Gå till innehåll

XX da pokerstar


weddie

Sundayking ska spela in en session på runt 30-45min, vad vill du se?  

143 medlemmar har röstat

  1. 1. Sundayking ska spela in en session på runt 30-45min, vad vill du se?

    • FR NL25 4 bord, aggro-loose
    • FR NL25 6-9 bord, aggresive-semiloose
    • FR NL25 20 bord, supertight-aggresive
    • SNG 12 bord lowstakes, startar record vid blindslevel 3
    • SH NL50 4 bord, semiaggro-aggro
    • Vill inte se någonting som den muppen representerar!


Recommended Posts

:-D Ha då har man äntligen lyckats bli läskunnig och via det har jag läst mig till vad "Battle of the planets" är för något(trodde ju först att det var någon MTT). Har iaf spelat 49 stk och har efter det 906 poäng och mitt bästa block är på 406(rankat 54a). Saken är den att jag har slaskat rätt mycket för jag visste inte ens att man kunde kolla sin ranking:).

 

Förra veckans vinnare hade 1935 på högbana och 1656 hade räckt till topp10. Att jag tar lika många poäng på det 50 sista kan man nog nästan utgå ifrån, och gör jag det så har jag nog stor chans att vinna skiten. Så nu måste jag väl grinda 51 stk 1+0.20 då :oops:

 

Haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 659
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

:-D Ha då har man äntligen lyckats bli läskunnig och via det har jag läst mig till vad "Battle of the planets" är för något(trodde ju först att det var någon MTT). Har iaf spelat 49 stk och har efter det 906 poäng och mitt bästa block är på 406(rankat 54a). Saken är den att jag har slaskat rätt mycket för jag visste inte ens att man kunde kolla sin ranking:).

 

Förra veckans vinnare hade 1935 på högbana och 1656 hade räckt till topp10. Att jag tar lika många poäng på det 50 sista kan man nog nästan utgå ifrån, och gör jag det så har jag nog stor chans att vinna skiten. Så nu måste jag väl grinda 51 stk 1+0.20 då :oops:

 

Haha

 

haha, skapligt :D GOOD LUCK! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo tack, är väl medveten, men den höga rejken skrämmen minst sagt bort alla "vettiga" spelare ;p

Hittade en mindre vettig motståndare nyss, undra hur han ser på sitt spel, jag försöker göra ett move på bubblan, vad han gör vet jag icke!

 

 

PokerStars Spel #18885051411: Turnering #96179181, $3.00+$0.40 Holdem No limit - Omgång VII (100/200) - 2008/07/17 - 10:53:05 (ET)

Bord '96179181 1' 10-max Plats #9 har knappen

Plats 2: SUNDAYKING (3220 i marker)

Plats 5: woodywhat3 (6131 i marker)

Plats 9: shadawg (1660 i marker)

Plats 10: cubanaberlin (3989 i marker)

SUNDAYKING: lägger ante 25

woodywhat3: lägger ante 25

shadawg: lägger ante 25

cubanaberlin: lägger ante 25

cubanaberlin: lägger lilla mörken 100

SUNDAYKING: lägger stora mörken 200

*** HÅLKORT ***

Utdelat till SUNDAYKING [5d 5c]

woodywhat3: lägger sig

shadawg: lägger sig

cubanaberlin: höjer 600 till 800

SUNDAYKING: höjer 2395 till 3195 och är all-in

cubanaberlin: synar 2395

*** FLOPP *** [Kd 9c Tc]

*** TURN *** [Kd 9c Tc] [Jc]

*** RIVER *** [Kd 9c Tc Jc] [Ks]

*** VISNING ***

cubanaberlin: visar [Td 2d] (två par, kungar och tior)

SUNDAYKING: visar [5d 5c] (två par, kungar och femmor)

cubanaberlin vann 6490 frånpott

*** SAMMANFATTNING ***

Total pott 6490 | Avgift 0

Bord [Kd 9c Tc Jc Ks]

Plats 2: SUNDAYKING (stora mörken) visade [5d 5c] och förlorade med två par, kungar och femmor

Plats 5: woodywhat3 lade sig innan Flopp (satsade inte)

Plats 9: shadawg (knappen) lade sig innan Flopp (satsade inte)

Plats 10: cubanaberlin (lilla mörken) visade [Td 2d] och vann (6490) med två par, kungar och tior

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ber jag om största möjliga hjälp!!

 

Jag ska köpa sharkscope nu, och vill ha deras HUD, men dom har ju inte tillstånd på pokerstars, det här är värkligen något jag vill använda mig av, är det värt att byta till fulltilt? Har sökt lite osv och det ska tydligen vara proppat med fisk på deras lowlimit, vad tycker ni???

 

Jag kommer ju ändå inte upp i några poäng på pokerstars så att jag ska få ut någonting av det jag spelar :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag tränat lite här hemma, armhävningar situps osv bara för att känna mig lite duktig, kirrar gymkortet på Worldclass imorgon! Ska bli så jävla skönt att få komma igång och köra seriöst igen. Siktar på att träna 4 dagar i veckan. Vet dock inte än hur jag lägger upp det nu ibörjan, men kör en muskelgrupp om dagen, ibland två ;-)

 

Har haft en långtest dag idag, just nu spelar jag 11$ 10M regular speed, det här är den formen som gynnar mig mest känner jag, har dock inget resultat än men trivs verkligen vid bordet mer när jag kan göra lite moves..

 

30 inköp känns kort dock...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10$ 9-M

 

Borde jag shova här? jag gillar verkligen inte läget, speciellt inte efter A10 handen som prookerlite postade tidigare!

 

Kommentera gärna min fold

 

PokerStars Spel #18891486038: Turnering #96227141, $10+$1 Holdem No limit - Omgång V (75/150) - 2008/07/17 - 16:02:45 (ET)

Bord '96227141 1' 9-max Plats #4 har knappen

Plats 2: crazygenius (6395 i marker)

Plats 4: Gycepoker (1090 i marker)

Plats 7: SUNDAYKING (2030 i marker)

Plats 8: Dead Meat94 (2455 i marker)

Plats 9: TMSIDRS (1530 i marker)

SUNDAYKING: lägger lilla mörken 75

Dead Meat94: lägger stora mörken 150

*** HÅLKORT ***

Utdelat till SUNDAYKING [Ah Qc]

TMSIDRS: lägger sig

crazygenius: höjer 300 till 450

Gycepoker: höjer 640 till 1090 och är all-in

SUNDAYKING: lägger sig

Dead Meat94: lägger sig

crazygenius: synar 640

*** FLOPP *** [7h Ks 2s]

*** TURN *** [7h Ks 2s] [Qh]

*** RIVER *** [7h Ks 2s Qh] [Kc]

*** VISNING ***

crazygenius: visar [As 3s] (par i kungar)

Gycepoker: visar [9h 9d] (två par, kungar och nior)

Gycepoker vann 2405 frånpott

*** SAMMANFATTNING ***

Total pott 2405 | Avgift 0

Bord [7h Ks 2s Qh Kc]

Plats 2: crazygenius visade [As 3s] och förlorade med par i kungar

Plats 4: Gycepoker (knappen) visade [9h 9d] och vann (2405) med två par, kungar och nior

Plats 7: SUNDAYKING (lilla mörken) lade sig innan Flopp

Plats 8: Dead Meat94 (stora mörken) lade sig innan Flopp

Plats 9: TMSIDRS lade sig innan Flopp (satsade inte)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaha, tror jag fått anställning nu, inte helt klart men ganska säkert. Mitt i city och känns som ett bra arbete om jag vill ha lätta jobb senare i livet..

 

I vilket fall så har jag inget sug för det här jävla nötande som jag håller på med just nu.. Är förfan inte äns sit and go lirare från grund och botten...

 

Nu gör jag saker som jag tycker är rolig med bankrullen istället, och med det menas inte NL200, utan kanske 20bord NL1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kört lite löst nu sen jag skrev sist, gjort precis vad jag velat med rullen, och det jag framförallt har förlorat på är alla MTT´s, pengar rätt ner i sjön..

 

Men jag började från en rulle på 200$ lira shortstacked på 0.10/0.25, det gick bra så gick upp och lirade shortstacked på 0.25/0.50 när jag hade 300$.

 

Spelat 10-18 bord hela dagen ungefär så skrapat ihop runt 1000 VSP, vilket jag är riktigt nöjd med, speciellt mycket mer motiverande.. Har 400$ nu och fortsätter spela shortstacked FR 0.25/50 15 bord!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det skulle man kunna tro. men många har ett annat här för att inte röja sig på siterna,

 

railar iaf nu,

 

Speciellt som det står i varje HH och lite här och där i denna dagbok vad han nickar. Intressant dagbok so far. Tråkigt bara att du lagt(?) ner sng. Slaskar själv på 6.50$ 6manna Turbo på Pokerstars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Speciellt som det står i varje HH och lite här och där i denna dagbok vad han nickar. Intressant dagbok so far. Tråkigt bara att du lagt(?) ner sng. Slaskar själv på 6.50$ 6manna Turbo på Pokerstars.

 

 

Glad att du tycker den är intressant! Jag har ju minst sagt varit aktiv, gillar att skriva ner hela tiden vad som händer, och spela har jag minst sagt gjort mycket!

 

Men får se vart denna dagbok leder, sluta skriva ska jag iaf inte och inte spela heller för den delen..

 

 

6/142 nu..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...