wheelinho Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 to easy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erixxz Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Var tittar ni som railar honom? Får inte igång eptlive....?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 99 mot AKd, all-in pre, floppen med två ruter, men kaffet duckar fint och kammar hem 930k marker Hohohohoh stenhårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 http://www.poker.se/nyheter/77211/ept-live-fran-san-remo.html för att följa videon funkar för mig funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 one time baby Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sjogren Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Grym rusch!!!!!!!! Detta tar du nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erixxz Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Fick igång den i explorer nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Över miljonen nu, fint fint Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thegrinders Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Heja Rasmus heja på! Känner inte musse, ändå hade jag blomsterpuls! GLHF, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Jobba! http://www.pokerstars.tv/channels/TPI/ept-live.html Lite större bild och med chipcounts. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 100 dollar bonus från mig om du slår ut holländaren, helst genom en utdragning! btw, kommer "kaffe-handen" bli nästa grej? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Meh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 svenskjävel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strahl Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 svenskjävel! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Vadå kaffehanden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Usch, kom ihåg direkt igen hur tråkigt det är att kolla. Undra vad kaffet hade på knapp mot den andra svenskens underbart spelade K3 (ja, ironi). Kändes ju som en beat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Nu tänker jag slå vilt i luften som vanligt men: Angående italienaren som jag sett för lite av egentligen för att veta nåt om honom. Kommentatorerna sitter och snackar om hans synrange och att därför var Kangs move bra. Men nu handlar det om en stor UTG-raise från en uppenbar nolla som annars mest vill se floppar. Nu var väl Kang så pass short att det kanske var rätt ändå men man får nog räkna med att italienar-fisken har en hand här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Vadå kaffehanden? Vänsterhanden kupad mot tinningen. 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Nu var väl Kang så pass short att det kanske var rätt ändå men man får nog räkna med att italienar-fisken har en hand här. +1 kanske går att hitta fold men svårt såklart med nines. edit: Men får man stek mot QQ är det nog bra bluff Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thegrinders Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Va inte den handen en uppebar slowrole btw? Iofs inte förvånad, han tyckte nog inte att han själv slowrolade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Italienare:evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 100 dollar bonus från mig om du slår ut holländaren, helst genom en utdragning! Jag ger 100 dollar till, otroligt oskön grabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strahl Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Bara jag som verkligen inte gillar italienaren med QQ? Sitter och stör mig på honom ngt fruktansvärt. Hoppas Rasmus bustar honom snart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Nä nu orkar jag inte kolla mer. Kom igen nu för faa-aan Zumsar och SPELA EN HAND Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoppamera Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Italienare:evil: :evil: Italienare är väl i stort uppskattat att ha på bordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts