Gå till innehåll

2X i Juli med bonus


PokerStars_Karl

Recommended Posts

  • Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej,

 

Ny vecka, ny 2X promotion och HU-VPP bonus som efterfrågats.

 

2X Pott

Mellan 14-20 juli kommer vi dubbla potten för vinnaren av var miljonte hand som spelas på våra kontantbord (ringgames). Dessutom kommer alla spelare som tilldelas kort i respektive 2X potthand få 22 big blinds*. Dessutom får man extra för respektive VIP-Nivå.

 

Exempel: Goldstar, 22 bb x bonus 1.3 = 28.6 big blinds extra

 

VIP-nivå Milestone Hands Bonus

SilverStar - 15% Bonus

GoldStar - 30% Bonus

PlatinumStar - 60% Bonus

Supernova - 120% Bonus

Supernova Elite - 200% Bonus

 

* För Stötpoker, Stötpoker Hi/Lo och Razz kommer detta vara 22 x lilla bring-in.

 

"2X" VPP-multiplikator för heads-up Sit & Go

Mellan 14-27 juli (2 veckor), så ger vi dig 1,5 x det antal VPP och Frequent Player Points du normalt skulle ha tjänat om du spelar i någon av våra vanliga heads-up Sit & Go-turneringar!

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Under vecka 4 går det ett gäng freerolls, där vinnaren avancerar 2 VIP-levels och plats 2-99 en level. Så kommer man på plats 50 i Bronzestarfreerollen så blir man alltså Silverstar.

 

Rätt roliga turneringar, även om pengavärdet för de som spelar den måste vara så nära noll det bara går... Det kanske är mer än så under vecka 4?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det beror ju på vilken VIP-level man har från start. De olika VIP turneringarn har ett lägre värde om man har en lägre VIP-level från start. Avancerar man tex till SuperNova Elite är värdet ca $50000+.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Jo, ok det är sant. Kollade faktiskt inte så långt att ni erbjöd VIP-höjning till Supernova Elite. Den är ju lite annorlunda eftersom man där bl.a. får två paket till WPT/WSOP. Jag får ändra mitt uttalande till att värdet är nära noll om du inte är Platinumstar eller högre då;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Captain Morgon,

 

Läs gärna under länken om vad SuperNova Elite innebär. Men kortfattat får man bland annat:

 

* automatiskt fritt inträde i WCOOP main event. $5200

 

* Val A: Två valfria paket från PokerStars Caribbean Adventure, WSOP Main Event, EPT Monte Carlo eller APPT Sydney.

Val B: Något av ovanstående paket plus $10 000.

 

* Samt andra mervärden som du kan läsa om här:

 

http://www.pokerstars.se/vip/supernova/elite/

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Precis, ny vecka nya 2X promotions.

 

2X bonus för WCOOP

WCOOP Reload Bonus - Fyll på ditt PokerStarskonto mellan 21-31 juli så får du 40% bonus upp till $240, alltså dubbla standardbonusen! Använd koden '2X' när du gör din insättning.

 

Utöver reload bonusen så får alla som uttnyttjar reloadbonusen också en biljett till en av fyra special turneringar "WCOOP Main Event Qualifiers" där det är fem $5200 Main Event säten i pris.

 

Man kan bara spela en av de fyra turneringarna med biljetten och det är fem $5200 Main Event säten i varje turnering.

 

2X Battle of the Planets

$52 000 extra i prispotten i vår Leader Board Challenge, som utspelas veckan 20-26 juli dessutom dubblar vi prispotten den27 juli i vår Battle of the Planets Triple Shootout till $100 000!

 

2X VPP-multiplikator för heads-up Sit & Go

1,5 x det antal VPP och Frequent Player Points du normalt skulle ha tjänat veckan ut.

 

Samt detaljer om 2X VIP Status kommer senare under dagen.

 

Läs mer här: http://www.pokerstars.se/poker/promotions/2x/

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen,

 

Glömde bort följande extra bonus i reloaden:

 

2X bonus för WCOOP

Utöver reload bonusen så får alla som uttnyttjar reloadbonusen också en biljett till en av fyra special turneringar "WCOOP Main Event Qualifiers" där det är fem $5200 Main Event säten i pris.

 

Man kan bara spela en av de fyra turneringarna med biljetten och det är fem $5200 Main Event säten i varje turnering.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

weddie - 2X pot i förra veckan var endast för cashgame spelare och reloadbonusen är till för alla, cashgame och turneringsspelare.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Spelade 15-20 bord minst 30 timmar förra veckan och var inte i närheten av att bli träffad, och även om mitt bord hade blivit träffat så hade jag inte vunnit

speciellt mkt om jag inte vunnit en monster pott, vilket det inte var många som gjorde när det väl gällde. De enda som tjänade på det vilket jag kunde se iaf var ett 30/60 fixed bord som fick 600$ var..

 

På vilket sätt kunde jag som cash spelare ta del av den promon sa du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...