Gå till innehåll

Klanka på Zarec så att han blir bättre någon J*a gång :)


Zarec

Recommended Posts

Bra text.

 

Har suttit o kört lite pokerstove på den stegen jag foldade. Så nu i efterhand kan jag väll konstatera att det är en dålig fold jag gör. Tyvärr har inte absolute poker nån timebank att använda. Och just då kände jag att istället för att ta en tveksam syn så kan jag nog spara en del på att lägga den.

 

Tack för tankarna ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 422
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tjena alla glada.

 

Återigen efter en stiltje här (augusti verkar ju bli en halv semestermånad) då mina vänner velat umgås mer än vanligt (eftersom de är lediga) så kan jag nu säga att jag kanske är tebax i action. Spelade litet nyss och eftersom jag ska åka och träna Ju-Jutsu snart så behövde jag sluta efter en knapp timme (måste äta). Slutade iaf upp, mest för att jag bestämt mig för att spela NL20 och de andra två (10/50) bara ifall det är lösa bord. Plussade på NL€50 och litet på NL20 men vi drar en solskenshistoria från NL10 (behöver inte kommenteras dock, men den e kul):

 

** Game ID 2131888706 starting - 2008-08-12 15:34:20

** Hyrokkin 2 [Hold 'em] (0.05|0.10 NL - € Cash Game) Real Money

 

- sergini22 sitting in seat 1 with €18.33

- grackhack sitting in seat 2 with €13.62

- Per_karlsson sitting in seat 3 with €3.00

- Zarec sitting in seat 4 with €19.70

- jian800329 sitting in seat 5 with €11.70

- barabas666 sitting in seat 6 with €10.61 [Dealer]

 

sergini22 posted the small blind - €0.05

grackhack posted the big blind - €0.10

** Dealing card to Zarec: K of d, K of c

Per_karlsson raised - €0.40

Zarec raised - €1.40

jian800329 folded

barabas666 folded

sergini22 called - €1.40

grackhack folded

Per_karlsson folded

 

** Dealing the flop: 3 of c, K of s, A of c

sergini22 went all-in - €16.98

Zarec called - €16.98

 

** Dealing the turn: 4 of h

 

** Dealing the river: 5 of d

sergini22 shows: 2 of h, 5 of c

Zarec mucks: K of d, K of c

sergini22 wins €35.40 from the main pot

 

End of game 2131888706

 

Tack för alla era kommentarer, har inte hunnit läsa allt än, men återkommer efter träningen (eller under tiden jag äter).

 

EDIT: Tack för era kommentarer! Sjukt bra text av dig Pey. När man tänker efter så har du ju rätt, men jag e nog för feg i såna "stora" potter. Han betar ju typ halvpott (?) vilket kanske tyder på att han vill ha värde för ett mellanpar, eller för 7:an (som han borde checka ned?).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha spelat ytterligare en timme (jo, jag vet att jag spelar sjukt lite men förklaringen kommer...) och spelat som ett mongo + blivit utdragen i ett par ai potter känner jag ingen lust längre, det som var så ql tidigare idag. Därför slutade jag nu men hittade några händer jag funderade på om jag borde gjort annorlunda (förmodligen).

 

Sen donerade jag litet till Censur oxå för han har haft det hårt ett tag :)

 

 

Orkar dock inte leta reda på deras stats osv idag :) Hoppas det går bra ändå, annars får ni klaga så tar jag tag i sånt :)

 

Hand 1:

 

** Game ID 2132301262 starting - 2008-08-12 20:36:51

** Dijon [Hold 'em] (0.25|0.50 NL - $ Cash Game) Real Money

 

- baitrunnergt sitting in seat 1 with $32.50

- Tanifoo sitting in seat 2 with $46.73

- doherty sitting in seat 3 with $42.43

- Zarec sitting in seat 4 with $47.75

- gennis sitting in seat 5 with $55.08 [Dealer]

- malimali sitting in seat 6 with $8.50

 

malimali posted the small blind - $0.25

baitrunnergt posted the big blind - $0.50

** Dealing card to Zarec: 5 of s, 5 of c

Tanifoo raised - $1.50

doherty folded

Zarec called - $1.50

gennis folded

malimali folded

baitrunnergt called - $1.50

 

** Dealing the flop: 4 of d, 4 of c, 6 of s

baitrunnergt checked

Tanifoo bet - $3.00

Zarec raised - $9.00

 

Försöker en raise för att se vart jag står någonstans

 

baitrunnergt folded

Tanifoo called - $9.00

 

** Dealing the turn: Q of d

Tanifoo checked

Zarec checked

Borde jag följt upp här? (i efterhand tycker jag det iaf, eftersom man är mongo om man inte gör det!)

 

** Dealing the river: 8 of c

Tanifoo bet - $1.00

Zarec raised - $12.87

 

Eftersom han bettade så lite så tror jag han antingen har luft eller ett litet PP, förhoppningsvis slänger han om jag höjer, men kanske borde höjt mer?

 

Tanifoo called - $12.87

Zarec shows: 5 of s, 5 of c

Tanifoo shows: 7 of d, 7 of c

Tanifoo wins $46.07 from the main pot

 

 

 

Hand 2:

** Game ID 2132319242 starting - 2008-08-12 20:45:24

** Dijon [Hold 'em] (0.25|0.50 NL - $ Cash Game) Real Money

 

- XXme sitting in seat 1 with $50.00

- Tanifoo sitting in seat 2 with $68.34

- Vyoni sitting in seat 3 with $17.28 [Dealer]

- Zarec sitting in seat 4 with $44.00

- gennis sitting in seat 5 with $57.30

- Play4SD sitting in seat 6 with $50.00 [sitting out]

 

Zarec posted the small blind - $0.25

gennis posted the big blind - $0.50

** Dealing card to Zarec: 6 of c, 6 of s

XXme folded

Tanifoo called - $0.50

Vyoni raised - $2.00

Zarec called - $2.00 (har nog inte ens odds att setmina här!)

gennis folded

Tanifoo called - $2.00

 

** Dealing the flop: 6 of h, J of h, A of s

Zarec bet - $5.00

Tanifoo folded

Vyoni called - $5.00

 

** Dealing the turn: 8 of h

Zarec went all-in - $37.25

Jag donkar in som fan, vilket förmodligen suger hårt, får väl bara syn av en flush? Men trodde nog att han hade A + ett flushkort :)

 

Vyoni went all-in - $10.28

 

** Dealing the river: 2 of c

Zarec shows: 6 of c, 6 of s

Vyoni shows: A of h, Q of h

Vyoni wins $35.21 from the main pot

 

 

 

Hoppas på kommentarer som slappar mitt face hårt! Så jag kanske lär mig att spela nån gång. usch, ligger back denna månad :( (på spelet)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hand 1: Inte helt hundra på hur jag skulle spela där. Höjningen på floppen är helt okej även om den blir lite farlig med tanke på att baitrunnerg är kvar i handen. På turn kan du definitivt betta och representera en dam eller bättre . På river kanske du kan höja lite mer (typ 17-18) men det är väl tveksamt om han skulle folda ändå. Hursomhelst tycker jag att en höjning i det läget är bra.

 

Hand 2: Fold pre med tanke på stackdjup. I övrigt inget att säga. Du får syn av bra många fler händer än en flush i det läget. Bara onödigt att checka och riskera att han checkar bakom och en fjärde hjärter faller på river. Checkfold på turn hoppas jag att du inte ens funderar på:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hand1: Synar bara river här, ingen idé att stoppa in mer imo. Får bara syn av bättre känns det som. Du måste beta turn också, det gör att du sätter press på honom så att han får ett svårt beslut istället för att du sätter dig själv i knipa.

 

Hand2: Här tycker jag c/r på flopp är bättre så du får in mer deg. Som spelat måste du ju bet/syna turn. Men donka all in var ju ganska kallt ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får bara syn av bättre känns det som

 

Tanken med höjningen är att få bättre händer att lägga sig. Personligen tycker jag inte att höjningen är helt tokig. Många fiskar på nivån spelar marginella händer på det sättet och då kan det vara en bra idé att försöka skrämma bort dem. Risken är dock att de inte fattar att de skall lägga sig (som i detta fall).

 

Som spelat måste du ju bet/syna turn. Men donka all in var ju ganska kallt

 

Det ser bara ut som att han donkar all in. Fi har bara lite mer än halvpott kvar i stacken och Zarec betar egentligen bara typ 10

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

What? Du nickar inte Zarec då? Eller är jag bara allmänt blind? Har inte sett dig på något bord! ;-)

 

Ingen har donerat till mig, ikväll är det jag som står för de feta donationerna.

 

haha, jag tänkte övertänka mot dig. Ställa med nötterna (överbet in i typ $4) eftersom jag 'vet' att du tänker att folk gör så som bluff oftast (vilket förmodligen stämmer). Så jag slösade bort mina träffar å spelade lite vilt mot dig annars, men du fick nog 1,5 inköp av mig ;) Mest för att jag fått reda på att det var du, annars hade jag spelat som vanligt. Ville se vad du gick för :P

 

Hiih. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tanken med höjningen är att få bättre händer att lägga sig. Personligen tycker jag inte att höjningen är helt tokig. Många fiskar på nivån spelar marginella händer på det sättet och då kan det vara en bra idé att försöka skrämma bort dem. Risken är dock att de inte fattar att de skall lägga sig (som i detta fall).

 

Det ser bara ut som att han donkar all in. Fi har bara lite mer än halvpott kvar i stacken och Zarec betar egentligen bara typ 10

 

 

Hur ofta checkar vi bakom turn med en bra hand här ? aldrig. Därför gillar jag inte raisen på river då han kommer få syn väldigt ofta här tror jag. Dock inte fel att testa en höjning, fi kan lika gärna synat vidare med AJ osv som han lägger på river då, men som jag säger är det bättre att ta syn då istället för att höja eftersom det gånger du har honom så kommer du vinna lika mycket när du höjer och du synar. Men det gånger han har dig kommer du förlora det gånger du höjer och spara det gånger du synar. Tror inte vi kan bluffa bort många händer vi ligger under mot här.

 

blev lite luddigt men hoppas ni förstår vad jag menar ;-)

 

 

Oj det där missade jag helt. Självklart måste du beta han all in där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ofta checkar vi bakom turn med en bra hand här ? aldrig.

 

Finns en hel del händer som den generella spelaren kan checka bakom där:QQ, AQ exempelvis. Skulle dock ha föredragit en bet på turn framför Zarecs linje.

 

Men det gånger han har dig kommer du förlora det gånger du höjer och spara det gånger du synar.

 

Nja, vi tjänar även på höja här (som med alla bluffar) när han viker händer som slår oss (och således inte spelar optimalt). Exempel på det i detta fall vore A6, 77 (även om han synade denna gång) och möjligtvis 99. Uppenbarligen blev det fel i denna hand eftersom han valde att syna och det kanske således inte var helt optimalt att bluffa. Som du är inne på är Zarecs check på turn inte helt optimal och vår linje i handen blir således lite konstig (aldrig bra ur bluffsynvikel). Det optimala vore om vi bytte plats på turn och river korten. Då hade det varit lättare att reppa en dam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ofta checkar vi bakom turn med en bra hand här ? aldrig. Därför gillar jag inte raisen på river då han kommer få syn väldigt ofta här tror jag. Dock inte fel att testa en höjning, fi kan lika gärna synat vidare med AJ osv som han lägger på river då, men som jag säger är det bättre att ta syn då istället för att höja eftersom det gånger du har honom så kommer du vinna lika mycket när du höjer och du synar. Men det gånger han har dig kommer du förlora det gånger du höjer och spara det gånger du synar. Tror inte vi kan bluffa bort många händer vi ligger under mot här.

 

blev lite luddigt men hoppas ni förstår vad jag menar ;-)

 

 

Oj det där missade jag helt. Självklart måste du beta han all in där.

 

+1

 

Tror inte det är profitabelt att höja river här. Följ upp med bet på turn så slipper vi ta sånna beslut på river. Det lönar sig nästan aldrig att semibluffa river. Iaf imo ;-)

 

Hand 2 fold pre. Som sagts tidigare så motiverar stackdjupen inte en syn. På river så går jag hellre för crai.

 

Sen nått jag tycker man kan anmärka på är din inställning till att spela mot censur. Det är helt odugligt att donera 1,5 inköp för att du vill se vad han "går för".

 

Jag tycker aldrig det är värt att "jaga" nån för att han råkade dra ut en hand tidigare. Inte för att fallet va så här. Men att försöka spela mot en specifik spelare när det är 6-handat är bara dåligt. Spela normalt och är det nu så att vi får action mot bordets fisk så visst, då ere bara tacka och ta emot :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, jag tänkte övertänka mot dig. Ställa med nötterna (överbet in i typ $4) eftersom jag 'vet' att du tänker att folk gör så som bluff oftast (vilket förmodligen stämmer). Så jag slösade bort mina träffar å spelade lite vilt mot dig annars, men du fick nog 1,5 inköp av mig ;) Mest för att jag fått reda på att det var du, annars hade jag spelat som vanligt. Ville se vad du gick för :P

 

Hiih. :)

 

Heh! Nu måste du tala om vad du nickar. För jag är 100% övertygad om att jag har lagt märke till när du ställer till med jävulskap. :-)

 

Jaja, jag skjuter från höften: PM

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det lönar sig nästan aldrig att semibluffa river. Iaf imo

 

Är helt beroende av vem du är uppe mot och om din linje i handen är trovärdig rörande vad du försöker representera. Många får bara för sig att bluffa river när fi visar svaghet utan att först ta hänsyn till read på fi och vad vi själva försöker representera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen nått jag tycker man kan anmärka på är din inställning till att spela mot censur. Det är helt odugligt att donera 1,5 inköp för att du vill se vad han "går för".

 

Det var inte menat att vara dryg mot honom :) Utan snarare tänkt som mer information eftersom han fortfarande inte visste vem jag var så testade jag spela litet hårdare mot honom för att se vad han gör mot 4b osv. Dessvärre hade han en hand båda gångerna vilket resulterade i att jag losade litet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, vi tjänar även på höja här (som med alla bluffar) när han viker händer som slår oss (och således inte spelar optimalt). Exempel på det i detta fall vore A6, 77 (även om han synade denna gång) och möjligtvis 99. Uppenbarligen blev det fel i denna hand eftersom han valde att syna och det kanske således inte var helt optimalt att bluffa. Som du är inne på är Zarecs check på turn inte helt optimal och vår linje i handen blir således lite konstig (aldrig bra ur bluffsynvikel). Det optimala vore om vi bytte plats på turn och river korten. Då hade det varit lättare att reppa en dam.

 

 

Som du skrev kanske det inte var optimalt att bluffa just honom denna gång, men oftast när folk bettar 1/4 eller mindre av potten så höjer jag med any2 (fast nu kan jag nog inte göra det mot Censur längre 8-) ) eftersom de gör vad Harrington kallar för "probe bet". I 80-95% av fallen så foldar dem, vilket inte råkar hända här.

 

Tycker ni jag är fel ute när jag checkar när A kommer (ifall jag har Q, händer väl rätt ofta, fast jag kanske checkade bakom?). Sen när han betar så litet på river så säger det väl att han varken har Q eller A, vilket jag försökte utnyttja, kanske borde höjt högre iof :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är helt beroende av vem du är uppe mot och om din linje i handen är trovärdig rörande vad du försöker representera. Många får bara för sig att bluffa river när fi visar svaghet utan att först ta hänsyn till read på fi och vad vi själva försöker representera.

 

Jo självklart är det så. Jag menar bara att det generellt sett är svårt att få en bluff att hålla på river. Som du säger så beror det ju helt på vem man är uppe mot och hur din egen linje ser ut. Men med andra ord kan man nog ändå säga att det är ett ganska avancerat move som många gånger blir nersynat, om man då inte är tillräckligt duktig för att läsa situationen rätt. Däremot tror jag inte det lönar sig att flasha med sånna moves alldeles för mycket på lowlimitborden.

 

Speciellt inte som denna hand är spelad. Eftersom hero inte höjer pre kan vi utesluta alla JJ<, oftast iaf. Reraise på flopp är helt ok men måste absolut följas upp med bet på turn. Q är ju ett ganska bra kort för oss, då fi har synat floppraisen kan vi många gånger sätta honom på just ett lågt pp här. Men som spelat av hero så skulle jag själv syna med 77< alla gånger, vilket fi oxå gör. TT< skulle jag inte ens behöva fundera innan för att hitta syn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var inte menat att vara dryg mot honom :) Utan snarare tänkt som mer information eftersom han fortfarande inte visste vem jag var så testade jag spela litet hårdare mot honom för att se vad han gör mot 4b osv. Dessvärre hade han en hand båda gångerna vilket resulterade i att jag losade litet :)

 

Jag förstod att det inte va menat att va dryg. Vad jag menar är att det oberoende av motivet är det generellt sett dumt att headhunta folk. Visserligen vill vi gärna få action mot fisken på bordet och gärna undika duster mot de som är riktigt duktiga.

 

Ex. Du floppar nöten men blir duktigt utdragen mot rr kåk mot en skön snubbe som synar din crai med tpgk. Kommer du då bli förbannad och jaga efter honom resten av kvällen? Tänker du så då bör du fundera på vad du egentligen håller på med. Du kommer många gånger förlora mer än du vinner på en sån jakt.

 

Samma sak gäller när du säger att du vill testa o se vad han gör mot 4-bet och liknande moves. Med den spelarvolymen som finns på lowlimit borden så finns det absolut ingen mening med att köra ett sånt game. Du har all tid i världen att få den infon så småningom när du faktiskt har en hand att spela på det viset. Visst nu kan du försvara dig med att säga att vi kan väll inte bara spela premiumhänder på det viset?! Vi vill ju ändå ha en bra range så vi inte blir helt lättlästa. Men att 4-beta med skit är imo aldrig okej. Speciellt inte mot nån pf snubbe då många här har rätt bra koll.

 

Det här är ju förstås väldigt individuellt hur man tycker och det här är bara mina tankar. Vilka jag förstår inte är de "rätta". Men när jag sätter mig o spelar är mitt primära mål att vinna pengar. Inte att ta reda på hur andra spelar. Det kommer liksom automatiskt med tiden när man har fått en del händer emot dom.

 

Hoppas min ton inte låter alltför hård. Vill bara försöka hjälpa till och bjuda på vad jag själv tycker fungerar bra. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar inte spela mot enskilda motståndare, vad jag menade (hm, jag måste vara sjukt oklar) är att när jag väl var uppe mot honom så spelade jag ut litet extra kreativt, men d e ju iof ändå samma sak :oops: :oops:

 

Men det tillhör inte vanligheterna (99% gör jag inte så) =D

 

 

En uppsats av bra text...

 

PS. klart du inte e dryg eller elak, jag uppskattar nästan alla inlägg i min dagbok (finns nån som skrivit typ "spela mot nalle" eller nåt annat ovettigt)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första ordentliga sessionen på länge, 3h iaf @ Nl50 med 4 bord. Svängde rejält, men eftersom jag tog en syn för ett halvt inköp att se hur en annan spelade (och ifall min första read var rätt) så är jag nöjd med att ha slutat på plus.

 

Dock spelade jag AA otroligt fel och konstigt i nedanstående hand OCH det är jag medveten om, men tänk å tyck ändå (och nej, det tillhör inte vanligheterna, men dessvärre 'varierar' jag mig såhär ibland) :)

 

AA:

 

 

** Game ID 2134919817 starting - 2008-08-14 19:17:06

** Moon [Hold 'em] (0.25|0.50 NL - $ Cash Game) Real Money

 

- Dinzarelli sitting in seat 1 with $28.00

- Zarec sitting in seat 2 with $67.73

- Millionov sitting in seat 3 with $102.24 [Dealer]

- Prot999 sitting in seat 4 with $81.28

- LokeTheSnake sitting in seat 5 with $54.94 (34/19/4)

- Hojt sitting in seat 6 with $46.56

 

Prot999 posted the small blind - $0.25

LokeTheSnake posted the big blind - $0.50

** Dealing card to Zarec: A of c, A of s

Hojt folded

Dinzarelli folded

Zarec raised - $2.00

Millionov called - $2.00

Prot999 called - $2.00

LokeTheSnake called - $2.00

 

** Dealing the flop: 6 of d, 8 of c, 2 of c

Prot999 checked

LokeTheSnake bet - $3.50

Zarec called - $3.50

Millionov folded

Prot999 folded

 

** Dealing the turn: 7 of c

LokeTheSnake bet - $7.50

Zarec called - $7.50

 

** Dealing the river: 8 of s

LokeTheSnake bet - $14.50

Zarec: ?

 

Zarec called - $14.50

LokeTheSnake shows: 10 of h, A of d

Zarec shows: A of c, A of s

Zarec wins $56.05 from the main pot

 

Hand 1 (för granskning):

 

** Game ID 2134781693 starting - 2008-08-14 17:35:20

** Settle Down [Hold 'em] (0.25|0.50 NL - $ Cash Game) Real Money

 

- Zarec sitting in seat 1 with $60.35

- Grigorov sitting in seat 2 with $53.35

- lettuhattu sitting in seat 3 with $96.54 (22,8/14,8/1,64)

Mitt intryck är att han höjt mycket (trots hans prestats) och vart allmänt aggressiv under den tid jag sett honom vid borden. Har väl inte träffat på honom tidigare.

 

- m0nit sitting in seat 4 with $53.30

- mixmaster sitting in seat 5 with $50.29 (22,6/12/1,4)

- Prot999 sitting in seat 6 with $50.00 [Dealer]

 

Zarec posted the small blind - $0.25

Grigorov posted the big blind - $0.50

** Dealing card to Zarec: 9 of d, 9 of s

lettuhattu called - $0.50

m0nit folded

mixmaster called - $0.50

Prot999 folded

Zarec raised - $2.50

Två pers limpar, jag kan väl mycket väl ha bäst hand, och vill lättare ha in pengarna när jag träffar så jag höjer (för litet?)

 

Grigorov folded

lettuhattu called - $2.50

mixmaster called - $2.50

 

** Dealing the flop: 8 of c, 7 of d, 6 of h

Zarec bet - $6.00

lettuhattu raised - $26.00

mixmaster folded

Zarec ???

Floppat överpar, stegdrag och ingen flushdraw på bordet, vad gör han så med för händer här? Vad finns det för alternativ för de alternativ som finns?

 

Zarec folded

lettuhattu mucks:

lettuhattu wins $39.00 from the main pot

 

 

Hand 2:

 

** Game ID 2134856954 starting - 2008-08-14 18:28:12

** Donetsk [Hold 'em] (0.25|0.50 NL - $ Cash Game) Real Money

 

- killmepls sitting in seat 1 with $36.69

- lettuhattu sitting in seat 2 with $72.54

- Tero1000 sitting in seat 3 with $42.43 (34,5/20/1,4)

- synaaa sitting in seat 4 with $69.84 (33/10,6/0,72)

- jazzshow sitting in seat 5 with $74.56 [Dealer]

- Zarec sitting in seat 6 with $77.09

 

Zarec posted the small blind - $0.25

killmepls posted the big blind - $0.50

** Dealing card to Zarec: Q of h, A of h

lettuhattu folded

Tero1000 raised - $2.00

synaaa called - $2.00

jazzshow folded

Zarec raised - $8.25

Jag vill lägga en squeeze för att försöka få potten direkt, är det för dåligt att göra i sb? Tänkte dock att de båda spelar för många händer, men tänkte nog inte just då på respektive AF

 

killmepls called - $8.25

Tero1000 called - $8.25

synaaa folded

 

** Dealing the flop: 7 of h, 9 of d, 2 of h

 

Zarec: ??

Vilken linje tar ni här? Överkort + nutfd, argument för och emot?

 

 

Zarec bet - $15.00

Jag bettar med avsikt att trycka in pengarna i potten då jag är favorit över allt utom ett set?

 

killmepls went all-in - $28.94

Tero1000 folded

Zarec called - $28.94

 

** Dealing the turn: A of c

 

** Dealing the river: Q of c

killmepls shows: 9 of c, 9 of h

Zarec mucks: Q of h, A of h

killmepls wins $81.63 from the main pot

 

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hand 2: Led ut runt 75% och syna (givetvis) alla omslag. Du kan aldrig komma undan den handen.

 

edit: Hand 1: vet inte riktigt hur jag skulle spela. Han är comittad så det lär bli som att syna all in om du pushar. Foldar ganska ofta där (gillar att ha FE när jag pushar sådana händer).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

T I L T

 

Dagen började helt ok, 9ptbb å medvind, men spelade bara 2h @ NL50. Sen skulle jag ta två till å märkte att mycket fiskar fanns uppe. Men efter att ha blivit r*vkn*llad hela dagen nu orkar jag inte mer. Efter KK vs KT, överpar mot set (4 ggr), r-r flush (2-3ggr) och r-r triss (2 ggr) så är det ett mirakel att jag inte slutade på mer minus...

 

Dessutom var det på väg å vända, hittade ett NL100 bord med SJUKT med fiskar! Gick uppåt konstant under 30 min och hade ett annat bord med top2 å en stor pott.

 

PRIMA FRYSER!

 

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...