Gå till innehåll

MagnusD, småspelare svs


Tippex

Recommended Posts

Använder du nån form av poker tracker eller holdem manager?

 

Nope, jag gör ju inte det. Verkar avancerat sådant där. Men intressant att få sitt spel i siffror, om man nu lyckas tyda siffrorna. :oops:

 

Ska nog prova inför nästa runda (som får vänta minst en vecka till). Känner inget sug alls nu faktiskt. Skönt. Jag tror det är viktigt att få bort "hämdbegäret", som är minst lika starkt som pokerbegäret är när spelet har gått bra en tid.

 

Förresten, nya bläcket, vad för motiv. INTE AA i alla fall va.... lol:-D

 

Ha ha! Nej, inte AA. Fast det vore ju skönt att alltid veta att den handen finns nära... Det blev den här:

klarru1.th.jpg

 

Måste ju visa att jag älskar metal! Hoppas att min nya dödskalle kan skrämma bort eventuella färgdrag... ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

På tisdag är det lön. Då kommer det förmodligen bli poker igen. Skönt att begäret försvann helt ett tag, men nu långsamt byggs upp igen. Jag VET att jag kommer att spela bra poker när det väl är dags igen. Jag VET att jag kommer att spela harmoniskt och skickligt... Jag bara vet.

 

Spelade en turnering med några bekanta och mindre bekanta häromdagen (live då såklart). Kom trea (av tio). Hade oflyt några gånger, men var ändå nöjd när jag gick från bordet (med tanke på att den som vann hade SJUKT flyt under hela kvällen). Svårt när man spelar med riktiga nybörjare dock. Synar med allt och omöjliga att bluffa. Men men, låt dem vinna lite, så att de får försmak för spelet. Sen kan man ta alla deras pengar på Svenska spel istället. Jag VET att jag kommer att ta alla deras pengar. På tisdag. Så det så...

 

Passar på att ställa en liten fråga om mig själv också? Ingen som har någon som helst uppfattning om "MagnusD" på Svenska spel? Är uppfattningen att jag suger, eller ligger jag och simmar bland Svensson-fiskarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...