Gå till innehåll

Problem med stackback.


Haspen

Recommended Posts

Någon mer som har problem med att få sin rakeback betalad?

Har nämligen inte fått min rakeback sen senaste månaden, tycker ju den borde kommit nu när det var ungefär 20 dagar sen jag borde fått den.

 

Är inga större summor vi pratar om men ändå jävligt irriterande.. Har inte hjälpt även om jag skickat flera mail till supporten.

 

Undrar även hur det kan vara så att det står att jag har 53 dollar i rakeback den här månaden igår när jag tittade, och sedan när jag kollar idag har den sänkts till 44?! kan inte få det att gå ihop..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att du inte fått den än låter konstigt. Men jag har inte haft rb där så länge att jag fått nån utbetalning än, så kan inte svara på det.

 

Ang att din rake sänkts beror nog på att du fått en bonus släppt på pokersajten, då drar dom av raken på nåt sätt. Det har nog inte nåt med stackback att göra i så fall.

 

Skicka mail till dom via formuläret på deras websida om du inte gjort det. Jag har skickat 2 gånger vid lunchtid på vardagar och fått svar efter nån timma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hei Haspen,

 

Vi har desverre ingen mulighet til å overføre deg selv, så vi må sende requests til vår partner kontakt i Betfair for å få overført deg pengene. Sist jeg snakket med ham sa han at han skulle ordne problemet ditt og betale deg for sist måned, men det har han tydeligvis ikke gjort. Som jeg skrev til deg på mail skal jeg snakke med ham så fort jeg får tak i ham i morgen. Jeg får desverre ikke gjort det i dag, for han jobber ikke på søndager.

 

håll.i.hatten har rett angående hvorfor rakebacken din ble senket, som jeg også svarte på mail nå.

 

Beklager forsinkelsen, men trodde faktisk du hadde fått betalt når vår partner kontakt sa han skulle betale deg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...