Gå till innehåll

2X i Juli med bonus


PokerStars_Karl

Recommended Posts

Hej,

 

WCOOP Main Event Qualifiers bonusturneringarna spelas den 2 och 9 Augusti och hittas i följande flikar "Events" -> "WCOOP" -> "All".

 

weddie - Även om du inte råkade vara vid ett bord som blev tilldelad 2X pot så fanns det ett extra värde för cashgamespelarena under den veckan om man spelade. Ditt väntevärde var högre.

 

overmuch - 180 dagar precis som Othellos sa.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tjena!

 

Jag vill sätta in 2000$ från mitt Neteller, men jag märkte då att 600$ var max.

 

- Är det en maxgräns per insättning eller per dag?

 

Iallafall så satte jag in 600$ med '2X' koden. Så min fråga är, kan jag göra ytterliggare instättning upp till 2000$ innan jag clearat bonusen? Utan att gå miste om densamma? 600$ är ju ingen vidare rulle :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena!

 

Jag vill sätta in 2000$ från mitt Neteller, men jag märkte då att 600$ var max.

 

- Är det en maxgräns per insättning eller per dag?

 

Iallafall så satte jag in 600$ med '2X' koden. Så min fråga är, kan jag göra ytterliggare instättning upp till 2000$ innan jag clearat bonusen? Utan att gå miste om densamma? 600$ är ju ingen vidare rulle :P

 

Ja du kan sätta in $2000 utan att bonusen berörs, du kan tom casha ut utan att den berörs (så länge du depositat så bonusen är aktiv).

 

Maila supporten så höjer de din insättningsgräns, jag fick svar efter några minuter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja du kan sätta in $2000 utan att bonusen berörs, du kan tom casha ut utan att den berörs (så länge du depositat så bonusen är aktiv).

 

Maila supporten så höjer de din insättningsgräns, jag fick svar efter några minuter.

 

Danke, allt är fixat med hjälp av snabb support!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...