Fishsimon Postad 20 Juli , 2008 Rapport Postad 20 Juli , 2008 Jag spelar på Svs spel och jag undrar var kan man få tag på ett "PokerTracker" som fungerar på den klienten? Citera
legendar Postad 20 Juli , 2008 Rapport Postad 20 Juli , 2008 Tycker du kan ändra din headliner så man förstår vad du är ute efter. PokerTracker hittar du på deras hemsida, funkar utmärkt på SvS. Citera
zoom840 Postad 20 Juli , 2008 Rapport Postad 20 Juli , 2008 Som sagt borde du skriva en rubrik som förklarar vad tråden handlar om. Poker tracker är 1 program som fungerar till alla möjliga spelsajter. Det kan du köpa på http://www.pokertracker.com (det borde vara lättare att hitta den sajten än att skriva tråden på forumet ) Tror också du måste ladda ner HH Converter om du ska fixa handhistory från svs. Det behövde man i alla fall förut. Det kan du hitta om du letar lite om poker tracker i forumet. Citera
P-O Postad 20 Juli , 2008 Rapport Postad 20 Juli , 2008 PT2 funkar. PT3, Holdem Manager och Poker Office funkar med HHC. Hud får du i PT2 med GT+, HM:s hud funkar. PT3 och PO finns ingen lösning för ännu vad jag vet. Du hittar dem genom att googla lite Citera
Recommended Posts