villerkiller Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 Ingen Fattar Hur Jävla Otur Jag Har....dhiguoldsakfjuasoidakld Dra åt Helvete Med Dig Pkrplaya Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Ingen Fattar Hur Jävla Otur Jag Har....dhiguoldsakfjuasoidakld Dra åt Helvete Med Dig Pkrplaya Men lol.. han ägde dig ju hela tiden! Han var klart bättre än dig, thats it! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Min dröm är att du dominerar på Svenska Spel , äger alla i chatten och spelmässigt. Blir heltidsproffs och miljonär. Spelar main event och alla epts och att vi får se dig i tv. Tror det kan bli sjukt underhållning , typ Hvad Khan Wsop 2007 + Matusow + Hellmuth + Tony G och Sheikan i en och samma person. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 det här är en order. låt WILLROS vara nu det räcker faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 det här är en order. låt WILLROS vara nu det räcker faktiskt Sir, yes sir! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Är det någon som har ett svs konto att låna ut, mitt spelkort är borta:cry: Eller är spektaklet över? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 30 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2008 stackade nyss TYTY 2 ggr om på 1/2 bordet...sopa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 30 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2008 Spelchema för idag: 14.00 Öppen för anmälningar 19.00 Öppen för anmälningar 22.00 Öppen för anmälningar Ni vet hur man anmäler. OBS!! Mycket viktigt att ni följer instruktionerna på rätt sätt. Någon som är intresserad för en morgongrind så kan vi säkert ordna det...RUnt 10.30 i såfall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 det här är en order. låt WILLROS vara nu det räcker faktiskt lol. Vet inte varför men fan vilken rolig db. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
handmadegod Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Spelchema för idag: 14.00 Öppen för anmälningar 19.00 Öppen för anmälningar 22.00 Öppen för anmälningar Ni vet hur man anmäler. OBS!! Mycket viktigt att ni följer instruktionerna på rätt sätt. Någon som är intresserad för en morgongrind så kan vi säkert ordna det...RUnt 10.30 i såfall Varför är det så viktigt att följa instruktionerna? Har du nåt sorts kalenderscript eller? Hur gammal är du egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 "SMS:a låna, SMS:a låna" Har fått den låten i huvet nu.... sick, kan ingen skicka en länk, hittar den inte på youtube..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Hur mycket förlorade TS igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Har fått den låten i huvet nu.... sick, kan ingen skicka en länk, hittar den inte på youtube..... ja me Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Willros, du är inte en sån där brat eller? en brat med livvakt (kollop), Iofs så ger det ett stort skratt när ni skriver som ni gör kör på bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IBetUFold Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Tssss nastan i samma klass som Megakillah och DrClementz. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Tssss nastan i samma klass som Megakillah och DrClementz. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Tssss nastan i samma klass som Megakillah och DrClementz. WTF? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoppamera Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 Är han Arne Gulman redan? Började ju så stursk men sen stannade det av... Nån som vet hur det gått för "hero"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nr1 Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 Det här va ju asroligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ronnagangstern Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 jag måste tacka! Att läsa den här tråden var ett stort nöje! Min favorit var "magkänslahanden" men det fanns gott om andra godbitar också. Jag blir glad av att läsa detta =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 han torskade 750bb på 1/2 mot mig, sen tog han tydligen ett skott och gulade. Vet inget efter det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 han torskade 750bb på 1/2 mot mig, sen tog han tydligen ett skott och gulade. Vet inget efter det... Fantastiskt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoppamera Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 WP! Lagom värde i den killen. Alla regs på svs ville väl möta honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 Tssss nastan i samma klass som Megakillah och DrClementz. Megakillah kan ju iaf spela, Clementz är ju helt lost Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts