Gå till innehåll

MrArnan Grindar åt flickans syster.


Arnan

Recommended Posts

Hej,

 

 

Har tänkt länge på att starta en dagbok men verkade inte vara något för mig då jag inte tror jag kommer orka hålla den uppe länge men får väll göra ett försök nu. Har fått en kul utmaning som jag själv tagit.

 

Såhär ligger det till. Har tagit 1000kr av min egen rulle och ska grinda ihop en summa till flickvännens syster lite pengar. Hon har alltid frågat om det och jag tänkte vore kul och göra det nu då jag inte har motivation och lira själv utan vill ha en kul utmaning och se hur långt jag kommer.

 

Startar på 0.5/1 för att sedan gå upp efterhand. (Svs)

 

 

Info om mig :

 

Själv spelar jag mkt högre som vissa kanske redan har sett eller märkt. Har klonkat 500kr turren för en tid sen på svs och massa annat lite runt på olika sajter.

 

Mål:

 

Komma runt 40ptbb/100 på 0.5/1 ska inte vara så svårt då hela bunten e dåliga tom regsen. Inte för att låta spydig men så är det.

 

Tjäna ihop 3-4000 kr på 0.5/1 på 5 dagar ? Klarar jag det tror ni ?

 

3600> 1/2

 

9000> 2.5/5

 

osv..

 

Let the game begin !

 

Lär svara på alla frågor så är det något ni funderar över så är det bara att fråga på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Komma runt 40ptbb/100 på 0.5/1 ska inte vara så svårt då hela bunten e dåliga tom regsen. Inte för att låta spydig men så är det.

Utan att ha spelat på nivån så kan jag säga att det inte finns en chans i världen att du klarar detta över ett stort urval händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utan att ha spelat på nivån så kan jag säga att det inte finns en chans i världen att du klarar detta över ett stort urval händer.

 

40bb/100 menar jag iofs skrev lite fel. omöjligt ? Nej , har testat det tidigare och lira ungefär 15k händer.

hade 48bb/100 om jag inte miss minner mig .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

40bb/100 menar jag iofs skrev lite fel. omöjligt ? Nej , har testat det tidigare och lira ungefär 15k händer.

hade 48bb/100 om jag inte miss minner mig .

15k händer är också ett ganska litet sample, tror inte du kan räkna med att ligga så högt, men lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför lirar du inte bara med din "normala" rulle och ger den vinst du gör på en vecka tex? Förstår inte poängen med att ta 1000kr och börja lira mkt lägre än vad du gör.

 

Anyways, gl! Hoppas projektet går bra!:-)

 

För hon har gett mig 1000kr dock har jag bara lagt undan dom då jag inte vill spela för hennes pengar. Har förklarat lite till henne hur det går till osv Så hon kan logga in och kolla hur mkt jag har då och då..

 

Jag kommer ge tbx henne hennes 1000kr så fort hon tar emot dom :)

 

Sen orkar jag inte grinda min egen nivå just nu då det gått lite kallt på sistone dock inget anmärkningsvärt och inte back men inte plussat som jag gjort och tröttnat på lira högre. Vill få den gamla poker känslan tillbaka detta kan vara ett bra sätt .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15k händer är också ett ganska litet sample, tror inte du kan räkna med att ligga så högt, men lycka till!

 

Jo det är sant , Men jag tror(VET) efter 15k händer och en 40bb/100 lär jag redan vara uppe på nästa nivå ? !

 

Lite matematik så får man nog lite roliga siffror på hur mkt man är plus då.. Dvs lär räcka för 1/2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andra Sessionen :

 

Lirades för några timmar sen men orkade inte uppdatera direkt då jag och flickvännen och hennes syster satt och titta på en film. ( The Chronicals of Narnia Prince Caspian) ;-)

 

Iaf andra sessionen sluta den oxå på ett plus.

 

380 Händer

 

25.26/23/4.9

 

153.17bb/100 Hands

 

+582.03

 

EDIT: Vem säger att man inte kan hålla 40bb/100 på 0.5/1 ? :=)

 

Man säger bara give me the money till fiskarna.

 

Iofs lite ironisk men ska nog gå att hålla några dagar till sen ska vi upp på nästa nivå :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andra Sessionen :

 

Lirades för några timmar sen men orkade inte uppdatera direkt då jag och flickvännen och hennes syster satt och titta på en film. ( The Chronicals of Narnia Prince Caspian) ;-)

 

Iaf andra sessionen sluta den oxå på ett plus.

 

380 Händer

 

25.26/23/4.9

 

153.17bb/100 Hands

 

+582.03

 

EDIT: Vem säger att man inte kan hålla 40bb/100 på 0.5/1 ? :=)

 

Man säger bara give me the money till fiskarna.

 

Iofs lite ironisk men ska nog gå att hålla några dagar till sen ska vi upp på nästa nivå :)

 

Det går ju bra än så länge iaf. Vet inte varför men du står med i "Fulafiskar.txt" :-) Tittade igenom händer i PT och såg inget fiskigt spel ifrån din sida. Kanske skrivit ner fel person. Lycka till med grindandet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går ju bra än så länge iaf. Vet inte varför men du står med i "Fulafiskar.txt" :-) Tittade igenom händer i PT och såg inget fiskigt spel ifrån din sida. Kanske skrivit ner fel person. Lycka till med grindandet!

 

Hahah, fulafiskar. Tror inte det passar mig direkt men jag står gärna kvar där . :)

 

Tackar. Lycka till själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt bra plus, du har alltså dubblat din rulle på 2 sessioner? Inte dåligt iallafall, kanske bäst att börja på svs trotsallt!

 

Så som vissa har skrivit i dagboken tidigare så måste du ha koll på fiskarna på 0.5/1 för att kunna plussa optimalt och veta deras bettingmönster. Då jag ofta brukar spela mkt konstigt mot dom för att få ut så mkt som möjligt. Men det lär man sig snabbt .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...