Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 84
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Trodde du var duktig på poker...

Man kan inte vinna alla gånger :ola:

Edit: Men kom på att vi vann lagpokerligan också förrrsten, så det blev runt +$400 (den sträckte sig över maj och juni, hur räknas det?

Edit 2: Men va fan, jag kom på att jag åkte båt också, -6000 kr... Men sen har jag fan inte spelat mer väl... När var pokerfinnkampen, där vann jag 20k å andra sidan. Borde hålla bättre ordning på spelet, men jag la av efter SM.

Edit 3: Jo, på fotbollen... men där gick jag plus...

Postad

Varit sjuk, utomlands, varit festival här i stan så knappt spelat men det gick väl sådär...

Kasst att inte ens plussa i non-showdown potter men det blir inte så högklassigt spel när det går så här.

nl100dx1.jpg

Jag verkar suga på omaha också för jag lyckas inte vinna i non-showdown potter där heller.

plodt8.jpg

RBn vägde nog upp omahan så det blev väl ca -$1.5k

Postad

Har knappt haft tid att spela i juni, men tänkte att jag skulle kompensera med att spela mycket NL200, vilket jag nästan inte gör annars. Det kändes ganska stabilt, men blev årets sämsta måndad: +11 euro. Hade kunnat, men tänker inte trötta er med att beskriva 3-outare etc.