MaeSandro Postad 4 Juli , 2008 Rapport Share Postad 4 Juli , 2008 Vilken sida är just nu bäst för sng-poker samt turneringar i 5$-25$ nivån? rekomdera gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 Juli , 2008 Rapport Share Postad 4 Juli , 2008 PokerStars och Full Tilt. Grymt bra trafik dygnet runt på båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 4 Juli , 2008 Rapport Share Postad 4 Juli , 2008 PokerStars och Full Tilt. Grymt bra trafik dygnet runt på båda. Men ej skattefritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 Juli , 2008 Rapport Share Postad 4 Juli , 2008 5$-25$ nivån? Men ej skattefritt. På de nivåerna behöver han nog inte bekymra sig om skattefrågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 5 Juli , 2008 Rapport Share Postad 5 Juli , 2008 Nähe? En fetgrinder som lirar $22or tjänar inte $ nog för att det ska se skumt ut alltså? Håller inte med dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 5 Juli , 2008 Rapport Share Postad 5 Juli , 2008 Nähe? En fetgrinder som lirar $22or tjänar inte $ nog för att det ska se skumt ut alltså? Håller inte med dig... Tror du har dålig koll på hur stor kontrollapparat skatteverket har. Håller inte med dig...Men vill man vara på den säkra sidan så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 5 Juli , 2008 Rapport Share Postad 5 Juli , 2008 Nä jag vet att sannolikheten att åka fast är i princip obefintlig så länge man inte till exempel fetklonkar nån mtt. Jag håller mig numer dock till skattefria sajter men det är ju upp till var och en hur man gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 5 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2008 Jag tycker att Max Cady kan rekomendera en skattefri sajt som jag istället ska lira på då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 5 Juli , 2008 Rapport Share Postad 5 Juli , 2008 Nextpoker är min rekomendation... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boyman123 Postad 6 Juli , 2008 Rapport Share Postad 6 Juli , 2008 pokerstars är riktigt grym trafik alla tider. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts