Gå till innehåll

Regga sig med min pappas uppgifter?


Existing-user

Recommended Posts

Detta är förmodligen inte tillåtet, men är det möjligt?

 

Har redan ett konto på stars, men kan jag på samma dator regga mig med min pappas uppgifter, sätta in pengar med MITT visa, cleara bonusen och sedan casha ut till MITT visa?

 

Rekommenderas inte då dom kommer märka detta. (samma IP , ditt kort osv).

Kommer bara ge dig problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det är inte tillåtet. Läs gärna följande paragraf i användarvillkoren:

 

"5.2. PRIVAT BRUK. Tjänsten är endast ämnad att användas för Användarens privata bruk. Användaren får endast satsa pengar för egen privat underhållning. Användaren är under inga omständigheter tillåten att använda sitt ”real money account” hos PokerStars i annat syfte än för att använda Tjänsten. Den information som lämnas av Användaren till PokerStars skall vara fullständig och sanningsenlig med avseende på alla detaljer och Användaren förbinder sig att vid förändringar uppdatera sådan information. En Användare får endast inneha ett konto hos PokerStars och får endast använda Tjänsten genom detta konto. Användaren får inte heller tillåta annan att använda Tjänsten genom sitt konto."

 

För mer information om användarvillkoren:

 

http://www.pokerstars.se/poker/room/tos/

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snälla stäng tråden, dummaste jag hört.

 

För övrigt finns det pokerstars representanter här, skriv ditt namn och alias och fråga dem om det är möjligt... 8-)

 

Jaha att här finns representanter? Kan skriva att jag chipdumat 10 miljoner, vad ska dom göra? Ja, det är kanske respektlöst att prata om det här inne, men vill man ha pengar så... så fungerar samhället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha att här finns representanter? Kan skriva att jag chipdumat 10 miljoner, vad ska dom göra? Ja, det är kanske respektlöst att prata om det här inne, men vill man ha pengar så... så fungerar samhället.

 

Det finns även de som tar en pistol och rånar en bank. Så fungerar samhället.

 

Men varken det ena sättet eller det andra att illegalt stjäla pengar är knappast något som samhället eller medlemmarna på detta forum uppmuntrar till.

 

Detta forum är för att prata om poker inte för att diskutera hur man begår brott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja alltså inte för min pappa hade brytt sig, men att börja klydda med hans internetbank och skit.. nä då får det vara så.

 

Jo, det är så mycket krångligare att logga in på din bank och skicka över x summan till din fars konto.

 

Som du borde insett nu så är du helt ute och cyklar, läs igenom dessa 2 trådar igen.

 

Casha in på ongame istället får vi en fisk till :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...