maskineri Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 haha ok (= nja närmare 18 än 30 i alla fall! comments, är mitt spel oacceptabelt? ***** Hand 844460217 ***** 25.00/50.00 Texas Hold'em (No Limit) - Saturday, November 01, 2008 1:53:36 AM Julia 3 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: Annica38 (14124.03) Plats 2: SimonBuff (9646.44) Plats 3: MrFishy (6902.50) Plats 4: hodiee (6657.82) Plats 5: parvis (3109.99) SimonBuff lägg LM 25.00 MrFishy lägg SM 50.00 ** Giv ** Annica38 [6r, 7r] SimonBuff [N/A, N/A] MrFishy [N/A, N/A] hodiee [N/A, N/A] parvis [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** hodiee Lägg parvis Lägg Annica38 Höj till 200.00 SimonBuff Höj till 650.00 MrFishy Lägg Annica38 Syna 650.00 *** Flop(Board): *** : [7s, 3h, 2h] *** Bet Runda 2 *** SimonBuff Satsa 1012.50 Annica38 Syna 1012.50 *** Turn(Board): *** : [7s, 3h, 2h, 5h] *** Bet Runda 3 *** SimonBuff Satsa 1687.50 Annica38 Höj till 4200.00 personligen tycker jag det ser ut som ett raptorbet; slå om mig så jag kan få dega in mina JJ+ med färgdraget. men likförbannat hade jag slagit om alla dagar i veckan jag med, betet ser så jävla vekt ut. hur hade du tänkt fortsätta handen om han synar eller pushar?
kravmärkt Postad 1 November , 2008 Författare Rapport Postad 1 November , 2008 personligen tycker jag det ser ut som ett raptorbet; slå om mig så jag kan få dega in mina JJ+ med färgdraget. men likförbannat hade jag slagit om alla dagar i veckan jag med, betet ser så jävla vekt ut. hur hade du tänkt fortsätta handen om han synar eller pushar? fråga mig inte så svåra frågor... antar att jag är comitttted to call hittade en pott nu så 20k- bara, nya tag imorrn då kanske. sweet dreams to ma self edit:svara förhoppningsvis bättre här också imorrn
gEeWhiZm8 Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 han ju hejda frugan innan hon hade skottat bort hela rullen! hon var dock väldigt nöjd med att bluffa med kvallitetshanden 72s pre så vi tog kort med vår nya canon DXI -08. Hon sitter nu och skryter om att hon har en bb/100 på 100bb/h på 150/300... rofl
okocha Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 Snapcall QQ mot smuts, viker inte mot den andra heller.
kravmärkt Postad 1 November , 2008 Författare Rapport Postad 1 November , 2008 ofta du har gått och blivit skön haha har du inget bättre att komma med?? gör mig lite irriterad nu mange som back in the days föfan!!! Snapcall QQ mot smuts, viker inte mot den andra heller. ty, jag litar på din expertis. rofl glömde ju att säga att baarev gick sit out när hon slog sig ner. Det har man ju också fått höra om jag säger så? sen undrar jag om ||||| är den där ida somm skriver blogg på samma sida som mrdawwe, reb mfl?
RedEyedGirl1 Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 är det hon är hon skit snygg!1
Lisa87 Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 haha den här dagboken blir skönare och skönare för varje dag Keep it up!
okocha Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 sen undrar jag om ||||| är den där ida somm skriver blogg på samma sida som mrdawwe, reb mfl? Jag har också den känslan.
Blom1337 Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 sen undrar jag om ||||| är den där ida somm skriver blogg på samma sida som mrdawwe, reb mfl? Jag har också den känslan. Näe det är det inte...hon nickar hutch1 på svs..
kravmärkt Postad 1 November , 2008 Författare Rapport Postad 1 November , 2008 haha den här dagboken blir skönare och skönare för varje dag Keep it up! gött att någon uppskattar iaf (; Jag har också den känslan. ja, tycker du att ||||| är bra? Näe det är det inte...hon nickar hutch1 på svs.. haha, inte så konstigt att hon har haft "massa otur" isåfall... imo imo är det hon är hon skit snygg!1 spelar ingen roll, det går inte att dejta flickor som är dåliga på poker. bara -9k för månaden nu! sweeet, vi får se hur länge det varar...
okocha Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 Näe det är det inte...hon nickar hutch1 på svs.. Aha. ja, tycker du att ||||| är bra? Nej. haha, inte så konstigt att hon har haft "massa otur" isåfall... imo imo spelar ingen roll, det går inte att dejta flickor som är dåliga på poker. rolf.
kossan Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 är det hon är hon skit snygg!1 Ett tips till alla skitsnygga tjejer som är bra på poker : Dejta inte grabbar som särskriver.
FriSoren Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 ofta du har gått och blivit skön +1
kravmärkt Postad 1 November , 2008 Författare Rapport Postad 1 November , 2008 +1 mehh snyft edit vad har jag gjort för förtjäna detta :'( frågan är dock vad du får ut av att skriva det... heltoker har ju ett syfte med det i alla fall
kravmärkt Postad 1 November , 2008 Författare Rapport Postad 1 November , 2008 please youre doin it again 19k+ i nov, nöjd att jag höll huvudet kallt, drog ner på aggressiviteten som pewz sa(vilket jag tänkte på innan) och obv. lyckades tura tillbaka.
maskineri Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 youre doin it again 19k+ i nov, nöjd att jag höll huvudet kallt, drog ner på aggressiviteten som pewz sa(vilket jag tänkte på innan) och obv. lyckades tura tillbaka. vad hade smuts vs QQ?
kravmärkt Postad 1 November , 2008 Författare Rapport Postad 1 November , 2008 vad hade smuts vs QQ? jj och om jag inte synar med QQ i den där handen så undrar jag vilka händer jag kan syna med. Blir ju rätt enkelt att spela ut mig ännu mer än vad alla redan gör isåfall. disciplinerad jag är med mina jogginrundor en gång/dag denna vecka och minst 5ggr/vecka sedan sommaren i princip. ska bara hålla upp det nu
kravmärkt Postad 1 November , 2008 Författare Rapport Postad 1 November , 2008 inte speciellt bra värde nu på borden känns det som men man måste väl härdas av regsen... fast egentligen är det lite tidigt för det känns det som. ska springa bra istället
okocha Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 inte speciellt bra värde nu på borden känns det som men man måste väl härdas av regsen... fast egentligen är det lite tidigt för det känns det som. ska springa bra istället 4handat med mig, smuts och plissken borde härda bra;-)
pezdawg Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 [x] Jag ska upp om 4 timmar [x] Första gången jag gör checkboxar [x] Jag har insett att jag är PF-nörd [ ] Jag bryr mig om det faktumet fakeedit: Jag drog just ut i en 25ks pott me bakdörrsfärg fakeedit 2: Första gången jag gör fakeedit.
kravmärkt Postad 2 November , 2008 Författare Rapport Postad 2 November , 2008 [x] Jag ska upp om 4 timmar[x] Första gången jag gör checkboxar [x] Jag har insett att jag är PF-nörd [ ] Jag bryr mig om det faktumet fakeedit: Jag drog just ut i en 25ks pott me bakdörrsfärg fakeedit 2: Första gången jag gör fakeedit. haha du är en i gänget nu!! fakeedit: polizei tog en av mina vänner, bra eller dåligt? feel free to discuss jag vill ju raila, vad niuckar du???
okocha Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 haha du är en i gänget nu!! fakeedit: polizei tog en av mina vänner, bra eller dåligt? feel free to discuss Fritagningsförsök ftw!
Recommended Posts