kennyba Postad 15 Mars , 2005 Rapport Postad 15 Mars , 2005 Har hört att det spelas Texas turneringar Live i Dalsland Färgelanda, någon som vet mer om detta ? Kenny. Citera
Papa Kubo Postad 15 Mars , 2005 Rapport Postad 15 Mars , 2005 kennyba, pröva att använda sökfunktionen och sök på Färgelanda så kommer du att hitta något trevligt. Citera
Ving Postad 15 Mars , 2005 Rapport Postad 15 Mars , 2005 Har hört att det spelas Texas turneringar Live i Dalsland Färgelanda, någon som vet mer om detta ? Kenny. Jag har faktiskt varit i Färgelanda en gång och har svårt att tänka mig att det finns någon organiserad form av poker i den hålan men jag har säkert fel! =) Citera
Fargelanda Postad 15 Mars , 2005 Rapport Postad 15 Mars , 2005 Det finns en pokerklubb i Färgelanda som heter PokerDalsland och spelar bla. Texasturneringar på söndagar maila till pokerdalsland@hotmail.com så får du spelprogram och Pm till nästa turnering (20/3) Mvh. Reino. Citera
Fargelanda Postad 15 Mars , 2005 Rapport Postad 15 Mars , 2005 Klubben kommer snart att finnas med i detta forum med egen grupp så vi kan diskutera hur vi ska vidareutveckla pokern i Dalsland. Tänkte på ett känt citat efter att en något nervös spelare hade vunnit en turnering i Färgelanda " En sådan seger till och jag är förlorad" -Pyrrhus 274 f.kr - Mvh Reino. Citera
kidkurry Postad 15 Mars , 2005 Rapport Postad 15 Mars , 2005 Med tanke på att den där bruttan (Tina?) i Big Brother är från de trakterna så bör konversationen vid bordet textas på svenska....annars kan "jag bettar 10" låta som "jag vänar på bättre väder"..... Citera
kennyba Postad 17 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2005 Vet inte om ho ä fra dal tro no ho ä fra vermlann ho. Såg att ni fått en egen sida för pokekerdalsland nu, hoppas vi blir många till turnering på söndag, jag har mailat in min anmälan idag. Hälsningar Kenny. Citera
Fargelanda Postad 2 Maj , 2005 Rapport Postad 2 Maj , 2005 Hej, hoppas ni inte har glömt att anmäla er till den stora WCC turneringen i Munkedal-Håby på lördag. Det är begränsat antal platser, så skynda på med anmälan, vi är ett tiotal från Färgelanda som åker. Maila till PokerDalsland@hotmail.com om du vill ha info om regler,tider eller samåkning. Vi kan även ta emot anmälan till dennna "förhoppningsvis" största liveturnering i Sverige Nästa turnering i Färgelanda blir lördagen den 28/5. Maila för info. Må ALLIN vara med er. PokerDalsland - Reino. Citera
Fargelanda Postad 24 Maj , 2005 Rapport Postad 24 Maj , 2005 Tack till alla deltagare i Färgelandaturneringen, ni bidrog alla till att det blev en så god stämmning och en sådant bra spel under lördagen. Det var totalt 39 deltagare i de olika turneringarna. Stort grattis till Henrik från Trollhättan som vann huvudturneringen. Vi vill tacka 24h.poker.com , Multipoker.com , och Kaminhuset-Färgelanda för deras sponsring till klubben under våren. Ett tack också till POKERFORUM.nu för att vi kan använda detta forum. Vi gör nu ett sommaruppehåll och startar upp igen i augusti. Ha en bra sommar och må ALLIN vara med er önskar PokerDalsland. ps. Tänk på att Poker är bäst " LIVE". Citera
Fargelanda Postad 21 Augusti , 2005 Rapport Postad 21 Augusti , 2005 Då var det äntligen dags att slippa ifrån solen en stund puh... Lördag den 27 kör PokerDalsland igång med säsongens första Livepokerturnering. Det blir en Texas NL Freezeout (utan rebuy) 500. Naturligtvis kör vi en turbo(200) och lite Cash game (10-20) efter huvudturneringen. Stäng av datorn, kom och spela Live !!! Välkommen / Pokerdalsland. Citera
lilleman17 Postad 16 Oktober , 2012 Rapport Postad 16 Oktober , 2012 nån som vet om den fortfarande finns kvar? Citera
andheex11 Postad 18 Oktober , 2013 Rapport Postad 18 Oktober , 2013 Skickade precis ett email återkommer med svar tror dock inte den finns kvar Citera
andheex11 Postad 18 Oktober , 2013 Rapport Postad 18 Oktober , 2013 Dom har flyttat till Uddevalla du kan använda email adressen Pokerdalsland@hotmail.com så får du mer info Citera
Recommended Posts