Gå till innehåll

Månadsresultat Juni


kravmärkt

Recommended Posts

  • Svars 84
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Trodde du var duktig på poker...

Man kan inte vinna alla gånger :ola:

 

Edit: Men kom på att vi vann lagpokerligan också förrrsten, så det blev runt +$400 (den sträckte sig över maj och juni, hur räknas det?

 

Edit 2: Men va fan, jag kom på att jag åkte båt också, -6000 kr... Men sen har jag fan inte spelat mer väl... När var pokerfinnkampen, där vann jag 20k å andra sidan. Borde hålla bättre ordning på spelet, men jag la av efter SM.

 

Edit 3: Jo, på fotbollen... men där gick jag plus...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit sjuk, utomlands, varit festival här i stan så knappt spelat men det gick väl sådär...

Kasst att inte ens plussa i non-showdown potter men det blir inte så högklassigt spel när det går så här.

nl100dx1.jpg

 

Jag verkar suga på omaha också för jag lyckas inte vinna i non-showdown potter där heller.

 

plodt8.jpg

 

RBn vägde nog upp omahan så det blev väl ca -$1.5k

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har knappt haft tid att spela i juni, men tänkte att jag skulle kompensera med att spela mycket NL200, vilket jag nästan inte gör annars. Det kändes ganska stabilt, men blev årets sämsta måndad: +11 euro. Hade kunnat, men tänker inte trötta er med att beskriva 3-outare etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...