Agent Cooper Postad 25 Juni , 2008 Rapport Postad 25 Juni , 2008 Finns det någon sajt på OnGame som erbjuder både rullande 8x-bonusar och en shop där man kan handla för sina poäng? Citera
Vrakman Postad 25 Juni , 2008 Rapport Postad 25 Juni , 2008 Det är också emot nätverkets policy. Det går att få, men då får man vara riktigt bra kund... 9x+shop är lättare. Citera
Illvillja Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 Det är också emot nätverkets policy. Det går att få, men då får man vara riktigt bra kund... 9x+shop är lättare. Har försökt med det, men inte lyckats, du får gärna PMa vilket skin... (9x alltså) Citera
Jaques Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 Finns det någon sajt på OnGame som erbjuder både rullande 8x-bonusar och en shop där man kan handla för sina poäng? betsson har 40-45% rb och shop via annan site. Citera
Mr Magoo Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 betsson har 40-45% rb och shop via annan site. vad? jag spelar på betsson till 35% rb och inte får jag ngn shopping? hur funkar detta? Citera
Agent Cooper Postad 26 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2008 betsson har 40-45% rb och shop via annan site. Jag vet, men det är för dåligt. Jag vill ha rulllande 8x-bonusar + shop. Det ger mycket mer för Full Ring-spelare. Citera
Vrakman Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 Jag vet, men det är för dåligt. Jag vill ha rulllande 8x-bonusar + shop. Det ger mycket mer för Full Ring-spelare. Det kommer du troligen inte att få då det strider mot nätverkets "regler". Det finns dock vissa sajter som ger storspelare 8x+shop (där poängen blir mycket mindre värda). Det är dock mycket ovanligt och som sagt inte heller inom ramarna för verksamheten... Citera
Jaques Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 vad? jag spelar på betsson till 35% rb och inte får jag ngn shopping? hur funkar detta? messa mig mailadress så skickar jag länk. Citera
Zeit Postad 27 Juni , 2008 Rapport Postad 27 Juni , 2008 vad? jag spelar på betsson till 35% rb och inte får jag ngn shopping? hur funkar detta? Spelar inte på Betsson längre, men när jag gjorde det hade jag 48%. Utan shop då. Efter Betsson fick jag 7x-bonusar på en annan ongame-site, men för ett par månader sen blev det ju förbjudet med bonusar bättre än 8x på Ongame. Som tur är löste min site det genom att jag får prylar och annat så det motsvarar x7. Så man kan säga att jag har 8x + shop faktiskt Citera
Jaques Postad 27 Juni , 2008 Rapport Postad 27 Juni , 2008 Spelar inte på Betsson längre, men när jag gjorde det hade jag 48%. Utan shop då. Efter Betsson fick jag 7x-bonusar på en annan ongame-site, men för ett par månader sen blev det ju förbjudet med bonusar bättre än 8x på Ongame. Som tur är löste min site det genom att jag får prylar och annat så det motsvarar x7. Så man kan säga att jag har 8x + shop faktiskt ah, så var? Citera
Zeit Postad 27 Juni , 2008 Rapport Postad 27 Juni , 2008 ah, så var? Ni som vill veta vilken site det är får PMa mig. Citera
baloobas Postad 27 Juni , 2008 Rapport Postad 27 Juni , 2008 messa mig mailadress så skickar jag länk. Varför skulle inte du kunna lägga upp linken här? Citera
Jaques Postad 27 Juni , 2008 Rapport Postad 27 Juni , 2008 Varför skulle inte du kunna lägga upp linken här? Därför att det (och jag förstår orsakerna) tar hus i helvete hos PFadmin Citera
alex1759 Postad 30 Juni , 2008 Rapport Postad 30 Juni , 2008 Ni som lirar på Bestpoker, hur har ni det med bonusar? Är det rullande 8x som gäller? Citera
el_kryddo Postad 30 Juni , 2008 Rapport Postad 30 Juni , 2008 Tror det bästa ofta är att maila pokersajten ifråga och säga ungefär hur många K fpp man drar in varje månad och fråga vad dom kan erbjuda. Gärna då säga att man har ditten och datten-deal på annan sida inom nätverket. Dom sajter som erbjuder rullande bonusar via affe men inte kan greja det den direkta vägen är ju helt enkelt dumma i huvet då dom får hela kakan för sig själva. Alternativt om man känner någon som är bra kund hos sidan så kan dom maila supporten och be om samma deal som dom har. Citera
Akumila Postad 30 Juni , 2008 Rapport Postad 30 Juni , 2008 Ni som lirar på Bestpoker, hur har ni det med bonusar? Är det rullande 8x som gäller? Jag får 11x + shop. Fast nu spelar jag väldigt lite där. Citera
Agent Cooper Postad 11 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 11 Juli , 2008 Någon som har koll på hur många player points man måste skrapa ihop varje månad för att få både rullande 8*bonusar + shop? Vilka sajter förutom Pokerloco kan tänkas erbjuda detta? Citera
Vrakman Postad 11 Juli , 2008 Rapport Postad 11 Juli , 2008 Någon som har koll på hur många player points man måste skrapa ihop varje månad för att få både rullande 8*bonusar + shop? Vilka sajter förutom Pokerloco kan tänkas erbjuda detta? Ingen sajt får som sagt ge det, och vad jag vet är det väääldigt få ställen det skulle kunna gå att få på. Jag känner bara till en sida, och då är det ingen regelrätt shop, plus att det är till spelare som rejkar väääldigt mycket. Citera
Agent Cooper Postad 11 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 11 Juli , 2008 Ingen sajt får som sagt ge det, och vad jag vet är det väääldigt få ställen det skulle kunna gå att få på. Jag känner bara till en sida, och då är det ingen regelrätt shop, plus att det är till spelare som rejkar väääldigt mycket. Alltså över 20 000 player points per månad? Citera
Zeit Postad 12 Juli , 2008 Rapport Postad 12 Juli , 2008 Alltså över 20 000 player points per månad? Räcker med att man rakear minst 2k (inte i närheteten av 20 000 points) på "vissa" siter. Citera
Agent Cooper Postad 12 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2008 Räcker med att man rakear minst 2k (inte i närheteten av 20 000 points) på "vissa" siter. Pokerloco är inte skattefritt. Tyvärr. Citera
Recommended Posts