Gå till innehåll

Duktigt


EcstaZy

Recommended Posts

Bra säkerhet idioterna har på ftp. Jag vaknade nyss och upptäckte i min email att mitt kontoutdrag var nekat (jag har tatt ut ett antal gånger förr) och det gick inte att logga in. Inte ens det nya lösen jag får när jag tar "glömt lösenord" fungerar.

 

Fan vad arg man blir, det handlar ju om pengar det här :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- om det inte är du som beställt utbetalningen lär ju du vara ägd på nåt vis...? dock är de ju knappast ftp:s fel

- är det du som beställde den så är det ju antagligen som okocha skriver i den andra tråden...

Det var jag som begärde uttag för två dagar sedan! Jag vet inte ännu vems fel det är, men det lär jag få reda på någon gång nästa månad då supporten väl kommer svara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var jag som begärde uttag för två dagar sedan! Jag vet inte ännu vems fel det är, men det lär jag få reda på någon gång nästa månad då supporten väl kommer svara.

 

 

det positiva är väl att du inte verkar vara "ägd", om du själv beställt uttaget...

 

"felet" i såna fall? hmm, du som har spelat, ftp har sina loggar...vi här har knappast nån aning....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det positiva är väl att du inte verkar vara "ägd", om du själv beställt uttaget...

 

"felet" i såna fall? hmm, du som har spelat, ftp har sina loggar...vi här har knappast nån aning....

 

Nej, vi får väl se vad som händer.

 

Men "24/7 support" i helvete heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wtf ?

 

De säger att jag har flera accounts? Sen drar de upp morsans och broshans användarnamn på ftp, och de har tydligen stängt av mitt och morsans, och ska föra över mina pengar till broshans ?

 

wtf ?

 

Inga problem att ha flera accounts i samma familj/Ip nr. Har hört att problem uppkommer om morsa/brorsa osv "råkar" ha samma visakort etc. Det är inte där skon klämmer??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inga problem att ha flera accounts i samma familj/Ip nr. Har hört att problem uppkommer om morsa/brorsa osv "råkar" ha samma visakort etc. Det är inte där skon klämmer??

Jag har bara satt in och tatt ut med moneybookers, vad morsan har gjort vet jag inte. Tror också broshan har använt moneybookers (inte samma konto då).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahh fyfaaaaaaaaaaan. Skickade in ID igår, får svar f*ttsent idag, och då vill de ha EN FUCKING NY BILD PÅ MITT ID. Så jag har skickat in en ny nu, och lär väl få vänta ytterligare trettio timmar.

 

Äckligt dålig support. Så fort jag får chansen (så fort mitt mattafacking konto öppnas) så gittar jag därifrån och sticker till PS.

 

Bye bye pissftp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...