Gå till innehåll

Från Higstakes to Helt off and then Part 2


PokerDeLux

Recommended Posts

är också intresserad av sponsor dealen, bara vunnit 700k och fått

sponsorkontrakt? jag borde fan ha kontrakt upp the hizzzaisleia..e.e.e.

hur fixade du kontraktet och vad bestod det utav?

 

Kontraktet är dom står För BR och Får 50% av vinsten Simple deal,

 

Fick kontraktet genom Kontakter man lärt Känna under dessa år man spelat,

 

Kan prata med dom om du är intresserad eller om du bara är irionisk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är själv jävligt dålig på att stava och spela poker, så är tyst om den biten. Men jag förstår inte poängen med din db, du frågar vilken nivå du ska börja grinda på, och tror att du spelar upp din rulle till 10k lätt på 0.5/1, sen sitter du med 12k på 50/100 ?

 

Svårt med läsförståelsen med:lol:

 

10k är min kravet på rulle för 0,5/1kr

 

Testade bara lite i dagarna På olika nivåer, Skottar ju lite och vill starta om Och bli disciplinerad därför jag startade den här dagboken, har rulle så jag kan Köra 10/20 över som jag kan spela poker för,

 

 

Men Funderar starkt på att börja Från ruta 1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver inte vara en drygjävel och leka allan,skriv istället vad som är fel i handen det är väll bara trebetten som är för liten sen är han ju commitad på turn.

 

 

Jag har redan påpekat felet i handen, så du behöver inte komma och leka knight in shiny armor! Anledningen till att jag reagerar är att den trebetten är bland det värsta jag sett på så pass hög nivå som den ändå utspelade sig på.

 

 

Sen killens resonemang att han ska grinda ihop 10K på NL1 är ju bara absurt som ovan postare redan nämnt. Fatta vad pengar en vinnande spelare går miste om genom att börja på en så sjukt låg nivå om man nu är vinnare på högre nivåer. Enligt OP;s egen utsago lär likvida medel inte fattas för att åtminstonde kliva in på NL1000, och har han varit vinnare upp till NL10K för något år sedan borde han inte ha några som helst problem att slå NL1000 idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har redan påpekat felet i handen, så du behöver inte komma och leka knight in shiny armor! Anledningen till att jag reagerar är att den trebetten är bland det värsta jag sett på så pass hög nivå som den ändå utspelade sig på.

 

 

Sen killens resonemang att han ska grinda ihop 10K på NL1 är ju bara absurt som ovan postare redan nämnt. Fatta vad pengar en vinnande spelare går miste om genom att börja på en så sjukt låg nivå om man nu är vinnare på högre nivåer. Enligt OP;s egen utsago lär likvida medel inte fattas för att åtminstonde kliva in på NL1000, och har han varit vinnare upp till NL10K för något år sedan borde han inte ha några som helst problem att slå NL1000 idag.

 

Först sågar du hans spel (med all rätt) och sedan ber du han att gå upp i nivå. Killen har trots allt inte spelat på ett jevla tag och antagligen har han läckor i sitt spel. Är det därför så smart att börja spela på NL 5/10 med 200 bb stackar? Om TS är "back for good" så skulle lite låglimit harvandet inte vara så fel, iaf om man ser det ur ett längre perspektiv.

 

P.S att vinna 600k är sannerligen inte ett bevis på att man är en bra spelare. Han kan lika gärna haft variansen med sig i sina 25/50 och 50/100 skott...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ty,,

 

Funderar Vilken Nivå jag ska börja på, Känns som jag vill börja från Scratch

 

alltså tyå 0,5/1 Kr nivån

 

Lär ju inte ta så låg tid att Komma upp i nivå

 

10k på 0,5/1 kr

20k på 1/2 kr

 

sen vid sidan om köra Sponsror dealen på något annat nätverk,

 

eller ska jag börja Högre?

 

Känns dock mer som en utmaning att börja rikgit lowstake8-)

 

 

Du är ju inte så jävla tydlig med vad du menar, med tanke på att det inte finns en jävla människa som grindar 0.5/1 med 10k i STARTSTACK på SvS. Vi snackar 50 inköp med 200BB, på den lättaste nivån du hittar! doooh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hur skulle handen ha spelats då?

 

Kunde ju höjt mer Pre men 2/3 av potten på Floppen borde väll vara okay?

För att se vart jag står,

Trodde han körde Färgdraget från floppen och betade pott på turn,

 

vart lite ställd när han dundrade all in, men satte han fortfarande på draget

 

:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Förstår inte vad svenskaspråket har med poker att göra, förstår inte heller hur man kan efter en visad hand kunna dra beslutet att han knappast kan vara en vinnande spelare.

 

känns lite ovärt att grinda micro om du nu har bankrullen för mid/highstakes.

 

Lycka till med pokern, hoppas du kan dra in lite extra deg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...