PokerStars_Karl Postad 21 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2008 Hej, WCOOP Main Event Qualifiers bonusturneringarna spelas den 2 och 9 Augusti och hittas i följande flikar "Events" -> "WCOOP" -> "All". weddie - Även om du inte råkade vara vid ett bord som blev tilldelad 2X pot så fanns det ett extra värde för cashgamespelarena under den veckan om man spelade. Ditt väntevärde var högre. overmuch - 180 dagar precis som Othellos sa. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
FraXioN Postad 21 Juli , 2008 Rapport Postad 21 Juli , 2008 Samt detaljer om 2X VIP Status kommer senare under dagen. När kommer den infon? Citera
PokerStars_Karl Postad 22 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2008 Hej Fraxion, Det blev tydligen viss försening av den här informationen. Skriver här så fort jag vet mer om 2X VIP Status. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
swalle Postad 23 Juli , 2008 Rapport Postad 23 Juli , 2008 Tjena! Jag vill sätta in 2000$ från mitt Neteller, men jag märkte då att 600$ var max. - Är det en maxgräns per insättning eller per dag? Iallafall så satte jag in 600$ med '2X' koden. Så min fråga är, kan jag göra ytterliggare instättning upp till 2000$ innan jag clearat bonusen? Utan att gå miste om densamma? 600$ är ju ingen vidare rulle Citera
weddie Postad 23 Juli , 2008 Rapport Postad 23 Juli , 2008 600$ är ju ingen vidare rulle Vissa har det bra ställt Citera
FraXioN Postad 23 Juli , 2008 Rapport Postad 23 Juli , 2008 Tjena! Jag vill sätta in 2000$ från mitt Neteller, men jag märkte då att 600$ var max. - Är det en maxgräns per insättning eller per dag? Iallafall så satte jag in 600$ med '2X' koden. Så min fråga är, kan jag göra ytterliggare instättning upp till 2000$ innan jag clearat bonusen? Utan att gå miste om densamma? 600$ är ju ingen vidare rulle Ja du kan sätta in $2000 utan att bonusen berörs, du kan tom casha ut utan att den berörs (så länge du depositat så bonusen är aktiv). Maila supporten så höjer de din insättningsgräns, jag fick svar efter några minuter. Citera
swalle Postad 23 Juli , 2008 Rapport Postad 23 Juli , 2008 Ja du kan sätta in $2000 utan att bonusen berörs, du kan tom casha ut utan att den berörs (så länge du depositat så bonusen är aktiv). Maila supporten så höjer de din insättningsgräns, jag fick svar efter några minuter. Danke, allt är fixat med hjälp av snabb support! Citera
FraXioN Postad 29 Juli , 2008 Rapport Postad 29 Juli , 2008 Hej Fraxion, Det blev tydligen viss försening av den här informationen. Skriver här så fort jag vet mer om 2X VIP Status. Mvh, Karl PokerStars Support Något nytt? Citera
Recommended Posts