GruGloG Postad 13 Juli , 2008 Rapport Postad 13 Juli , 2008 En ganska befängd fråga, men jag blir lätt paranoid när det handlar om pengar. Ni som har ett sebkonto som uttagskonto på svenska spel ; står kontonumret som Dina pengar kommer att sättas in på följande konto: Bankkontonr: xxxxxxxxxxx eller som : Dina pengar kommer att sättas in på följande konto: Bankkontonr: xxxx-xxxxxxx eller på något annat sätt? Skulle vara glad för svar då jag vill veta att jag inte har missat med att skriva in streck efter clearingnummret eller dylikt. Citera
kravmärkt Postad 13 Juli , 2008 Rapport Postad 13 Juli , 2008 nu när du inte kommer få något svar så ger jag dig tipset att testa med ett litet belopp. Citera
GruGloG Postad 13 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2008 Jag har testat med ett litet belopp men det verkar ta en hejdundrans tid, har väntat 3 bankdagar nu, så jag tänkte fråga här för att se om någon kunde svara. Annars är det väl bara att vänta och se om det händer något med mitt lilla belopp . Citera
tomtetomte Postad 13 Juli , 2008 Rapport Postad 13 Juli , 2008 Bankkontonr: xxxxxxxxxxx funkar bra för mig iaf. Tålamod är en dygd för pokerspelare. Citera
GruGloG Postad 13 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2008 Bankkontonr: xxxxxxxxxxx funkar bra för mig iaf. Tålamod är en dygd för pokerspelare. Man tackar för svaret. Tålamod må vara en dygd, men tid är också pengar : Citera
JELLJUN Postad 14 Juli , 2008 Rapport Postad 14 Juli , 2008 Brukar stå i en följd dvs utan bindestreck. Har det blivit fel brukar pengarna komma tillbaka ganska omgående in på Svenska Spel igen. Citera
Recommended Posts