OJOJ Postad 12 Juli , 2008 Rapport Postad 12 Juli , 2008 För två år sedan spelade jag en del black jack bonusar, det var ganska lätt att känna lite extra slantar. Jag är sugen på att börja igen har laddat mitt neteller-konto och är redo. Saknar dock ställen att spela på,, Har gogglat runt en massa efter BJ Bonus, Men de flesta verkar vara hyffsat out of date... Det jag söker är någon sida som har en uppdaterad lista på (bra)bonusar som man kan averka. Citera
ztoobez Postad 13 Juli , 2008 Rapport Postad 13 Juli , 2008 Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med nåra bonusar. Men springer jag på nån så säger jag till. Har precis börjat lära mig bj då det inte verkar alltför svårt att höja oddsen till sin egen favör. Nu har jag bara lirar nåra enstaka sessioner men står still på +-0. Men vissa händer man ska dra på verkar imo lite lustigt. Hur spelar du? Följer du grundstrategin eller hur gör du? Citera
OJOJ Postad 13 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2008 När jag spelade så spelade jag strikt efter stretegykorten som var rekomenderade för sidan som jag spelade på. Och det gick hyffsat. Och det är det enda tips jag kan ge igentligen än så länge iallafall. Jag körde även väldigt småt bets för att vara hyffsat säker på att jag inte skulle gå ner i noll. Det blev ju inga gigantvinster men jag gick plus. Citera
Recommended Posts