TheBad Postad 18 Juli , 2008 Rapport Postad 18 Juli , 2008 Någon här som har någon teori om varför det inte verkar finnas något större intresse för 10 pers sit and go med insats på 100$ eller mer per pers? Citera
SOLDforFOOD Postad 18 Juli , 2008 Rapport Postad 18 Juli , 2008 För dyrt för hobbyspelare kanske. Ju högre desto sämre action. Jag har spelat en del $109-$215 på pokerstars, och kunde där få in en ganska bra volume/natt. Spela på FullTilt eller Pokerstars så löser det sig för dig! Citera
TheBad Postad 18 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2008 För dyrt för hobbyspelare kanske. Ju högre desto sämre action. Jag har spelat en del $109-$215 på pokerstars, och kunde där få in en ganska bra volume/natt. Spela på FullTilt eller Pokerstars så löser det sig för dig! Härligt:-) tackar för den infon har bara lirat på prima och Betfair, sen är det en djungel av andra pokersajter tackar för infon åter igen (nu behöver jag inte leta igenom dom) Citera
Recommended Posts