Gå till innehåll

Få fram gammalt kort


carlehboy

Recommended Posts

Nu är det så gär att jag har varit låst från pokerloco en längre tid (2 år+) bara för att deras support aldrig svarade och när jag väll skickade in verifications papperna så fick jag ett mail 1 månad senare som sa att de hade gjort av med papperna :twisted:

Så jag antog jag hade blivit blåst och sket i dem pengarna för gott (360$)

 

Men i söndags började jag spela på redkings ( som också är på ongame) och jag fick spelat en hel dag sen blev mitt konto låst men förklaring jag var svartlistad från ongame :(

 

Nu har jag kämpat med pokerlocos support i två dagar och försökt förklara för dem att ett visa kort håller inte två år och det jag använde för att sätta in med är förstört sedan länge. Visst säger dem skicka in det andra så blir det bra (id, räkning) och det gjorde jag . Men idag fick jag ett mail som sa att jag hade misslyckats att skicka in mitt visa kort och de måste ha det annars blir jag inte upplåst.

 

Så frågan är finns det något sett att få tillbaka sitt gamla kort eller kan man få nån papper från banken eller nått?

 

Hoppas redkings löser detta till mig men det är nog inte så troligt

 

btw vid misstankar om stulna kort borde inte pengarna föras tillbaka till kortet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...