Othello Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Seriöst, på helt eget bevåg låser jag den här rakt av. Jag kommer inte orka modda den, det kommer bli kaos som vanligt med 10-tals avstängningar som följd. Sorry CDS, lycka till framöver. Någon annan mod får låsa upp. Kul det går bra för dig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Nä, jag håller med Othello. CDS klarar inte av att inte provocera upp folk hela tiden, det går helt enkelt inte att låta honom ha en dagbok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Lägger in en förklaring eftersom vi sög på det, copy-pastad från feedback-forumet: Dagboken stängdes för att CDS alla trådar sedan tidigare spårat ur, och när den sjätte varningen delades ut i den aktuella tråden mindre än ett dygn (!) efter att den skapades var vi inte intresserade av att låta den fortsätta eftersom inget nytt verkar ha hänt. Ungefär en fjärdedel av den rensades bort dessförinnan och ett halvdussin varningar delades ut... Det är bara det att majoriteten av er inte ser det eftersom inläggen är borttagna från public sight. En tråd som kräver konstant bevakning 24/7 för att hälften av de som skriver i den är omogna håller inte; vi är moderatorer och inte dagisfröknar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts