LAB Postad 30 Juni , 2008 Rapport Postad 30 Juni , 2008 nickar "jeppish" på forumet här går sändningen om två timmar... http://www.bwin-wsoplive.com/?lang=sv GL! Citera
John_teh_Donk Postad 30 Juni , 2008 Rapport Postad 30 Juni , 2008 Kul! Ska försöka kika på det. Citera
John_teh_Donk Postad 30 Juni , 2008 Rapport Postad 30 Juni , 2008 Sänds denna stream endast på den här sidan, eller är det även på nån tv-kanal i usa eller liknande? Citera
Kafka Postad 30 Juni , 2008 Rapport Postad 30 Juni , 2008 Tror den sänds på ESPN360 i USA. Fast även det är streamat. Citera
erras Postad 30 Juni , 2008 Rapport Postad 30 Juni , 2008 kommentatorerna e ju helt lost. dom ser inte vilka kort som kommer, dom har ingen aning om prisstrukturen(dom ligger ett hack efter på varje position dvs nu säger dom att nästa spela får 85k$ när han i själva verket får 113k$) Citera
ProToss Postad 30 Juni , 2008 Rapport Postad 30 Juni , 2008 Fan, nu blir det inget sova denna natt. Citera
erras Postad 30 Juni , 2008 Rapport Postad 30 Juni , 2008 vilka clowner... dom tror att killen har 15 outs när dom e allin o turn ligger det: A J 9 Q killen har JT o e uppe mot A5... 15 outs räknar kommentatorerna ut på fingrarna... men dom har för många 4(K)+4(8)+3(T)+2(J)= 13... fast i deras värld vart det 15 för dom räknade J(2) o J(2) way to go nötkommentatorer Citera
JG_Adler Postad 1 Juli , 2008 Rapport Postad 1 Juli , 2008 vilka clowner...dom tror att killen har 15 outs när dom e allin o turn ligger det: A J 9 Q killen har JT o e uppe mot A5... 15 outs räknar kommentatorerna ut på fingrarna... men dom har för många 4(K)+4(8)+3(T)+2(J)= 13... fast i deras värld vart det 15 för dom räknade J(2) o J(2) way to go nötkommentatorer Ehm, jag vet inte om min ironi-mätare var off nu men triss slår faktiskt tvåpar ^^ Citera
Bubblan Postad 1 Juli , 2008 Rapport Postad 1 Juli , 2008 Ehm, jag vet inte om min ironi-mätare var off nu men triss slår faktiskt tvåpar ^^ Ja, alla vet att triss slår tvåpar. Det han menade var att det är två knektar kvar i leken och inte fyra som kommentatorerna tror. Citera
JG_Adler Postad 1 Juli , 2008 Rapport Postad 1 Juli , 2008 Då får jag ursäkta mig, jag har inte sett handen i fråga Citera
John_teh_Donk Postad 1 Juli , 2008 Rapport Postad 1 Juli , 2008 Det var ju kul att kunna se wsop streamat live! Skönt att ha på i bakgrunden medan man grindar om inte annat Hur ofta streamas såna här sändningar? Tänker både från wsop och i övrigt. Hojta gärna till om ni hittar några fler livestreams. Citera
hamstern Postad 1 Juli , 2008 Rapport Postad 1 Juli , 2008 Det var ju kul att kunna se wsop streamat live! Skönt att ha på i bakgrunden medan man grindar om inte annat Hur ofta streamas såna här sändningar? Tänker både från wsop och i övrigt. Hojta gärna till om ni hittar några fler livestreams. http://www.myp2p.eu wsop sänds typ varje natt Citera
Recommended Posts