Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Pilen har en fantastisk sportsbettingtråd också, en riktigt episk historia om att man ska spela 1.01-spel för det är övervärde, och det är mer övervärde ju lägre oddsen är.

Postad
har en kompis som testade samma sak, satsade på rött och det kom 17 svarta i rad så han bustade.. men GL till pilen :)

Du ska antingen sluta lita på din polare eller också e din polare ett mongo som litar på att det var "otur".

Postad

Lol. Jag tycker det roligaste är att han påpekar flera gånger vikten i att ALDRIG byta färg. Sådana otroligt begåvade människor det finns haha. Tur att han är uppvuxen i Sverige så han får lite fina skattepengar av mig.

Postad
Pilen har en fantastisk sportsbettingtråd också, en riktigt episk historia om att man ska spela 1.01-spel för det är övervärde, och det är mer övervärde ju lägre oddsen är.

Den tråden kan vara det bästa jag läst!

Såna som Pilen gör vardagen så mycket lättare..

Tack Pilen:heart:

Postad
har en kompis som testade samma sak, satsade på rött och det kom 17 svarta i rad så han bustade.. men GL till pilen :)

Du vet att det går åt 131 071 enheter för detta va? Tänk innan du skriver något dumt nästa gång.

Postad
Jag förstår ärligt talat inte. 131 071 enheter av vadå?

1 enhet är alltså ens första bet. Betade han $1 från början torskar han alltså $131k. Det går fort när man dubblar...

Postad
1 enhet är alltså ens första bet. Betade han $1 från början torskar han alltså $131k. Det går fort när man dubblar...

Jaha trodde du pratade om sannolikheten för att det ska bli en och samma färg 17 ggr i rad. :oops: