Gå till innehåll

Vilken ipokersajt är bäst att spela på?


petter102

Recommended Posts

Jag spelade rätt mycket poker tidigare.

 

Och tänkte dra igång och spela på alvar igen efter 2 år utan nämnvärt spel.

Jag har känt mig runt lite och jag tycker ipoker har den skönaste klienten. Men är det någon som har tips på vilka sajter som har dom bästa bonusarna bästa supporten m.m

 

Jag kommer lira 2/4 6 bord till en början då jag är lite ringrostig kommer bli 10-12 bord när jag kommit igång ordentligt.

 

Jobbar tillsvidare samtidigt, men har förhoppningar om att slippa den skiten och spela fulltid, om man inte är en åsna efter uppehållet :-P

 

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hurpass länge sen? Kanske skulle överväga att börja lite lägre?

Spelet sägs ju ha blivit avsevärt tuffare på senare år.

 

DU har nog en poäng. Jag lirade väldigt mycket för två år sen och gjorde riktgit bra resultat.

 

Men dumma skott tärde på rullen och psyket. så jag sket i spelet och cashade ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle hellre få en lite mer personlig åsikt om det. Det är trots allt stor skillnad på marknadsföring och personliga upplevelser

 

Jag har spelat Carlospoker under de senaste 9 månaderna och allting har alltid flytit bra. Generösa banenplockar erbjudanden och bra support.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelat Carlospoker under de senaste 9 månaderna och allting har alltid flytit bra. Generösa banenplockar erbjudanden och bra support.

 

Håller med här, kört 4 månader på carlos poker nu och det har inte varit något strul. Snabb support och snabba bankutbetalningar. Dock inget att göra med sina tusentals FPPs men det väger ju bra RB och bonusar upp. (Reload just nu där)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...