Mag Postad 28 Juni , 2004 Rapport Postad 28 Juni , 2004 Vill bara dela med mig av min glädje... i Januari bär det av 2 månader i västindien..Sola bada jobba och spela poker med amerikaska fiskar * Pillar lite i rubriken - QoS * Citera
Mag Postad 28 Juni , 2004 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2004 nix inte aruba..ska till släktningar som bor på St.thomas (jungfru öarna) Citera
liggat Postad 28 Juni , 2004 Rapport Postad 28 Juni , 2004 skönt.. vädret som är just nu kallas tydligen sommar i sverige. där borta kallar dom det vinter avundas dig 8) Citera
Mag Postad 28 Juni , 2004 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2004 haha sant..ska bli gött att slippa den svenska jan,feb,mar slasket och ligga o glassa i värmen,surfa,fiska dricka blillllliga drinkar osv Citera
jezaja Postad 28 Juni , 2004 Rapport Postad 28 Juni , 2004 nice, jag har tagit ett sabbatsår och ska jobba i höst... blir förmodligen växtindien (ska iof åka runt lite, inget bestämt) för mig, ska kitesurfa och där är de bästa förusättningarna i världen typ Vore nice o lira lite poker där kanske också ) Citera
Mag Postad 28 Juni , 2004 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2004 vi får se till att mötas upp o ta en öl o lira poker på stranden då 8) Citera
Recommended Posts