eurythmech Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Mycket goda val! Se till att pusha för latkorvs-nametags nu Myssion! Citera
Bein Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 kfluffie borde inte få vara mod om han inte bytter tillbaka till de förra avataren! Citera
hf89fc Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 kfluffie borde inte få vara mod om han inte bytter tillbaka till de förra avataren! håller med man känner ju inte igen honom Citera
kfluffie Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Då påtryckningar har kommit från flera håll har jag nu bytt! Jag är ju en folkets man, som ni alla vet! MVH //KF Citera
L-S Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Ännu ett slag för diktaturen på PF. Här ställer man upp i en valkampanj men blir totalignorerad och utfryst! Usch. Nästa gång är det min tur! Citera
DaPine87 Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Ännu ett slag för diktaturen på PF. Här ställer man upp i en valkampanj men blir totalignorerad och utfryst! Usch. Nästa gång är det min tur! det beror nog på din epilepsi(?) framkallande avatar Citera
L-S Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Ännu ett slag för diktaturen på PF. Här ställer man upp i en valkampanj men blir totalignorerad och utfryst! Usch. Nästa gång är det min tur! det beror nog på din epilepsi(?) framkallande avatar Bytt! Det blev en sinnessjuk variant. Citera
cheunce Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Ännu ett slag för diktaturen på PF. Här ställer man upp i en valkampanj men blir totalignorerad och utfryst! Usch. Nästa gång är det min tur! Ställ dig i kö. Jag har iaf försök muta QoS och Nusseman med att bjuda på lunch. Men inte hjälpte det Man tänker ju mat och QoS bara måste funka men han är omutbar Citera
Trolldeg Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Skönt att någon gillar Mariestad, även om det bara är ölen... Citera
Klyka Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Jag gillar det här valet av moddar. Det är ett blandat tillskott, tror att alla tre kan bidra med olika saker. Jag tror på er! Mvh /Klyka Citera
Kape Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Hahaa... ditt liv är så jäkla hårt! Skönt att du ser det. Tur att man inte har blivit bitter iaf hehe, jag blev kallad "pessimistombudsmannen" av pappa igår... var iofs bra, för hela dan idag när jag varit trött och sur på jobbet så har jag bara tänkt på det så har jag nästan börjat garva. Du kanske känner till Ronny Eriksson som kallade sig för "Pessimistkonsult" och myntade uttrycket "Det är aldrig så dåligt att det inte kan bli värre"? Länt till Wikipedia Citera
kfluffie Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Skönt att någon gillar Mariestad, även om det bara är ölen... Man är väl en man med klass, stil och bra smaklökar! Jag gillar det här valet av moddar. Det är ett blandat tillskott, tror att alla tre kan bidra med olika saker. Tack! MVH //KF Citera
QoS Postad 20 November , 2006 Författare Rapport Postad 20 November , 2006 Idag välkomnar vi Othello till moderatorgruppen. Enjoy! - QoS Citera
Klyka Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Och jag är (näst) först att säga grattis o välkommen och allt vad som är på sin plats att säga! Woho! Citera
kfluffie Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Othello to de people! Noterbart är att han kommer från Nacka som en annan underbar Moderator! Citera
psatiw Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Idag välkomnar vi Othello till moderatorgruppen. Man vet att det är rätt personer som fattar besluten när postaren med flest OT-inlägg generellt och grundaren av PF's första och största OT-dagbok utnäms till moderator. Fantastiskt. Citera
cheunce Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Idag välkomnar vi Othello till moderatorgruppen. Enjoy! - QoS När ska vi välkomna Cheunce? Jag vill ju bara ha tillgång till den interna hat-tråden om mig Citera
kfluffie Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 bra val! 1.7 - Signaturer över 3 rader samt innehållande bilder redigeras utan varning. Citera
kfluffie Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Idag välkomnar vi Othello till moderatorgruppen. Enjoy! - QoS När ska vi välkomna Cheunce? Jag vill ju bara ha tillgång till den interna hat-tråden om mig Sorry! Den vill vi inte dela med oss av ... Har gett mig många skratt under mina ensamma kvällar! Skadeglädje är den enda sanna glädjen! Citera
Othello Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Idag välkomnar vi Othello till moderatorgruppen. Man vet att det är rätt personer som fattar besluten när postaren med flest OT-inlägg generellt och grundaren av PF's första och största OT-dagbok utnäms till moderator. Fantastiskt. Normal varians. De behövde någon som fick resten av moderatorerna att framstå som överkompetenta, så då var självklart jag det naturliga valet. Citera
cheunce Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 De behövde någon som fick resten av moderatorerna att framstå som överkompetenta, så då var självklart jag det naturliga valet. Måste vara sjukt svårt att få QoS att verka överkompetent iaf när det gäller poker Citera
Klyka Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 De där hattrådarna.. Skulle vara sjukt intressant att veta om det fanns en sån om en själv.. Man har väl gått över gränsen nån gång iaf..eller kanske KF startat en idoltråd om mig? Citera
a_apelqvist Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Jag kan bli er nästa nya moderator. Jag bor i Piteå. Det räcker väl? Om inte annat så gör mig till op av medlidande Citera
Matteprof Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 De där hattrådarna.. Skulle vara sjukt intressant att veta om det fanns en sån om en själv.. Man har väl gått över gränsen nån gång iaf..eller kanske KF startat en idoltråd om mig? Det är bara Marcel som förtjänar en egen idoltråd i moderatorforumet Citera
Recommended Posts