Gå till innehåll

OnGame: Rullande bonusar + shop ?


Agent Cooper

Recommended Posts

Jag vet, men det är för dåligt. Jag vill ha rulllande 8x-bonusar + shop. Det ger mycket mer för Full Ring-spelare.

 

Det kommer du troligen inte att få då det strider mot nätverkets "regler". Det finns dock vissa sajter som ger storspelare 8x+shop (där poängen blir mycket mindre värda). Det är dock mycket ovanligt och som sagt inte heller inom ramarna för verksamheten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad? jag spelar på betsson till 35% rb och inte får jag ngn shopping?

hur funkar detta?

 

Spelar inte på Betsson längre, men när jag gjorde det hade jag 48%. Utan shop då.

 

Efter Betsson fick jag 7x-bonusar på en annan ongame-site, men för ett par månader sen blev det ju förbjudet med bonusar bättre än 8x på Ongame. Som tur är löste min site det genom att jag får prylar och annat så det motsvarar x7.

 

Så man kan säga att jag har 8x + shop faktiskt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar inte på Betsson längre, men när jag gjorde det hade jag 48%. Utan shop då.

 

Efter Betsson fick jag 7x-bonusar på en annan ongame-site, men för ett par månader sen blev det ju förbjudet med bonusar bättre än 8x på Ongame. Som tur är löste min site det genom att jag får prylar och annat så det motsvarar x7.

 

Så man kan säga att jag har 8x + shop faktiskt :)

 

ah, så var? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror det bästa ofta är att maila pokersajten ifråga och säga ungefär hur många K fpp man drar in varje månad och fråga vad dom kan erbjuda. Gärna då säga att man har ditten och datten-deal på annan sida inom nätverket. Dom sajter som erbjuder rullande bonusar via affe men inte kan greja det den direkta vägen är ju helt enkelt dumma i huvet då dom får hela kakan för sig själva.

 

Alternativt om man känner någon som är bra kund hos sidan så kan dom maila supporten och be om samma deal som dom har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Någon som har koll på hur många player points man måste skrapa ihop varje månad för att få både rullande 8*bonusar + shop? Vilka sajter förutom Pokerloco kan tänkas erbjuda detta?

 

Ingen sajt får som sagt ge det, och vad jag vet är det väääldigt få ställen det skulle kunna gå att få på. Jag känner bara till en sida, och då är det ingen regelrätt shop, plus att det är till spelare som rejkar väääldigt mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...