Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Förutom där jag deltar, hehe?

Man hör så mycket om att Pacific Poker ska ha galna spelare eller att Poker Stars ska vara enklare motstånd. Men vad är sanningen egentligen? Själv gillar jag ju att lira mot fransmän, för de stinker ju mer än vitlök. De är så fruktansvärt dåliga. Men jag har inte spelat så många sajter, så om någon vet någon sajt där SnG-spelarna verkar lite sämre än på andra ställen får ni mer än gärna skriva några rader om dessa.

Trevlig helg.

mvh

Postad

Jag lirar just nu 5$ sng's på Pokerstars och har man bara en bra disciplin så är det lätt att komma långt, är dock en hel del grinders på denna nivå och blir väl bara mer grinders ju högre du kommer. Men stars har lätt motstånd "overall"

Postad

Everest och Party Poker samt Pokerstars. Okej, tack för tipsen. mycket uppskattat. äste någonstans att bet365 där jag lirar mest var ganska svår att vinna på, så jag letar därför alternativ. Vad som är sant får jag väl snart veta.

Gillar ju mest spel med max 6 spelare, men det finns säker alternativ som lockar på de sajterna.

Förlåt min okunnighet, men vad är "Grinders" Något man kan tjäna pengar på??

mvh

Postad

en grinder är väll en spelare som är vinnande på nivån han spelar och dessutom spelar mycket

hör inte everast till prima nu? eller har de bara en likadan skin, e ju mycket svårare motstånd på tex nordicbet än va det va på everest tidigare iaf.

Postad

grinder är från det engelska ordet grind, nöta, en spelare som spelar en jävla massa helt enkelt, spelare som nöter är även ofta stammisar på nivån och därmed vinnande och sånna man bör undvika

jag har spelat en del på pokerstar och tycker sidan håller någorlunda hög nivå, iaf på nivåer över $10

Postad
grinder är från det engelska ordet grind, nöta, en spelare som spelar en jävla massa helt enkelt, spelare som nöter är även ofta stammisar på nivån och därmed vinnande och sånna man bör undvika

jag har spelat en del på pokerstar och tycker sidan håller någorlunda hög nivå, iaf på nivåer över $10

Hmmm, på party verkar det finnas en hel del grinders som inte är vinnande, åtminstonde inte när de spelat samma bord som mig:mrgreen:

Postad
en grinder är väll en spelare som är vinnande på nivån han spelar och dessutom spelar mycket

hör inte everast till prima nu? eller har de bara en likadan skin, e ju mycket svårare motstånd på tex nordicbet än va det va på everest tidigare iaf.

Everest har eget nätverk.

Inte ens nära att ha likadan skin som prima.

Postad

tittar på ett $2000 sitngo på Pokerstars just nu. De måste gå på droger. Bettar ju ,med vilken skit som helst. Synd man inte har pengarna för att lira där!!

Postad
tittar på ett $2000 sitngo på Pokerstars just nu. De måste gå på droger. Bettar ju ,med vilken skit som helst. Synd man inte har pengarna för att lira där!!

Snarare tur med tanke på hur överkörd du skulle bli med den kommentaren.

Postad

Lol, nja, det kan man ju alltid göra, men jag vidhåller att de spelade ruggigt knäppt. Nåväl, de tre som till slut gjorde upp om pengarna var desto bättre...