SNGs innan årets slut och siktar på en ROI på 25% (vet inte om det är för lågt/högt).

 

Om ni har några förslag på vad ni vill att jag ska skriva så säg till.

 

/Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 117
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Börjar sådär ...

 

SNG 1: Horse 11$, placering 3a, vinst 16$

Sammanfattning: Kom ITM utan problem, väl där så blev jag totalt kortkall. Missade i stort sett alla floppar på hold'em, och vart shortstackad till High/lowen. Splittade 3-4 potter i rad när jag var all-in och blev till slut rivrad när min motståndare fick en flush som slog min straight.

 

SNG 2: Hilo 11$, placering 5a

Sammanfattning: Tog några mindre potter i början, sen hände inget och jag råkade blinda bort mig när jag såg nån flopp för mycket med spekulativa händer.

 

Spelade SNGs: 2

ITM: 1

Resultat: -6$

ROI: -27,27%

 

Här kommer en hand från igår, jag har tyvärr inte handhistoryn men det var något i den här stilen:

 

4 pers kvar i en HORSE-sng, 3 får betalt. Jag har typ 4000, en annan kille har 4500 och ligger bra till, en tredje kille har 3000 och sen har vi en shortstack på 1000. Blindsen är 200/400 och vi spelar Limit Hold'em.

 

UTG som är bigstacken limpar. Jag sitter på knappen och har AJos och limpar. I normala fall vare sig det är cashgame eller turnering så höjer jag här, men med tanke på stackdjupen så spelar jag den här handen lite försiktigt. Small stacken på sb foldar och BB, killen med 2,5k, checkar.

 

Floppen kommer AKQ rainbow, bb checkar, UTG checkar och jag bettar. BB checkraisar, UTG lägger sig och jag synar. Turn kommer en trea, BB bettar föga överraskande ut. Min read på honom är att han är stabil spelare som inte alltid spelar uppenbart. Det ligger 3600 i potten, det kostar 800 för mig att syna och jag har 2800 kvar i stacken.

 

Vad gör ni och vad tror ni att han har? (noq får inte svara eftersom jag redan pratat om den här handen med honom : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant hand. Jag skulle som du säkert anar höjt pre. Om inte annat för att isolera mot utg,som säkert synat. Om du dessutom markerat att du har bäst hand pre så får du mycket gratis på det sättet.

 

När du sen blir checkraisad på flop skulle jag överväga att trebetta. Förmodligen sätter han dig inte på ett ess då du limpade från knappen och han kan säkert tolka ditt bet som en bluff i position. Jag skulle även överväga att raisa honom på turn för att se hur stark han är där.

 

Jag är medveten om stackdjupen och att du vill vara försiktig men du har ändå en stark hand här. Ett tredje alternativ är att syna ner om du vill hålla ner potten (som ändå blir stor för er). Jag skulle iaf inte lägga den då det finns massa potentiella händer som du slår.

 

Generellt sett är folk riktigt aggro på Full Tilt och särskilt i limit holdem (har spelat en del faktiskt) och jag tror att du har stor chans att vara good i den här handen.

 

Fortsätta gärna posta HH.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sätter honom på följande:

1. AA eller KK.

2. A3

3. J10

4. K3

5. A10

 

utan inbördesrangordning där jag nog håller A10 och A3 som troligaste hållningarna. Jag skulle personligen ha bombat tillbaks och naturligtvis vunnit med en 10:a på rivern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe och här kommer anledningarna till varför jag tror som jag gör:

 

A10 och A3 är händer man inte höjer med out of position. Därför kan han ha dem. Ditt bet är lika med stöldförsök 75% av gångerna så hans raise tillbaks är inte lika med styrka någonstans. När du däremot synar och han bettar ut så här i bubbelspelet tror jag att det beror på en av följande två saker:

 

1. Han är stark

2. Han har träffat ett par och har stegdraget. Han ger 50% på att du kan leda men tittar för mkt på potten för att inte betta ut. Skulle du synat med K10 här? Förmodligen inte och det är precis vad han tänker också.

 

Bet his ass back inthe hoo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner ett litet behov av att kommentera mer här.

 

Av de 5 händer T-Red listar så är det lustigt nog bara en hand du slår. Detta beror förmodligen på att du postat handen och gissningsvis förlorat den. Enda anledningen till att A3 och K3 finns med är ju att trean kom på turn, vilket inte borde påverkat flop-spelet. Jag tror inte att det krävs två par för att betta ut turn i det här fallet. Efter en checkraise på flop så bettas ju turn 90% av gångerna, hade han checkat hade det varit riktigt weird. Jag tycker alltså inte att hans bet på turn behöver vara så jäkla starkt det är bara en fortsättning på att han inte trodde dig på floppen. Nu är det möjligt att han hade just någon av dem men det är som sagt bara för att vi tror att du förlorade handen.

 

Av de händer som leder över dig på floppen, vilket är det intressanta, så kan jag istort sett bara se JT utifrån hans spel pre. Han borde höjt med AA, KK, QQ, AK och AQ då man väldigt sällan slowspelar i limit särskilt när blindsen är så pass höga. Jag vidhåller att fi kan ha oerhört många händer som du slår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

som sagt Buffe så håller jag med dig om att händerna jag satte snubben på är baserade på att Jonas har torskat. Själv hade jag som sagt 3-betat på floppen.

 

Däremot vill jag nog påstå att det inte alls är omöjligt att han sitter på QKos, en hand man inte alltid vill höja med i preflopspelet ur position. Tänk på bubblan(!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varit borta några dagar, därför jag inte svarat, men kul att ni kommit med så många synpunkter!

 

I det här scenariot tror jag att jag är favorit relativt ofta, säg 60-40. Frågan är snarare om jag ska ta en risk när jag i stort sett är garanterat ITM om jag lägger mig? För er som orkar, läs följande länk http://www.fulltiltpoker.com/pro-tip/HowardLederer/1

 

Sen kan jag säga att spelaren jag mötte var en rätt klurig motståndare som spelade rätt sneaky, det förändrar så klart hela scenariot men jag ville inte säga det från början eftersom det skulle sabba rätt mycket av diskussionen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En annan sak man kan tänka på är att BB i stort sett är all-in efter att han bettat turn. Jag håller med om att limit hold'em-spelet är rätt galet, men jag tycker ändå jag märkt en tendens till att folk tightar till sig kring bubblan. Därför skulle jag nog utesluta en total bluff och kanske svaga kungar också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är fortfarande inne på att du ligger alldeles för bra till för att lägga dig. Tror fortfarande att trebettad flop eller preflopraise varit bäst men i nuvarande läge är det en syn.

 

Att prio ett är att komma i pengarna är jag med på, samtidigt så är det så mycket mer värde att vinna jämfört med att komma tvåa eller trea så att det ibland är värde i att ta hem stora potter på bubblan. Särskilt när man ligger så pass bra till i den här handen som jag tycker att du gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur jag borde spelat handen preflop är en helt annan diskussion :) Där är jag med på att raise vore bättre (återkommer till det lite längre ned).

 

Vi kan älta det här hur länge som helst, vill man gambla så är det bara att köra på. Poängen är väl att jag väger en ganska säker cash mot att gambla för att ha lite bättre chans att vinna SNG:en. Hade det varit en turnering, där prisstrukturen skiljer sig och vinnaren får en betydligt större del av kakan en de som kommer ITM, så hade jag kört på.

 

Det här hände iaf, han bettade ut turn, jag synade, han bettade rivern jag synade. Han visade upp KK och tog hem en ganska stor pott. Jag åkte sen några händer senare när jag ställde in. Hade jag höjt preflop hade det nog gått att vika den vid ett senare tillfälle eftersom jag kunnat vara mer säker på att han inte bluffade, eller så hade jag bara känt mig mer pot-commitad :)

 

Jag återkommer med fler såna här roliga dilemman när jag råkar ut för det :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du är grym ...

 

här kommer en till, inte lika intressant men jag kör ändå ...

 

två frågor:

1. skulle ni spela den annorlunda på floppen?

2. hur spelar ni den på turn och river?

 

Full Tilt Poker Game #7498227059: $5 + $0.50 Sit & Go (57046657), Table 1 - 30/60 - Limit Hold'em - 17:28:39 ET - 2008/08/03

Seat 1: Zalon (1,590)

Seat 2: bgbmann (1,470)

Seat 3: peter_lankton (1,500), is sitting out

Seat 4: realjmo (1,500)

Seat 5: Brass Ring (1,440)

Seat 6: The Loan Ranger (1,500)

Seat 7: setlyn (1,500)

Seat 8: Kat Burglar (1,500)

bgbmann posts the small blind of 15

peter_lankton posts the big blind of 30

The button is in seat #1

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Zalon Queen of HeartsAce of Clubs

peter_lankton has returned

realjmo has 15 seconds left to act

realjmo folds

Brass Ring calls 30

The Loan Ranger calls 30

setlyn folds

Kat Burglar folds

Zalon raises to 60

bgbmann folds

peter_lankton calls 30

Brass Ring calls 30

The Loan Ranger calls 30

*** FLOP *** 10 of Spades4 of ClubsQueen of Spades

peter_lankton checks

Brass Ring bets 30

The Loan Ranger has 15 seconds left to act

The Loan Ranger folds

Zalon raises to 60

peter_lankton folds

Brass Ring raises to 90

Zalon calls 30

*** TURN *** 10 of Spades4 of ClubsQueen of Spades9 of Clubs

Brass Ring bets 60

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full Tilt Poker Game #7499910142: $5 + $0.50 Sit & Go (57055165), Table 1 - 100/200 - Limit Hold'em - 19:34:55 ET - 2008/08/03

Seat 1: MrRiverRat (3,502)

Seat 2: Zalon (1,082)

Seat 3: SpiderFan97 (1,859)

Seat 4: shawnmdx (1,784)

Seat 5: goldenyrs (2,035)

Seat 6: Max Borge (1,738)

MrRiverRat posts the small blind of 50

Zalon posts the big blind of 100

The button is in seat #6

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Zalon 7 of Clubs3 of Hearts

SpiderFan97 folds

shawnmdx calls 100

goldenyrs folds

Max Borge calls 100

MrRiverRat folds

Zalon checks

*** FLOP *** 4 of Diamonds5 of Hearts7 of Diamonds

Zalon bets 100

shawnmdx folds

Max Borge calls 100

*** TURN *** 4 of Diamonds5 of Hearts7 of DiamondsKing of Spades

Zalon bets 200

Max Borge calls 200

*** RIVER *** 4 of Diamonds5 of Hearts7 of DiamondsKing of SpadesKing of Diamonds

Zalon checks

Max Borge bets 200

 

Raise/Call/fold?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den första tycker jag du gjorde rätt på floppen. Jag skulle nog syna ner turn och river (om den är blank). En bättre spelare kanske kan lägga den men men.

 

I den andra så är det absolut inte raise iaf. Utan reads så kanske call, men den skulle svida ordentligt. Väldigt svår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På den första är jag helt med Buffe. Du gör helt rätt som höjer för att narrow the field och bygga värde pre. När han aggrar på floppen kan det betyda antingen AA, KK, QQ, JJ eller färgdrag med stegdrag eller färgdrag med träffat par(?)

 

9:an är ju inte superkul. Du slår dock fortfarande en mkt tänkbar hand: QK+alla färgdragshänder som parat. Så här tidigt i en sng när man inte har så mkt reads tycker jag att man ska stå på sig lite, det finns måååånga muppar som tänker att när det är lite marker så kan man spela löst.

 

Den andra är kanske en fold eftersom det luktar draaaaaaaaag på honom. Alternativ hand är A5 eller A4. Anledningen till varför jag tycker att folden känns lockande är för att du har kvar 600 om du foldar, men 400 om du synar och förlorar. 600 kan du raisa med och bluffa floppen, men inte 400 (??)... men jag hade nog synat ändå, jag tror inte någonstans på att han har en kung. hade han haft en 7:a skulle han bettat tillbaka på floppen. Han har så lite marker själv att han inte vågar bygga pott (?) utan träffat färgdrag så jag ger typ 75% på färgen och 20% på A4, A5... och 5 % på A10 eller så.. och de resterande 5 % på 89 eller A6... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full Tilt Poker Game #7499910142: $5 + $0.50 Sit & Go (57055165), Table 1 - 100/200 - Limit Hold'em - 19:34:55 ET - 2008/08/03

Seat 1: MrRiverRat (3,502)

Seat 2: Zalon (1,082)

Seat 3: SpiderFan97 (1,859)

Seat 4: shawnmdx (1,784)

Seat 5: goldenyrs (2,035)

Seat 6: Max Borge (1,738)

MrRiverRat posts the small blind of 50

Zalon posts the big blind of 100

The button is in seat #6

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Zalon 7 of Clubs3 of Hearts

SpiderFan97 folds

shawnmdx calls 100

goldenyrs folds

Max Borge calls 100

MrRiverRat folds

Zalon checks

*** FLOP *** 4 of Diamonds5 of Hearts7 of Diamonds

Zalon bets 100

shawnmdx folds

Max Borge calls 100

*** TURN *** 4 of Diamonds5 of Hearts7 of DiamondsKing of Spades

Zalon bets 200

Max Borge calls 200

*** RIVER *** 4 of Diamonds5 of Hearts7 of DiamondsKing of SpadesKing of Diamonds

Zalon checks

Max Borge bets 200

 

Raise/Call/fold?

 

Nu är inte jag grym på Limit turneringspoker men i ett cash game måste du väl nästan syna eftersom du ger honom bluff möjligheten med en check på river.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack för alla svar, det var just den här typ av diskussion jag ville få till. Lite impad av en del analyser också :)

 

Hand 1:

Som Ulf sa, en bättre spelare kanske kan lägga den. I cashgame så är man nog ganska slagen i det där läget, eftersom det oftast är betydligt tightare. I turnering känns det som att det finns en del muppar så jag kan nog vara good. Jag sätter honom på AA, KK, QQ, TT, 44, AQ, KQ, QJ, QT och möjligtvis KJ eller J9 suited när han 3-bettar floppen. Inte så många bra scenarion men sen så ger jag oftast mina motståndare alldeles för mycket cred :)

 

Jag synade av turn och river (inget drag gick in på rivern, annars kanske jag kunnat lägga mig där). Han hade QT.

 

Hand 2:

Sjukt svårt läge. Jag tror väl inte riktigt att han träffat kungen, men folk jagar ju med överkort så helt omöjligt är det inte. Sen att färgen går in är ju inte toppen heller. Raise är rätt uteslutet, kan inte finnas mycket värde där. Så antingen fold eller call. Två argument fick mig att syna av:

1. Som Noq sa, med en check så inducerar jag en möjlig bluff från motståndaren.

2. Pottodds. Det ligger 1150 i potten, jag ska syna 200 för att vinna 1150, dvs lite mer än 1 av 7 ggr ska jag ha rätt för att en syn ska vara okej.

 

Jag synade hans bet, han hade A5off (bra analys där Andreas ;-) och jag vann en rätt viktig pott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här är lite off-topic, lirade en SNG med Karin och följande hand hände tidigt i turneringen:

 

PokerStars Game #19401548681: Tournament #100432990, $5.00+$0.50 Hold'em No Limit - Level I (10/20) - 2008/08/06 - 08:29:58 (ET)

Table '100432990 1' 9-max Seat #5 is the button

Seat 1: balms (1990 in chips)

Seat 2: Zalon (1490 in chips)

Seat 3: Scrappy477 (1460 in chips)

Seat 4: Il-Perugino (1430 in chips)

Seat 5: hetaselma (2940 in chips)

Seat 6: partypkrsux (1340 in chips)

Seat 7: it.dorado (1330 in chips)

Seat 8: dregenfuss (1480 in chips)

Seat 9: annyx (40 in chips)

partypkrsux: posts small blind 10

it.dorado: posts big blind 20

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Zalon Ace of DiamondsAce of Spades

dregenfuss: calls 20

annyx: folds

balms: folds

Zalon: raises 80 to 100

Scrappy477: calls 100

Il-Perugino: folds

hetaselma: folds

partypkrsux: folds

it.dorado: calls 80

dregenfuss: folds

*** FLOP *** King of HeartsJack of HeartsQueen of Hearts

it.dorado: checks

Zalon: bets 250

Scrappy477: folds

it.dorado: calls 250

*** TURN *** King of HeartsJack of HeartsQueen of Hearts6 of Diamonds

it.dorado: checks

Zalon: bets 400

it.dorado: calls 400

*** RIVER *** King of HeartsJack of HeartsQueen of Hearts6 of DiamondsKing of Spades

it.dorado: bets 580 and is all-in

 

Vad gör ni på river? Skulle ni spelat den annorlunda på turn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att du spelar den rätt på flop och turn. River är syn, mycket beroende på att han kan bluffa missat drag eller tro att hans Q eller J är good. Har han kungen är det bara att beklaga men då tycker jag att han spelar den vekt på flop och turn. En möjlighet är ju att han har kung och en hjärter men den får man ta tycker jag. Floppad färg kan ju också vara en möjlighet, i så fall tycker jag att han spelade den lurigt och det är bara att betala av.

 

Om hans calls på flop och turn dessutom var snabba (vilket jag inte vet) så är det ofta drag det handlar om vilket gör synen på rivern ännu tydligare. Jag kan mycket väl tänka mig att han sitter på typ AJ med hjärter ess.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Final table result i ftops eventet du casha i. Bra Svenskdag helt enkelt.

 

1: Teledonk, Sverige - 51 210 dollar

2: chicha62, Finland - 32 433 dollar

3: DNcrew, Sverige - 24 012 dollar

4: THEDRILLER1, USA - 18 777 dollar

5: Jaturongkabaht, USA - 14 225 dollar

6: juantwo34567, USA - 10 242 dollar

7: lovos111, Sverige - 6 828 dollar

8: canibetnow, USA - 5 121 dollar

9: StuMan123, USA - 3 642 dollar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir lite mer off-topic hh:s, spelade lite cg på Full Tilt och det går okej so far, vad tycker ni om följande move?

 

Full Tilt Poker Game #7559987755: Table Pyramid - $2/$4 - Limit Omaha H/L - 7:36:35 ET - 2008/08/08

Seat 1: Zephyr ($37)

Seat 2: CongaNuts ($33)

Seat 3: TheGeneFrenkle ($32)

Seat 4: mr donk ($98)

Seat 5: he_lives ($42.50)

Seat 6: JRAD9000 ($37)

Seat 7: Zalon ($105.50)

Seat 8: ILikeWater ($58)

Seat 9: MrsMore ($71.50)

Zalon posts the small blind of $1

ILikeWater posts the big blind of $2

The button is in seat #6

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Zalon 2 of Diamonds5 of ClubsAce of SpadesQueen of Diamonds

MrsMore folds

Zephyr folds

CongaNuts raises to $4

TheGeneFrenkle folds

mr donk folds

he_lives folds

JRAD9000 folds

Zalon calls $3

ILikeWater folds

*** FLOP *** 5 of Diamonds10 of Spades7 of Diamonds

Zalon checks

CongaNuts bets $2

Zalon raises to $4

CongaNuts calls $2

*** TURN *** 5 of Diamonds10 of Spades7 of Diamonds5 of Hearts

Zalon bets $4

CongaNuts calls $4

*** RIVER *** 5 of Diamonds10 of Spades7 of Diamonds5 of HeartsJack of Spades

Zalon bets $4

CongaNuts calls $4

*** SHOW DOWN ***

Zalon shows 2 of Diamonds5 of ClubsAce of SpadesQueen of Diamonds three of a kind, Fives, for high

CongaNuts mucks

Zalon wins the pot ($33) with three of a kind, Fives

No low hand qualified

*** SUMMARY ***

Total pot $34 | Rake $1

Board: 5 of Diamonds10 of Spades7 of Diamonds5 of HeartsJack of Spades

Seat 1: Zephyr didn't bet (folded)

Seat 2: CongaNuts mucked Ace of ClubsAce of Hearts3 of Diamonds3 of Hearts - HI: two pair, Aces and Fives

Seat 3: TheGeneFrenkle didn't bet (folded)

Seat 4: mr donk didn't bet (folded)

Seat 5: he_lives didn't bet (folded)

Seat 6: JRAD9000 (button) didn't bet (folded)

Seat 7: Zalon (small blind) showed 2 of Diamonds5 of ClubsAce of SpadesQueen of Diamonds and won ($33) with HI: three of a kind, Fives

Seat 8: ILikeWater (big blind) folded before the Flop

Seat 9: MrsMore didn't bet (folded)

 

 

Full Tilt Poker Game #7560017654: Table Pyramid - $2/$4 - Limit Omaha H/L - 7:42:12 ET - 2008/08/08

Seat 1: Zephyr ($32)

Seat 2: CongaNuts ($27)

Seat 4: mr donk ($79)

Seat 5: he_lives ($65.50)

Seat 6: JRAD9000 ($31)

Seat 7: Zalon ($137.50)

Seat 8: ILikeWater ($37)

Seat 9: MrsMore ($67.50)

JRAD9000 posts the small blind of $1

Zalon posts the big blind of $2

The button is in seat #5

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Zalon 3 of DiamondsAce of Spades7 of Spades8 of Spades

khasan adds $20

ILikeWater folds

MrsMore folds

Zephyr folds

CongaNuts folds

mr donk raises to $4

he_lives folds

JRAD9000 calls $3

Zalon calls $2

*** FLOP *** King of Spades2 of Spades7 of Hearts

JRAD9000 checks

Zalon checks

mr donk bets $2

JRAD9000 calls $2

Zalon raises to $4

mr donk calls $2

JRAD9000 calls $2

*** TURN *** King of Spades2 of Spades7 of Hearts4 of Diamonds

JRAD9000 checks

Zalon bets $4

mr donk calls $4

JRAD9000 folds

*** RIVER *** King of Spades2 of Spades7 of Hearts4 of DiamondsKing of Hearts

Zalon bets $4

mr donk calls $4

*** SHOW DOWN ***

Zalon shows 3 of DiamondsAce of Spades7 of Spades8 of Spades two pair, Kings and Sevens, for high and 7,4,3,2,A, for low

mr donk shows 7 of DiamondsAce of Clubs5 of Spades6 of Clubs two pair, Kings and Sevens, for high and 7,5,4,2,A, for low

Zalon ties for the high pot ($9.50) with two pair, Kings and Sevens

mr donk ties for the high pot ($9.50) with two pair, Kings and Sevens

Zalon wins the low pot ($19) with 7,4,3,2,A

*** SUMMARY ***

Total pot $40 | Rake $2

Board: King of Spades2 of Spades7 of Hearts4 of DiamondsKing of Hearts

Seat 1: Zephyr didn't bet (folded)

Seat 2: CongaNuts didn't bet (folded)

Seat 4: mr donk showed 7 of DiamondsAce of Clubs5 of Spades6 of Clubs and won ($9.50) with HI: two pair, Kings and Sevens; LO: 7,5,4,2,A

Seat 5: he_lives (button) didn't bet (folded)

Seat 6: JRAD9000 (small blind) folded on the Turn

Seat 7: Zalon (big blind) showed 3 of DiamondsAce of Spades7 of Spades8 of Spades and won ($28.50) with HI: two pair, Kings and Sevens; LO: 7,4,3,2,A

Seat 8: ILikeWater didn't bet (folded)

Seat 9: MrsMore didn't bet (folded)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...