himmelsdyk Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 EDIT: Se post 745 för vad som gäller för 09 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Låter spännande! Kmr titta in lite då och då Posta gärna lite HH's också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 sick om du klarar det. gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Kul projekt! Önskar dig lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 är det ens fysiskt möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 haha det var det sjukaste jag hört tror jag. får man fråga varför stars och inte nånstans där du kan få lite mer bananer då det förmodligen är 80% av vinsten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Fy fan vilken ångest...lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Lycka till! Sjukt imponerad om du lyckas! mvh // MT Btw - VIVA ESPANA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MRogo Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Vad tragiskt... men sure, lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnAhl Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 GL för fan! Vad många timmar kommer du behöva spela varje dag tror du? Hur mycket räknar du med att plussa under de 30 dagarna? GL igen, se till att uppdatera! Detta ska bli kul att följa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
himmelsdyk Postad 29 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 haha det var det sjukaste jag hört tror jag. får man fråga varför stars och inte nånstans där du kan få lite mer bananer då det förmodligen är 80% av vinsten? Jag är redan Supernova och då motsvarar deras vip-system en bra rb-deal sen kommer jag hinna bli Supernova elite innan året är slut och det motsvarar nästan 100% rb om man räknar med inköpen till turneringar man får. Deras Vip-system är krångligt så det är inte många som orkat sätta sig in i hur det funkar. Men för dom som spelar mycket är det riktigt bra. Om det är någon som vill veta mer sök på 2+2 där finns massa trådar där dom förklarar exakt hur det funkar och vad det är värt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 brutalt! Kommer ju krävas 10h per dag ju...VARJE dag...ugh..Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Fy faan, kanske borde spela så här mycket varje månad, då borde du ju få ca 8-9 Royal per år. Det borde ge pengar. GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Jösses. Klarar du hälften har du nog spelat fler händer än jag gjort de senaste 2 1/2 åren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carebunny Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Du måste ju typ lira halva dygnet varje dag? Lycka till iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
himmelsdyk Postad 29 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Vad många timmar kommer du behöva spela varje dag tror du?Hur mycket räknar du med att plussa under de 30 dagarna? I snitt 10 timmar per dag, men jag kommer ibland spela 15 när det känns bra sen 7 andra dagar när det känns segt osv. Min winrate kommer garanterat sjuka när jag spelar så mycket, svårt att säga hur mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Hur många händer har du spelat som mest på en månad tidigare? Själv spelade jag ca 70k händer på en tvåveckorsperiod och var helt slut psykiskt efter det och tiltade som fan, jag blir jävligt impad om du klarar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 alltså, akta så du inte dör eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GiLLo Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 är det ens fysiskt möjligt? Med lite crystalmeth klarar människan allt. Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
himmelsdyk Postad 29 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Hur många händer har du spelat som mest på en månad tidigare? Själv spelade jag ca 70k händer på en tvåveckorsperiod och var helt slut psykiskt efter det och tiltade som fan, jag blir jävligt impad om du klarar det. Jag har spelat kring 250K händer som mest tror jag. Men när man spelar 20+ bord samtidigt går det fort att dra in händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Detta måste ju va ett skämt? 60 händer/h x 20 bord x 13 timmar x 30 dagar = 468K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 sluta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hnk Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Sjukt, gl. Du kan inte gilla sommaren eftersom du väljer juli? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnAhl Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Jesus Kristus, 13 Timmar är Mer än Jag Lirat Under Hela Månaden!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
himmelsdyk Postad 29 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 sluta Va, jag har ju inte ens börjat:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts