Gå till innehåll

Willros startar ny dagbok! 2.5/5 och 5/10


villerkiller

Recommended Posts

:mrgreen: :mrgreen: GODA NYHETER ALLA GRINDER!! WILLROS STACKADE JUST FISKESPÖ PÅ SVS PÅ 2.5/5! :D

EFTER DET VILLE INTE FISKESPÖ SPELA MER MED THE WILLROS UTAN BYTTE BORD SÅ FORT HAN SATTE SIG MED HAN VAR DET KASNKE DET BERÖMDA THRASHTALKET SOM SATT SINA SPÅR I FISKESPÖS LILLA SJÄL? :mrgreen: :mrgreen:

VEM VET NÄSTA GÅNG KANSKE DET ÄR JUST DIG HAN STACKAR PÅ SVS PÅ HU PÅ 2.5/5???????

 

Det tog honom 2.5 timmar att stacka fiskspö? Killen randomshoveade dubbel pott ett par gånger BARA MEDANS JAG TITTADE UNDER 10 MINUTER.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 315
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hej allihopa.

 

Jag vet att många tycker illa om mig och tycker att jag är en idiot. Nu vill jag ha eran hjälp. Jag och Kollop flyttade till Oslo för ca 3 veckor sedan för att jobba. Problemet är bara att det är svårt att få jobb nu, och vi har en lägenhet att betala. Det är där NI kommer in. Jag tänkte börja tjäna mitt dagliga bröd på grinden igen. Jag kommer från och med nu vara 100 % seriös. Jag vill innan jul vara reg på 5/10 och vinna mycket pengar. The willros kan klara det, men han behöver eran hjälp. Antar ni utmanigen? The willros survivor har börjat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...